• Hallooooo (:

    Wie er een Harry Potter story heeft zeg het maar want ik lees dat graag (:
    Vooral die van Fred & George of Draco Malfidus

    x`


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    ik heb r geen, maar n vriendin van me wel, username: blood (ze is nu op vakantie,dus verwacht deze week nog geen nieuwe hoofdstukken, maar ze heeft al veel geschreven ^^ )
    x

    Mijne misschien?

    Roseline Sue is een ster.Niet zomaar een ster maar een ster uit de hemel.Omdat haar pleegmoeder een heks is,hoopt ze ooit naar Zweinstein te gaan.En die droom komt uit.Op school rekenen ze op de bescherming van Albus Perkamentus maar wat als Voldemort haar grote geheim ontdekt?

    Ik denk Ron-story (A)


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    RUBYx schreef:
    Mijne misschien?

    Roseline Sue is een ster.Niet zomaar een ster maar een ster uit de hemel.Omdat haar pleegmoeder een heks is,hoopt ze ooit naar Zweinstein te gaan.En die droom komt uit.Op school rekenen ze op de bescherming van Albus Perkamentus maar wat als Voldemort haar grote geheim ontdekt?

    Ik denk Ron-story (A)

    Kzal hem eens maken ! (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    ScarletCarsn schreef:
    ik heb r geen, maar n vriendin van me wel, username: blood (ze is nu op vakantie,dus verwacht deze week nog geen nieuwe hoofdstukken, maar ze heeft al veel geschreven ^^ )
    x

    Kzal hem dan straks ook eens doen xD


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik heb er ook een, maar het is een HP/Twilight-story :x Hij noemt How to save a life. Zie maar of je dat wat lijkt =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle