• Heey iedereen,

    Ik heb weer een nieuw spel bedacht! Doen of niet doen? Dus ik vraag bijvoorbeeld: Een miljoen euro weggeven aan een goed doel? Jij zegt dat Doen/niet doen! En de volgende verzint weer wat anders met doen of niet doen!
    Ik begin:

    Een wild vreemde slaan?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als de racet niet gestolen is,Doen!

    TWILIGHT,typen in nhet HP-tettertype(parry hotter)


    stay Nyappy

    Snap je niet, dus niet doen

    Een kikker kussen om je droomprins te krijgen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als dat echt gaat lukken wel;)
    een huwelijksaanzoek doen aan een vreemde;)

    Niet doen ;3

    De poep van een nijlpaard likken ;x


    ailoveejoee.

    Doen(H) ... Neej grapjuuhh

    Je mobiel inruilen voor een nieuwe computer??


    ailoveejoee.

    Niet doen (Ik kan niet zonder mij lg cookiee(H)(H)

    Bij sinterklaas op schoot gaan zitten??


    ailoveejoee.

    Niet doen, ik vind hem eng.

    Je hele schoolcarriere opofferen om samen met Tokio Hotel (of JB of één of andere groep) mee op tournee te gaan?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    nee.

    je laptop uit t raam gooien inruilen voor die iPod die je al zo lang wou :Y)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 14:01 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Niet doen

    Sterven voor een koekie


    We can only learn to love by loving.

    Niet doen ,,

    Ervoor zorgen dat iedereen op je school je haat en dan verhuizen naar een andere stad daar ook op een andere school aan en Je als Emo/Gothic kleden maar je als een arrogante slet gedragen wat dan weer helemaal niets met Gohtic temaken heeft en dan helemaal niet je best doen op school zodat je bij het laagste van he laagste niveau terecht komt en dan gaan huilen en tegen iedereen zeggen dat het een grap was omdat je zij doen of deze rare doen of niet doen vraag ???!!!!!!!!


    ailoveejoee.

    iAMxSANNE schreef:
    Niet doen ,,

    Ervoor zorgen dat iedereen op je school je haat en dan verhuizen naar een andere stad daar ook op een andere school aan en Je als Emo/Gothic kleden maar je als een arrogante slet gedragen wat dan weer helemaal niets met Gohtic temaken heeft en dan helemaal niet je best doen op school zodat je bij het laagste van he laagste niveau terecht komt en dan gaan huilen en tegen iedereen zeggen dat het een grap was omdat je zij doen of deze rare doen of niet doen vraag ???!!!!!!!!


    Het is niet toegestaan in dit spel om zo'n lange vraag te stellen, die toch nergens op slaat, dus niet doen!

    Geld geven voor het Wnf


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bwa, doen.

    Gaten knippen in een jeans omdat dat 'in' is.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Niet doen


    Een aap eten.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Niet Doen,

    Gillen in de school?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    doen

    op de computern zitten. (leterlijk)


    no signature