• De stelling van vandaag luidt:
    Buitenlanders zouden zich buitenshuis moeten aanpassen aan de nederlandse samenleving

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ze moeten sowieso de taal leren spreken & eigenlijk ook wel volgens de Nederlandse normen & waarden leven, buitenshuis dan. Zij zijn hier komen wonen & dan moeten ze zich ook gewoon aanpassen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 10:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    vind ik ook


    Happiness hit her like a train on a track

    mee eens


    ~Lucky Cat~

    Blondiepants schreef:
    Deels eens,
    Nederlands moeten ze sowieso kunnen, maar zoals Crookshanks zegt: hun normen en waarden mogen ze wel behouden.


    None but ourselves can free our minds.

    Blondiepants schreef:
    Deels eens,
    Nederlands moeten ze sowieso kunnen, maar zoals Crookshanks zegt: hun normen en waarden mogen ze wel behouden.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Deels eens

    Ze moeten zeker nederlands kunnen en ze zouden ook naar werk moeten zoeken. En zich houden aan de wetten. Verder mogen ze geloven wat ze willen.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    ja en nee natuurlijk is het voor ons handig maar wij hebben een wet dat ze dat zelf mogen bepalen tog?


    you were born original don't die as a copy

    Ik vind dat als ze nederlands kunnen je ze gewoon met rust moet laten, maar als je mensen op bezoik hebt die het niet kunnen dan kan je niet moeilijk doen. Maar sommige komen hier alleen om te werken geen probleem


    Love sheds light one the darkest of times

    Als ze nederlands kunnen spreken en voor de rest niemand lastigvallen ben ik tevreden (:


    Just a simple "I love you" (:

    Clay schreef:
    Ze moeten sowieso de taal leren spreken & eigenlijk ook wel volgens de Nederlandse normen & waarden leven, buitenshuis dan. Zij zijn hier komen wonen & dan moeten ze zich ook gewoon aanpassen.


    Only losers can act the way you do

    Eens, ze mogen hier allemaal komen wonen van mij, als ze zich maar aan onze cultuur aanpassen.

    Deels eens, ze moeten de taal kunnen spreken en ze moeten leven volgens de wet zoals wij ook doen. Ik vind wel dat ze hun geloof mogen uiten, tenzij ze er andere bij betrekken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind dat ze in het openbaar gewoon Nederlands horen te praten. Als ik in de bus naar school zit, praten ze soms andere talen en daar erger ik me best wel aan. Verder mogen ze van mij doen wat ze willen, mist anderen er geen last van hebben,


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jah vind ik wel ..


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Of course, anders kan een maatschappij sowiezo niet goed functioneren.


    No growth of the heart is ever a waste