• Audrey Rodriques (16) en Edward Masen (17), staan op het punt te trouwen. Totdat Edward ziek word van de Spaanse-griep. Audrey bid dagen lang naast zijn bed, maar Edward verslechterd alleen maar...
    'Nee, Edward, geef niet op!' smeek ik hem huilend. 'We gaan trouwen, en krijgen kinderen, dat beloof ik je.' Edward hoest een beetje. 'Audrey..' zegt hij moeilijk. Ik kijk hem aan en pak zijn hand stevig vast. 'Ik ga sterven. Ik kan het niet meer volhouden. Ik, ik wil dat je gaat.' zegt hij terwijl hij tussendoor hoest. Ik schudt mijn hoofd hevig. 'Nee, ik verlaat je niet.' zeg ik. 'Ik wil, dat je met een ander persoon, een leven opbouwt, en mij.. voor eeuwig vergeet. Dat is het laatste wat ik van je wens.' zegt hij, en er rolt een traan over zijn wang. 'Ik kan je wel verlaten, maar ik zou nooit een ander persoon kunnen vinden.' zeg ik. Edward draait zijn hoofd mijn kant op, en gaat met zijn vingers over mijn lippen. 'Ga nu, naar je familie. Denk niet meer aan mij, vergeet me.' zegt hij. Met tegenzin en tranen in mijn ogen knik ik zachtjes. Mijn lichaam verlaat het ziekenhuis, maar mijn ziel wilt het liefst terug lopen....
    Audrey en Edward worden beiden op 16 en 17 jarige leeftijd gebeten door vampieren.
    Audrey woord een moordlustig wezen, dat mensen bloed drinkt, en Edward word een Cullen, een vegatarische Vampier.
    Wat ze beide niet van elkaar weten, is dat zen nog leven. Totdat Audrey in Forks komt wonen...


    Nou heb ik nog rollen nodig voor;
    - Jasper's vriendin. { Holly Ann Williams }
    - Emmett's vriendin.
    - Beste vriendin van Audrey. { Michelle Marie Ann. }
    - Toekomstige vriendin Audrey. { Lindsey Kravitz }
    - Vriendin van Bella Swan.
    { Lindsay Hudson }

    Lijstje:
    Naam (gehele naam):
    Mens of Vampier:
    Welk jaar ben je Vampier geworden (negeer deze vraag als je mens heb gekozen):
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto, graag geen scene/emo):
    Karakter (4 karaktertrekken):
    Welke rol wil je?:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 12:33 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    ik kom je even helpen (A)
    Naam (gehele naam):Lindsey Kravitz (kan even niets beter verzinnen ;o)
    Mens of Vampier: mens
    Leeftijd: 17?
    Uiterlijk (foto, graag geen scene/emo): http://indiecake.files.wordpress.com/2009/06/zoe-kravitz-attends-a59a961.jpg
    Karakter (4 karaktertrekken): lief,koppig,eigenwijs,behulpzaam
    Welke rol wil je?:Beste vriendin van Audrey

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 1:01 ]


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Naam (gehele naam): Holly Ann Williams
    Mens of Vampier: Vampier
    Welk jaar ben je Vampier geworden (negeer deze vraag als je mens heb gekozen): 1821
    Leeftijd: 188/20
    Uiterlijk (foto, graag geen scene/emo): Klik
    Karakter (4 karaktertrekken): Energiek, mysterieus met domme blondjes acties, opvliegend, netjes vanwege haar vroegere opvoeding, aardig en lief.
    Welke rol wil je?: Uh, waar ze het best in past denk ik.

    Had ik alles ingevult en op plaats reactie gedrukt, was internet weg >< Stom ding...


    Your make-up is terrible

    Naam (gehele naam): Michelle Marie Ann.
    Mens of Vampier: Vampire ^^
    Welk jaar ben je Vampier geworden (negeer deze vraag als je mens heb gekozen): 1890
    Leeftijd: 119/19
    Uiterlijk (foto, graag geen scene/emo):
    Klik!
    Karakter (4 karaktertrekken): Lief, vrolijk, snel bezorgd, humoristisch.
    Welke rol wil je?: Het liefst beste vriendin Audrey, maar kijk maar welke het beste bij dit personage past ^^.

    Naam (gehele naam): Lindsay Hudson
    Mens of Vampier: Mens
    Leeftijd:19
    Uiterlijk (foto, graag geen scene/emo): Bruin krullend haar, bruine ogen,...
    Karakter (4 karaktertrekken): Lief, eerlijk, koppig, betrouwbaar.
    Welke rol wil je?: Vriendin Bella Swan


    - hoi ;D

    BlameOnMe schreef:
    ik kom je even helpen (A)
    Naam (gehele naam):Lindsey Kravitz (kan even niets beter verzinnen ;o)
    Mens of Vampier: mens
    Leeftijd: 17?
    Uiterlijk (foto, graag geen scene/emo): http://indiecake.files.wordpress.com/2009/06/zoe-kravitz-attends-a59a961.jpg
    Karakter (4 karaktertrekken): lief,koppig,eigenwijs,behulpzaam
    Welke rol wil je?:Beste vriendin van Audrey

    Ik heb je tot toekomstige vriendin gemaakt (omdat Lindsey een mens is, en Audrey nog mensenbloed drinkt in het begin), is dat goed? :D


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Naam (gehele naam): Melody Marie McLordy
    Mens of Vampier: vampier
    Welk jaar ben je Vampier geworden (negeer deze vraag als je mens heb gekozen):1872
    Leeftijd:18?
    Uiterlijk (foto, graag geen scene/emo):http://musicremedy.com/webfiles/artists/SaraPaxton/SaraPaxton-01-big.jpg
    Karakter (4 karaktertrekken): Aardig, hyper, sarcastisch, durft veel.
    Welke rol wil je?: emmets vriendin

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 12:45 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Naam: Kim Hudson
    Mens of Vampier: Mens
    Leeftijd: 17 Jaar
    Uiterlijk: Plaatje
    Karakter: Aardig,Lief,Slim en Rustig.
    Welke rol wil je?: Emmett's vriendin.

    Mag ik please de rol?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 18:44 ]

    Dankje voor de rol <3


    - hoi ;D

    Hailie Stevens.
    Vampier
    1576
    http://www.cwtv.com/shows/90210/cast/images/c/0003/cw-90210-prt-jstroup_011994-867533-281x374.jpg
    Slim, trouw, Behulpzaam,netjes(komt door de tijd waarin ze geboren is).
    Emmetts vriendin.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 19:22 ]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    sweet <33 meuk , zoiets vernieuwen <33
    zeg het me als ie on is <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Emmett's vriendin - Info komt.
    Naam (gehele naam): Esther Lillian Hale
    Mens of Vampier: Vampier
    Welk jaar ben je Vampier geworden (negeer deze vraag als je mens heb gekozen): 1921
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (foto, graag geen scene/emo): Donkerbruin, lang haar, grijsblauwe ogen, slank, scherp gezicht, 1.73 meter
    Esther Nicole Fergusson
    Karakter (4 karaktertrekken): Eigenwijs, mysterieus, koppig, creatief
    Welke rol wil je?: Emmett's vriendin

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 13:26 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vogue schreef:
    (...)
    Ik heb je tot toekomstige vriendin gemaakt (omdat Lindsey een mens is, en Audrey nog mensenbloed drinkt in het begin), is dat goed? :D

    jup en sorry voor laate reactie,ik had straf door muh zus en was labtop kwijt ;o
    sorry ;p


    We were bOrn fOr Love! ^^