• liselotte[mn vriendin] en ik fietste op zo'n zandweg, komt er een auto aan die ging uitsloven, gaat hij zo'n rondje draaien met zn auto je weet wel, slippen zeg maar in zo'n rondje en dat ging nog maar net goed. Hy was byna in de sloot gereden xD En dat vond ik lekker voor hem :Y)(6)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 20:30 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Moehaha


    I found myself in Wonderland.

    uhu.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Whaha x'D
    lekker voor 'm :Y)

    Ahahahaaa! :'D

    Nee serieus, als je daarvoor alleen gaat auto rijden. Hij heeft serieus geluk dat hij geen ongeval heeft gehad.


    You'll never dream alone. <3

    Ghaha, dat ken ik 8D
    Onze school ligt in het centrum van ons dorpje en aan de schoolpoort is een grote parking met daarvoor een baan. Wij kwamen van de overkant en konden even niet door, met als gevolg dat ik een klein stukje op de baan stond met mijn wiel van mijn fiets. En er kwam net zo'n grote Landrover ofzoiets af en die kon niet door. Trekt die daar opeens kei hard op en die parking stond vol mensen van de bovenbouw, beginnen die allemaal die kei hard uit te lachen en van: 'Whoeee, optrekkeeen!'

    Had ik ook es gehad in Duitsland. Een paar van die gasten die gingen toeteren en in het Duits dingen zeggen (voor zover ik weet positief). Kennelijk is iemand op een skateboard interessant...


    No growth of the heart is ever a waste

    Had ik ook es gehad in Duitsland. Een paar van die gasten die gingen toeteren en in het Duits dingen zeggen (voor zover ik weet positief). Kennelijk is iemand op een skateboard interessant...


    Laatst was ik ook aan het 'skateboardenxp' met mn vriendin en toen kwam er een groep jongens aan:'Meisjes die skateboarden?Ö' wy zo:'Ja goed he;D?' en toen lachtte ze ons uit -.-


    T O K I O H O T E L < 3

    Muwhahaha (duivel)
    Lekker voor 'm

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 20:35 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Whahaha was wel kei grappig geweest als die de sloot in reed :')


    I don't need words to feel those lips.

    dat had ik eerst ook met iemand(weet niet meer wiexD)
    toen liepen we ergens(weet ook niet waarxD) kwam er zo een jongen op een brommer langs en die ging even heel cool op zn achterwiel rijden(weet niet meer hoe dat heet) en toen flikkerde hij achterover
    wij lachen en hij schelden
    egt grappig


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    haha x Ddat is best wel grappig


    Stop holding me under and let me breathe.