• Ik vind,
    Als je th fan bent, mag je th haters niet haten.
    Als je th hater bent, mag je th fans niet haten.

    Iedereen heeft toch zn eigen muziek smaak? :o
    of word ik nou gek?

    schrijf je mening over mijn uitspraak ( ^ ) in het topic.


    It's not the same without you.

    Ik zal eens zeggen wat ik er van vind, ik vind dat iedereen zijn eigen mening heeft en die moet je dus ook aanvaarden, want ik heb maar 1 vriendin die echt fan is al mijn andere vrienden hebben een hekel aan ze, en die doen er dan ook rot over toch vooral Eentje, die kan er nie tegen da ik fan ben, maar ik zit hem toch niet te pesten omdat hij graag techno hoort en ik niet, dus zou hij ook beter zwijgen, mijn andere vrienden zeggen meestal mooie muziek rare jongens XD Maar ik haat ze niet omdat ze een hekel hebben aan th

    (oké volgens mij klopt die hele tekst nie meer XD)

    Wel ja ik vind die uitspraak ok,,
    maar 1 din snap ik niet...waarom haten ze TH??
    Ze maken gewoon muziek,,wat is daar mis mee??
    Eigenlijk horen de hater,,de lovers het niet zo moelijk te maken,,zoals bij mij:Mijn vriend heeft het uit gemaakt omdat ik fan ben,,eikels noem ik ze dan!!
    Maar dan moet de lovers het ook niet in de neus van de haters wrijven.Zoals bij mij op school,,komt er altijd een meisje een hater pesten,,nou dat vind ik zielig!!Als wij de haters met ruste laten en hun bedreigingen negeren,,zullen zij ook vroeg of laat ons met rust laten!!

    amen^^(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    Het is eigelijk idioot:

    óf je haat TH,
    Óf je bent fan van ze...

    Er lijkt gewoon géén middenweg te zijn! Er zijn bijna geen mensen die het opzich leuk vinden, maar geen fan zijn. Ik bedoel waarom moeten die anti-th's dan zo idioot doen? Ik ben zelf een grote fan van TH,maar mijn Bro absoluut niet, hij scheld ze uit voor van alles, waarom?? Omdat ze er anders uitzien? egt idioot, ik ben het met je eens..

    mij maakt het niet uit of je fan bent of niet maar als je een hater bent, scheld de fans dan niet uit en andersom ook niet! mijn mening!! :D:P


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik zal eens een verhaaltje vertellen XD
    iki was eens met 2 vrienden op een feesten en de ene zei zo tegen mij: wete wa ik heb gedroom Ik: Nee, zeg Ij: neeje ge ga kwaad zijn Ik: zeg op ... Ij: ik heb gedroomt da ik bill en co doodschoot Ik: Oké ... ik droom andere dingen over th , en da deed mijne maat no wa verder (de sukkel) en ondertussen zat den anderen gewoon wa te lachen en als den ene dan weg is (diene dat het slecht vind dus) zeg den anderen, TH is nie zo slecht ze ze zijn zelf goe, het zijn gewoon de jongens XD

    da vond ik wel lief XD

    Idem DITO !!

    ik vind o0wk dat je je eigen mening mag hebben !! in mijn hele school vind geen één iemand TH leuk en dus o0wk mijn vriendinnen niet. de enige fans die ik ken zijn mijn zus, een paar mensen van de school van mijn zus [ mah die ken ik niet goed :P ] en een vriendin van mij die ik nog nooit heb gezien en die in amsterdam woont. ik zou het wel leuk vinden als mijn vriendinnen van school ook fan waren mah dat zijn ze nou eenmaal niet :( en ik vind dat ze dat zelf mogen weten maar dat ik ook zelf mag weten of ik hun leuk vind of niet !!



    [ zo0w heel verhaal getypt xD ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Hier komt mijn mening dan:

    Het is niet omdat je de groep niet kent of dat je gewoon niet naar hun muziek luistert, dat je ze meteen moet haten, he. Bv. Ik luister niet naar My Chemical Romance ofzo, maar daarom haat ik ze nog niet. Dat is net zo met TH. Iedereen die ze haat, kent hun liedjes niet eens. En dan beginnen ze ze al uit te schelden, als ze niet eens weten hoe ze klinken! Zoiets is toch belachelijk! Kijk, ik haat bv. wél Air Traffic, want ik heb er een reden voor. Zij schelden TH uit. Snapje? Ze zeggen van: Ja, ze zijn net doorgebroken enzo, en dat heeft al een ego van hier tot in Tokio.
    Ten eerste ist droge humor.
    Ten tweede ze schelden ze dus uit.
    En ten derde: ze weten zelfs niet eens dat ze al heel lang bestaan.
    Zieje, ik heb een reden om hen te haten, dat heb ik bij MCR niet. Dus haat ik ze ook niet. TH scheldt toch niemand uit!? Dus waarom ze haten? Luister er dan gwn niet naar, maar om ze te haten, moet je een reden hebben.

    Amen.(A)


    Voila, ff lang verhaaltje opgeschrevnn. xD

    Hier komt mijn mening dan:

    Het is niet omdat je de groep niet kent of dat je gewoon niet naar hun muziek luistert, dat je ze meteen moet haten, he. Bv. Ik luister niet naar My Chemical Romance ofzo, maar daarom haat ik ze nog niet. Dat is net zo met TH. Iedereen die ze haat, kent hun liedjes niet eens. En dan beginnen ze ze al uit te schelden, als ze niet eens weten hoe ze klinken! Zoiets is toch belachelijk! Kijk, ik haat bv. wél Air Traffic, want ik heb er een reden voor. Zij schelden TH uit. Snapje? Ze zeggen van: Ja, ze zijn net doorgebroken enzo, en dat heeft al een ego van hier tot in Tokio.
    Ten eerste ist droge humor.
    Ten tweede ze schelden ze dus uit.
    En ten derde: ze weten zelfs niet eens dat ze al heel lang bestaan.
    Zieje, ik heb een reden om hen te haten, dat heb ik bij MCR niet. Dus haat ik ze ook niet. TH scheldt toch niemand uit!? Dus waarom ze haten? Luister er dan gwn niet naar, maar om ze te haten, moet je een reden hebben.

    Amen.(A)


    Voila, ff lang verhaaltje opgeschrevnn. xD

    Oei.. Tstaat er twee keer op.xD
    NoujahxD

    haj!
    you're so right
    al mijn vrienden (naja op jou naXD) zijn haters... en daar kan ik goed meeleven. Ze maken wel grapjes over ze... maarja daar moet ik dan maar ff tegen kunnen. Ik beledig hun muzieksmaak ook niet, dus happy familie together...
    (K)


    I am an idiot, I move.

    Ik snap het hele 'haters' gedoe niet.
    Ik ben lange tijd helemaal gek op th geweest, (niet supergek maar gewoon fan). Nu niet echt meer, maar ik haat ze niet ofzo, ik snap ook niet waarom die 'haters' er zo op gebrand zijn die andere mensen te kwetsen alleen omdat ze fan zijn van de muziek?

    Ik denk dat mensen tokiohotel gewoon eng vinden, omdat het iets anders is. Het is iets nieuws en mensen houden niet zo van veranderingen, nouja niet allemaal. Netzoals de eerste raps en alles. Misschien is dit wel dé muziek van de toekomst. You never know :']


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    ik ben het er mee eens

    ik heb een vriendin en die droeg met school soms een T-shirt van tokio hotel en die lachte ze dan uit ik vind da echt zo stom de één hoord die graag en de andere ni mr dan moe je die nog ni peste hé. mr ze zen er toch mee gestopt

    Ik ben het er mee eens.

    Ik vind dat iedereen veel te moeilijk doet over muziek. Muziek is muziek. Dat luister je. En je luistert wat je zelf leuk vind. Dat is JOUW muzieksmaak. Dat hoeven anderen dus niet te luisteren. Je kan best andere muziek haten, maar je hoeft niet de mensen die dat leuk vinden te haten, omdat ze het leuk vinden. Want dat is hun muzieksmaak, en niet de jouwe. Daar heb je dus niks mee te maken, en dat zegt ook echt niks over het persoon.

    Mensen kunnen altijd zo lang doorgaan over wat er nou weer mis iets met die muziek. De TH-haatclubs, de 'Bill is een wijf'-hyve, JB-haatclubs, ga zo maar door. Snappen mensen dan echt niet dat muziek om MUZIEK gaat. De meeste beledigingen hebben helemaal NIKS te maken met de muziek. Ik snap dat niet. We zijn allemaal zo bezig met alles eromheen dat we vergeten waar het uiteindelijk om gaat; Muziek.

    Waarom zou een hater niet met een fan om kunnen gaan? Om een verschil van muzieksmaak? Dat vind ik onzin.


    Mew <3

    Ik vind het eerlijk gezegd nogal stom dat haters überhaupt bestaan.
    Ok, je mag ze best afgrijselijk vinden..
    maar haten is wel heel erg overdreven.

    sommige mensen maken er echt zo'n heisa van. Ik bedoel maar, je gaat toch ook niet de fans van Jan smit haten? (zijn muziek is tenslotte vele malen erger)
    echt zooooooooon verschrikkelijke onzin!

    Ik vind het vooral zo irritant dat er geen middenweg is. Als een gesprek op Tokio Hotel komt, wil iedereen gelijk van je weten of je fan bent of een hater. Tssss.
    Gewoon lekker de middenweg =]

    En iedereen zit de hele tijd te zeuren dat Bill op een meisje lijkt, maar dat vind ik eigenlijk best wel meevallen (en ik ben geen fan dus). Ik wist gelijk dat hij een jongen was =]
    Laatst liet een meisje me een foto zien van een of andere andere band. Nou vergeleken met hun is Bill echt geen meisje!!

    Dus ik zeg altijd maar: Alles is relatief.
    (het kan altijd erger)

    Het is ook zo stom dat mensen gaan zitten zeuren over hun lange haar (behalve Gustav dan) Tenslotte is lang haar (ook bij jongens) weer helemaal in! =]