• Haai.
    Ik heb zo eens een vraagje. Ik heb namelijk 6 serie's [ofzo] en die worden weinig gemaakt. Nu is mijn vraag, ligt dat nou omdat ik ze schrijf want m'n vorige werden ook al niet veel gedaan of ligt dat aan de titels of aan nog iets anders? Dit zijn de titels van m'n verhalen :

    -Behind These Hazel Eyes...
    -Go Away You Stupid Gay! [TH]
    -Would You Rock My Life?
    -The Boy With His Guitar Ft The Girl With The Big Mouth!
    -You've made me blind so tel me, how can we ever be friends?
    -His love was just an illusion, now i'm nothing but a toy for them.


    Kunnen jullie plz zeggen of het aan de titels ligt?
    Zo niet, voor diegene die m'n Quizen lezen heb ik dan misschien spijtig nieuws.

    xxxx

    de titel zijn een betje saai behalve:
    Go Away You Stupid Gay!

    De naam moet denk ik kort en pakkend en ook direct zijn. net zoals de eerste drie. De andere zijn misschien te lang?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    beejte saaie titels i think x3


    We can only learn to love by loving.

    De naam moet denk ik kort en pakkend en ook direct zijn. net zoals de eerste drie. De andere zijn misschien te lang?

    x.


    Oii kirsten x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind ze goed,, xD


    *He's the one.

    @ StylischMe

    Dôh je hebt ze grotendeels verzonnen -.-

    Nou, weet er dan iemand misschien een titel? Ik zal zometeen er een korte inhoud bijzetten

    Ik vind de titels wel mooi eigenlijk en niet saai =3

    Nu weet ik het helemaal niet meer -.-

    OFWEL! Ligt het aan het verhaal.
    Want nu zij Twin-en bandcests zo in-.-.

    Wil dat zeggen dat iedereen nu een twin of bandcest moet gaan maken als ie reactie's wil?

    Titles zijn oké, ik weet niet of het aan je quizzen ligt.. volgens mij heb je niet veel aan mijn hulp..


    SORRY!

    pff ik zit met hetzelfde probleem =( (K)

    Je zult neit veel aan m'n hulp hebben, Want die van mij worden ook amper gemaakt. Spijtig ,Maar waar SORRY!!;)

    xx

    OFWEL! Ligt het aan het verhaal.
    Want nu zij Twin-en bandcests zo in-.-.

    Wil dat zeggen dat iedereen nu een twin of bandcest moet gaan maken als ie reactie's wil?


    Uhh, dat den ik dus niet, band of twincest maakt mij niet zo veel uit, het zijn er te veel ...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    NJah maar al die twincest en bandcest verhalen zie je dt er zovéél van gemaakt worden.
    Niet dat ik vanplan was om er 1 te maken want het zijn er idd echt é veel aan hetworden.