• http://blikvoer.vara.nl/Onderwerp.aspx?id=391

    Ik vind dit echt dom, maar ook grappig met die 2mensjes die de andere intervieuwen. Maar voor de rest, zijn ze poep dom ;p
    En bij min 3.28 zie je een vriend van mij Robin [a]
    En nog paar andere mensjes die jullie vast ook wel kennen ;p

    Maar wat vinden jullie hiervan wat die 2 bimbo's erover zeggen?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 14:19 ]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Lachen :'D
    'Kan je ze dan vergelijken met zombies?' :D


    007

    echt kk zielig.. en btw die meeting was in amsterdam,, en laat ik nu bij elke meeting er zijn x)..


    I build a house for your bones!

    Dude...

    Dat ze die mensen die problemen hebben dan helpen ipv uit te lachen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 16:42 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    emo is eerder een scheldwoord. het is idd stom om je zelf emo te noemen. Het is een beetje zoals bij eskimo's. Nee ?
    of is dat belachelijk ;D

    Ik vind het best grappig. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    echt dom gewoon, en die tekening dan; zo zien emo's er dus meestal uit.
    ik dacht echt van wtf hij kan echt niet tekenen -.-

    Wat een mongolen.
    Emo bestaat niet eens. Emo is een muziekstijl. En een wannabe Emo bestaat dan ook niet.
    En die kneus die denkt dat hij weet hoe zoiets inhoudt is dom.


    -

    omg xD die ene van anti-emo, hoe zielig ben je dan. gewoon poep man:X


    T O K I O H O T E L < 3

    Lol x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    omg echt sneu is die gast xD

    en dan ook nog sneu een anti emo site oprichten xD

    like, wtf heeft dat voor zin ? xD

    Stoer doen cker xD


    I solemny swear i am up to no good

    Aangezien ik in het dubbeltopic had gereageerd. Hier komt mijn reactie die ik daar gaf.:

    Hhahaha omg sick ik lach me serieus helemaal kapot. Die dude met zijn tekening :’DDD. Ik mag niet te hard lachen, want mijn moeder slaapt maar omg echt erg :’DD.
    “En waar hebben ze het dan over?”
    “Geen idee.. Ik kan met niet voorstellen dat het iets positiefs is.” (krul)

    Volgens mij denkt die gozer serieus dat EMO’s een nieuw soort antichrists zijn ofzo.
    “Ze zijn zo destructief en daarmee steken ze andere mensen aan. Waaronder ook vrienden van mij.” Dus die dude zegt letterlijk dat hij zijn vrienden haat? Hahah lekker dan :’D

    Ghehe conclusie van het hele filmpje. “Joh EMO’s jullie zijn net zombies en besmettelijk dus OPBOKKEN!” Nou lekker vrij land, Nederland :’D. Ik bedoel laat iedereen toch lekker zijn wat ze willen. Ook al zetten sommige zichzelf compleet voor lul. Als ze dat toch leuk vinden :’D. Ik snap het probleem van die (streng opgevoede) christelijke jonge niet :’DD. Volgens mij is hij gewoon bang voor roze skinnies.. :Y)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 17:10 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Aangezien ik in het dubbeltopic had gereageerd. Hier komt mijn reactie die ik daar gaf.:

    Hhahaha omg sick ik lach me serieus helemaal kapot. Die dude met zijn tekening :’DDD. Ik mag niet te hard lachen, want mijn moeder slaapt maar omg echt erg :’DD.
    “En waar hebben ze het dan over?”
    “Geen idee.. Ik kan met niet voorstellen dat het iets positiefs is.” (krul)

    Volgens mij denkt die gozer serieus dat EMO’s een nieuw soort antichrists zijn ofzo.
    “Ze zijn zo destructief en daarmee steken ze andere mensen aan. Waaronder ook vrienden van mij.” Dus die dude zegt letterlijk dat hij zijn vrienden haat? Hahah lekker dan :’D

    Ghehe conclusie van het hele filmpje. “Joh EMO’s jullie zijn net zombies en besmettelijk dus OPBOKKEN!” Nou lekker vrij land, Nederland :’D. Ik bedoel laat iedereen toch lekker zijn wat ze willen. Ook al zetten sommige zichzelf compleet voor lul. Als ze dat toch leuk vinden :’D. Ik snap het probleem van die (streng opgevoede) christelijke jonge niet :’DD. Volgens mij is hij gewoon bang voor roze skinnies.. :Y)

    Die laatste zin doet 't m x'D


    I clicked my heels and wished for you.

    KirstenSnaps schreef:
    Aangezien ik in het dubbeltopic had gereageerd. Hier komt mijn reactie die ik daar gaf.:

    Hhahaha omg sick ik lach me serieus helemaal kapot. Die dude met zijn tekening :’DDD. Ik mag niet te hard lachen, want mijn moeder slaapt maar omg echt erg :’DD.
    “En waar hebben ze het dan over?”
    “Geen idee.. Ik kan met niet voorstellen dat het iets positiefs is.” (krul)

    Volgens mij denkt die gozer serieus dat EMO’s een nieuw soort antichrists zijn ofzo.
    “Ze zijn zo destructief en daarmee steken ze andere mensen aan. Waaronder ook vrienden van mij.” Dus die dude zegt letterlijk dat hij zijn vrienden haat? Hahah lekker dan :’D

    Ghehe conclusie van het hele filmpje. “Joh EMO’s jullie zijn net zombies en besmettelijk dus OPBOKKEN!” Nou lekker vrij land, Nederland :’D. Ik bedoel laat iedereen toch lekker zijn wat ze willen. Ook al zetten sommige zichzelf compleet voor lul. Als ze dat toch leuk vinden :’D. Ik snap het probleem van die (streng opgevoede) christelijke jonge niet :’DD. Volgens mij is hij gewoon bang voor roze skinnies.. :Y)

    Maar roze skinnies zijn ook eng

    Dat joch is niet helemaal goed bij zijn hoofd.Weer een voorbeeld van iemand die niet voor zichelf kan denken dus maar alles geloofd wat mensen zeggen.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Newyorker schreef:
    emo is eerder een scheldwoord. het is idd stom om je zelf emo te noemen. Het is een beetje zoals bij eskimo's. Nee ?
    of is dat belachelijk ;D

    Nou eigenlijk klopt het wel, jij zecht dat emo een scheldword is,mensen(die dat zijn) willen zo niet genoemd worden.Eskimo is ook een scheldword voor Inuits. Dus je vergelijking klopt perfect


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    JolienShizzo schreef:
    Dom. emo's bestaan eens niet (:
    Emo is geen stijl.
    En veel mensen hebben een verkeerd beeld over hun.
    Ze snijden hun, ze zijn vaak alleen.
    Allemaal fout maarja, veel mensen weten dat niet en dat vind ik erg..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.