• Helloo People,

    Zoals iedereen weet kan je instellen of je de nieuwsbrief van Quizlet wilt ontvangen.Maar het vreemde is ik heb hem aangevinkt en ik krijg nooit een nieuwsbrief in mijn postvakje van de hotmail.Nu had ik een leuk idee daarvoor.Als er nu is iedereweek een leuke Nieuwsbrief komt met:

    -De leukste username van de week.
    -De grappigste Quiz.
    -Een van de mooiste gedichten.
    -Het mooiste/Leukste/Grappigste Profiel Foto.
    -Top 5 leukste Story's van deze week.
    -Top 5 leukste Quizlets.
    -Top 5 leukste Polls.

    Mischien hebben jullie nog ideeen?

    En lijkt het jullie en Leuk/Goed idee?

    Dankje voor je tijd.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 18:40 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nope sorry, ik krijgt er al genoeg ideen en als er nieuws is ihet wel in de topic met een stikkie :P..


    Some angels have no wings.

    Hee, leuk idee ^^
    Want wat je nu krijgt is reclame zeker he? Naja, ik heb het uitgevinkt van de moment dat het er was. Maar als er zo'n leuke dingen in komen te staan, vink ik het vakje vast wel weer aan. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik krijg hem nooit ;x

    maar de ideetjes zin leuk.


    We can only learn to love by loving.

    Vind ik wel leuk, maar ik denk dat Rutger daar geen tijd voor heeft. Natuurlijk kunnen we de moderators extra werk geven, ghahah.


    Some people make the world special just by being in it

    Top 5 leukste Story's van deze week
    Top 5 leukste Quizlets
    Top 5 leukste Polls

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 18:38 ]

    Op zich vind ik het best een leuk idee, maakt de site nog wat levendiger. Maar wie zou dan die leukste nickname, grappigste quiz etc. moeten benoemen?


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik vind het wel een leuk idee! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, dat vind ik leuk.
    En ik zou mijn vrijwillig aan willen melden om die te schrijven! - een soort verkiesingen ~ like mods. :'D

    xBiteMe schreef:
    Op zich vind ik het best een leuk idee, maakt de site nog wat levendiger. Maar wie zou dan die leukste nickname, grappigste quiz etc. moeten benoemen?


    Daar zou dan een Poll voor kunnen komen of en gewoon eentje opgeven.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    KiKiElmoFan schreef:
    (...)

    Daar zou dan een Poll voor kunnen komen of en gewoon eentje opgeven.

    Maar voor die poll moeten toch ook weer ideeën aangedragen worden?
    Wordt een enorme poll dan xD Niet dat ik je graag wil tegenwerken, hoor! Ik hoop er samen gewoon een reëel idee van te maken. :]


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Maar voor die poll moeten toch ook weer ideeën aangedragen worden?
    Wordt een enorme poll dan xD Niet dat ik je graag wil tegenwerken, hoor! Ik hoop er samen gewoon een reëel idee van te maken. :]


    Of een Blog er voor maken.
    Dan kunnen de users er een reactie plaatsen van Bijvoorbeeld de leukste User Of Quiz.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Alysse schreef:
    Vind ik wel leuk, maar ik denk dat Rutger daar geen tijd voor heeft. Natuurlijk kunnen we de moderators extra werk geven, ghahah.


    Ja ik zou het zelf ook wel willen doen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Maar voor die poll moeten toch ook weer ideeën aangedragen worden?
    Wordt een enorme poll dan xD Niet dat ik je graag wil tegenwerken, hoor! Ik hoop er samen gewoon een reëel idee van te maken. :]

    en als dat een poll word gaat dat weer zoals bij die awards zijn. Al die mensen die in die poll staan, gaan er voor zorgen zo veel mogelijk stemmen te halen ofzo > <


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    en als dat een poll word gaat dat weer zoals bij die awards zijn. Al die mensen die in die poll staan, gaan er voor zorgen zo veel mogelijk stemmen te halen ofzo > <


    Dat zou tog wel meevallen?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind het eigenlijk best een leuk idee. Ik zou er wel aan mee willen werken. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'