• heey ik ebn rdeloos dus ik dacht ik begin een topic..
    ik vind een jonge uit mijn klas heel erg leuk maar ik weet niet of hij mij leuk vind.... wat moet ik doen!!!!!!!!! ik durf niet op hem af te stappen weten jullie het??????????

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 17:20 ]


    DUDE! Get a life!!!

    weten jullie iets?????


    DUDE! Get a life!!!

    uhm i dont know heb het zelfde probleem maar dan klas hoger


    I Got My Party Tonight<33

    Ik heb echt geen idee, want ik zit met hetzelfde probleem. (maar dat weet je al xD)
    Maar gewoon met hem blijven kletsen enzo.. ^^


    You are beautiful, you are love.

    ik weet niet hoe ik erachter moet komen of hij mij leuk vind


    DUDE! Get a life!!!

    doe3 lkkr met zn alle ddw en vraag dan als hij waarheid zegt wat is je top 3 van meisjes of hij moet gay zijn


    I Got My Party Tonight<33

    Heeft hij hyves? Dan heeft hij vast ook z'n invul blog. Als je die invult, en bij veel dingen die persoonlijk zijn zoals "Zou je me kussen" een bloospopetje neer zet, dan lukt het. Zo deed ik het ook XD


    -

    Beste manier is gewoon te vragen,wat heb je te verliezen?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ik ben ineens heel verlegen bij hem in de buurt!!!!! en ik word helemaal rood!! vet beschamend ik MOET weten of hij mij leuk vind!!!!! maar hoe...............


    DUDE! Get a life!!!

    mirtje123 schreef:
    ik ben ineens heel verlegen bij hem in de buurt!!!!! en ik word helemaal rood!! vet beschamend ik MOET weten of hij mij leuk vind!!!!! maar hoe...............

    Probeer rustig te blijven. En niet te hard te giechelen als je bij hem staat (jongens haten dat) Je moet gewoon goed weten, het is ook maar een mens. hij heeft ook zo zijn slechte kantjes.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    probeer gwn een x met em te prate en kijk of hij in de klas heel erg naar je zit te kijke,,
    ik heb nu namelijk een jonge achter me aanzitte die me de hele tijd aankijkt maar niks zegt en nie om durft te draaie als ik tege em praat,,:S


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    YummyCheeks schreef:
    probeer gwn een x met em te prate en kijk of hij in de klas heel erg naar je zit te kijke,,
    ik heb nu namelijk een jonge achter me aanzitte die me de hele tijd aankijkt maar niks zegt en nie om durft te draaie als ik tege em praat,,:S

    ik praat en lach wel veel met hem, en hij kliert wat grappig af en toe beteknt dat iets???


    DUDE! Get a life!!!

    mirtje123 schreef:
    (...)
    ik praat en lach wel veel met hem, en hij kliert wat grappig af en toe beteknt dat iets???


    DUDE! Get a life!!!

    mirtje123 schreef:
    heey ik ebn rdeloos dus ik dacht ik begin een topic..
    ik vind een jonge uit mijn klas heel erg leuk maar ik weet niet of hij mij leuk vind.... wat moet ik doen!!!!!!!!! ik durf niet op hem af te stappen weten jullie het??????????


    DUDE! Get a life!!!

    Oogcontact proberen te maken? Ik zou 't niet weten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    mayby


    DUDE! Get a life!!!