• Welke kleur haar heb je? En als je het hebt geverfd,in welk kleur dan? En wat was de kleur dan eerst?

    Ik heb lichtblond haar en het is niet geverfd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ik heb rood/bruin haar en nietgeverfd
    heel veel mensen denken van wel maar dat is niet zo
    http://www.jouwpagina.nl/fotos/avrilrocks/avril-lavigne-15.jpg mijn haar is precies hetzelfde alleen heb ik er nu zwart met roze extansions door (A)


    She said: I gotta find out for myself

    Blondbruin

    ik heb licht blonf\d wat bijna wit is van mezelf en daar heb ik zwarte en rode plukken bij I love my hair(H)


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    ik heb (geverfd) zwart haar waar wat blonde plukken (van mezelf) doorheen pieken... soort oude Billstyle:D


    I am an idiot, I move.

    zwart niet gekleurd


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    donkerblond niet geverfd

    zwart niet geverft

    donker blond niet geverft

    Aangezien ik echt harde krullen heb denk ik dat bv de kleur zwart niet echt mooi zou zijn.
    De meeste meisjes met krullen hebben ros haar,
    iiiik heb lichtbruin haar ;p
    Vroeger was ik volledig blond,en mijn haar is verdonkerd,waar ik heel trots op ben ;p

    blond, niet geverfd, wil het wel bruin hebben x)

    ik had donkerblond haar
    entoen hadk een zwarte spoeling genomen, endie is nu verkleurt naar donkerbruin/bruin n__n


    I don't need words to feel those lips.

    mijn haar veranderd van kleur :)
    in de herfst is het donkerblond en dan gedurende de winter word het bruin dan in de lente is het donkerbruin en in de zomer is het zwart geworden :)en dan daarna word het weer steeds lichter en nee ik
    verf het niet

    zwart van mezelf met knalroze plukken

    Lichtblond : niet geverfd.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    donkerblond (niet geverft) met zwarte plukken(wel geverft)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.