• Wel, er zat zo een jongen helemaal alleen op de bank en ik wist dat hij in de andere klas zat. Ik vond het zielig dat hij alleen zat dus gingen we naar hem toe. Vroegen we eerst of hij in 4Hb zit. "Ik wee-et niet" antwoord die. Dan vroegen we wat zijn naam was. "Jonas .. zeker" Dan vroegen we uit welke school hij kwam "Mari .. Stella, denk ik" Ik en Nele staken meteen ons hand uit, zodat we onze naam konden zeggen, doen we altijd, maar hij bleef gewoon met zijn armen over elkaar zitten. Uiteindelijk zei hij zo ; "Ja, ik heb deze ochtend honing gegeten en mijn handen plakken nog een beetje" Ik kon me niet meer inhouden van het lachen. Dat was op dat moment wel grappig. Nu kwam er net iemand op mijn netlog met de naam "Honingpot" Klikte ik daar op, is hij dat, ghahaha. Kijk naar zijn netlog voor degene die dat hebben. Zijn schermafbeelding is ook een honingpot en bij 'Over Mezelf' staat ;
    allo
    ik ben de jonas
    en ik eet s'morges honing :)


    Edit; zyn schermafbeelding is geen honingpot meer, maar hij met een honingpot > < oja, moet je eens op die fto klikken, ik heb de eer om een nota te hebben op dat foto . ghaha.

    Right, hebben jullie ook zo een rare mensen op school? (nerd)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 21:04 ]


    Some people make the world special just by being in it

    whaha, ik heb da gezien. :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Alysse schreef:
    (...)
    Joyce vond hem ook al bekend voorkomen. Maar ik weet het niet. Het kan zeker zijn dat je hem kent, of al gezien hebt. Hij zit in Oostmalle in school dus kan evengoed in Turnhout of waar woon jij wonen ;d

    x (flower)


    Ja, dat kan.
    Ik 'ken' een Jonas en die lijkt er wel op en die woont hier nog geen drie straten verderop ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    (...)

    Ja, dat kan.
    Ik 'ken' een Jonas en die lijkt er wel op en die woont hier nog geen drie straten verderop ;D

    Ik zou het maandag in school ééns vragen, wat is het leuk om met hem te spreken!


    Some people make the world special just by being in it

    Hahaaa :'D
    En volgens mij heb ik geen zo'n type in mijn school (:


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    Hahaaa :'D
    En volgens mij heb ik geen zo'n type in mijn school (:

    spijtig voor jou, want het is wel grappig om zo een mensen te bekijken. Niet dat ik hem pest ofzo! zou ik toch nooit doen!
    ghah.


    Some people make the world special just by being in it

    Jaa man. Zon jonge die een jaar jonger is en zit in myn klas. Hij praat net zoals een of andere mongool o.0
    En hij is lelijk. ;D

    Ilyy. x

    Ghhaa, maar dan komt hij van mijn school.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ghhaa, maar dan komt hij van mijn school.

    uhu heb je hem nooit gezien dan? :'d x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    uhu heb je hem nooit gezien dan? :'d x


    Hij komt me wel bekend voor.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hahaha, die schermafbeelding. :'DDD

    http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=nl-4748572 wat een geil filmpje. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Deathwish schreef:
    http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=nl-4748572 wat een geil filmpje. ;d

    had ik nog niet gezien
    man, hij is echt wel cooll :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    had ik nog niet gezien
    man, hij is echt wel cooll :9~

    Playboy nzu. :Y)


    None but ourselves can free our minds.