• hai.

    ik weet niet hoe t met jullie zit,
    maar ik ben echt een grooot fan van musical/filmmuziek enzo.
    en ik ging dus youtuben naar 'circle of life' uit The Lion King.
    en toen vond ik dus deze práchtversie die ik echt met jullie moet delen hehe.


    circle of life

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 15:31 ]


    i need you like a heart needs a beat.

    nevermind. is al gelukt.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 15:31 ]


    i need you like a heart needs a beat.

    Mooii <3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vind het orineel toch moiier,maar deze is ook wel goed


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Heeeee ^^ Ik hou ook superveel van filmmuziek :) Van de Lion King vind ik 'He Lives In You' en 'We Are One' het mooist (: En King Of Pride Rock ook :/ Dude die film zit vol geweldige muziek :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    Heeeee ^^ Ik hou ook superveel van filmmuziek :) Van de Lion King vind ik 'He Lives In You' en 'We Are One' het mooist (: En King Of Pride Rock ook :/ Dude die film zit vol geweldige muziek :D

    whaha indeeed.
    en tarzan ofcourse ook.
    mnfavoriet daarvan is "you'll be in my heart"


    i need you like a heart needs a beat.

    Filmmuziek is meestal erg mooi. :')
    Het is mooi, maar het originele vind ik toch ietsje mooier.

    zoiets moet ik zingen, maar om dat te zingen is het echt een k*tlied!.

    Ik vind dat liedje sowieso al heel mooi + ik ben ook zowat verlsaafd een musicals/films waar veel gezongen in wordt. En ik vind Circle of life één van de mooiste stukjes muziek van alle films die ik al gezien heb. Deze vond ik ook heel mooi, ik kreeg werkelijk kippenvel op mijn armen. Al vind ik die van Elton John -de originele versie- toch dat tikketlje mooier. Maar deze is ook prachtig!

    Conspiracy schreef:
    Ik vind dat liedje sowieso al heel mooi + ik ben ook zowat verlsaafd een musicals/films waar veel gezongen in wordt. En ik vind Circle of life één van de mooiste stukjes muziek van alle films die ik al gezien heb. Deze vond ik ook heel mooi, ik kreeg werkelijk kippenvel op mijn armen. Al vind ik die van Elton John -de originele versie- toch dat tikketlje mooier. Maar deze is ook prachtig!

    begrijp wat jullie bedoelen met dat de originele versie mooier is.
    ondanks dat t zelfde liedje is zijn ze ook bijna niet te vergelijken.
    ik zing zelf in een koor, en met een koor heb je hoe dan ook altijd een heel andere sfeer van het liedje enzo :]


    i need you like a heart needs a beat.

    prediction schreef:
    (...)
    begrijp wat jullie bedoelen met dat de originele versie mooier is.
    ondanks dat t zelfde liedje is zijn ze ook bijna niet te vergelijken.
    ik zing zelf in een koor, en met een koor heb je hoe dan ook altijd een heel andere sfeer van het liedje enzo :]

    Ja, het zal hoogstwaarschijnlijk wel aan de sfeer liggen en ook hoe je het precies gaat zingen.
    btw: 'you'll be in my heart' is inderdaad erg mooi ;D

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja, het zal hoogstwaarschijnlijk wel aan de sfeer liggen en ook hoe je het precies gaat zingen.
    btw: 'you'll be in my heart' is inderdaad erg mooi ;D

    uhu!
    en je hebt ook een "you'll be in my heart" versie va usher, klinkt misschien stom, maar die is ook echt tof vind ik.


    i need you like a heart needs a beat.

    prediction schreef:
    (...)
    uhu!
    en je hebt ook een "you'll be in my heart" versie va usher, klinkt misschien stom, maar die is ook echt tof vind ik.

    die ga ik dan ff opzoeken ;D

    Conspiracy schreef:
    (...)
    die ga ik dan ff opzoeken ;D

    ik post wel een link hier 8D


    i need you like a heart needs a beat.

    usher-you'll be in my heart


    i need you like a heart needs a beat.