• Klik


    I live for the applause, you will die for it.

    Stereotype schreef:
    Die neger schrikt van Bills schooheid en weent omdat hij dat niet is. ^^

    haha geweldige reactie (((:


    Where is your God?

    Carnage schreef:
    @JustFamous
    Ik snap je niet :'D

    --
    ff
    Waarom mogen wij niet zeggen dat Tokio Hotel kut is en mogen jullie wel TH-haters uitmaken voor mongool enzo? Vraag ik me ff af, niet om ruzie te zoeken, hoef ook geen boze reacties.


    Daar heb je gelijk in, zo'n goed argument is daar niet voor. Ik vind dat je gelijk hebt, want die argumenten die gegeven worden, zoals 'Ja maar wij zeggen het normaal', slaan niet echt ergens op.
    Vind ik dan.
    Het principe is dat je gewoon een lievelingsband van een ander niet moet afkatten, want zelf vind je dat ook niet leuk.
    Dit is overigens niet op jou bedoeld. ^^


    -

    JloveTH schreef:
    het is een neger :X:|


    Dús?


    -

    geweldig/ XD


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Wie zegt dat het echt hatend bedoeld is? Zie er de humor van in, ga er niet gelijk boos om worden. Als je het niet grappig vindt, dan niet, maar dat weten we na 1 keer wel. :')
    Dit is in het algemeen bedoeld, ik zeg niet dat er mensen zijn die dat doen.
    Ik vind het best grappig eigenlijk. ^^


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in, zo'n goed argument is daar niet voor. Ik vind dat je gelijk hebt, want die argumenten die gegeven worden, zoals 'Ja maar wij zeggen het normaal', slaan niet echt ergens op.
    Vind ik dan.
    Het principe is dat je gewoon een lievelingsband van een ander niet moet afkatten, want zelf vind je dat ook niet leuk.
    Dit is overigens niet op jou bedoeld. ^^

    Ben het met je eens,maar dit vind ik niet echt afkraken.Ik luister ook naar TH en ik vind het ook dom wat ze allemaal over Bill verzinnen(meisje/homo ext)maar dit vind ik ook grappig.Maar ik kijk ook nergens meer van op sinds mijn nichtje begon te gillen toen ze een foto van Thomas Holopainen zag.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ja, dit is ook niet hatend bedoeld (!)
    ikzelf vind TH ook niet super, maar ik vond dit wel grappig. Als dit met een idool van mij was gedaan vond ik het ook nog grappig.
    :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    hahaahahahhaha echt grappig.. maar wat ik daar eng aan?


    Love is the movement <3

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Ben het met je eens,maar dit vind ik niet echt afkraken.Ik luister ook naar TH en ik vind het ook dom wat ze allemaal over Bill verzinnen(meisje/homo ext)maar dit vind ik ook grappig.Maar ik kijk ook nergens meer van op sinds mijn nichtje begon te gillen toen ze een foto van Thomas Holopainen zag.


    Nee, niet afkraken, maar zeg maar, een mening soms wat grof uitspreken.
    Inderdaad. Ik bedoel, Bill lijkt dan misschien op een meisje,

    - hij lijkt er gewoon op, dat moet ik toegeven.

    Maar toch, ik maak er me er niet druk om, wat jij al zei.


    -

    Carnage schreef:
    Ja, dit is ook niet hatend bedoeld (!)
    ikzelf vind TH ook niet super, maar ik vond dit wel grappig. Als dit met een idool van mij was gedaan vond ik het ook nog grappig.
    :'D


    Ik vind het ook komisch. : )
    Toen ik dat jongetje zag dacht ik eerst van: Wtf?!
    Maar toen moest ik wel lachen. 8)


    -

    Dude, ik ga plat hier 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hahaaa :'D


    Never run out of reasons to smile...

    omg..ik plas in mn broek xO


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Wahaha ik lig hier echt plat!
    XD

    G-E-N-I-A-A-L :3


    Destroy what destroys you.