• Helleu ~

    Ik weet niet of jullie 't al weten maar in Mechelen [stad in België] was er dus vandaag iets - ik weet er nog niet 't fijne van - maar alle scholen en stations stonden vol met pantserwagens van politieagenten met kogelvrije vesten. Ik hoorde het op 't nieuws en ik dacht meteen: 'Yeah, waarschijnlijk weer zo iemand die er mee dreigt heel de school uit te moorden maar nog niet weet welke' Naja, niet dat dat er veel toe doet hoor.

    Maar dan hoorde ik opeens iets als dit: Het kan zijn dat het te maken heeft met de datum, 9-9-9, want als je die omdraait krijg je 6-6-6, het getal van de duivel. Daarom zijn ook alle politieagenten de mensen die er gothic uit zien, wat wil zeggen met lange zwarte jassen en lang haar etc, gaan ondervragen. En ik dacht van: Wtf? Alleen hun? Omdat dát hun kledingstijl is en omdat het vandaag toevallig 9-9-9 is? Waar slaat dat nu weer op? Ik vind het toch wel discriminatie hoor.

    What do you think?

    xoxo'

    Ik vind het maar niets. Ondervraag dan íédereen -.-


    Only losers can act the way you do

    Ten eerste vind ik het dom bijgeloof en ten tweede vind ik het ook stom dat alleen die mensen ondervraagd worden --'


    - hoi ;D

    Da's een logische reactie, vind ik.

    ik weet niet wat ik ervan moet denken. ik vind het sowieso dom dat mensen zoveel waarde hechten aan een datum die toevallig omgedraaid 666 is O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha, het is best wel dé datum voor terroraanslagen. :')

    Niets van gemerkt in Antwerpen, hier op school had ook niemand iets door. ^^

    Mietjuh schreef:
    Haha, het is best wel dé datum voor terroraanslagen. :')

    Niets van gemerkt in Antwerpen, hier op school had ook niemand iets door. ^^

    Oo, dan moet ik snel zijn voor het 10-09 wordt. -Pakt geweer en rent naar buiten-
    WOEHOE.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Was er ook geen bommelding?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Marihuana schreef:
    (...)
    Oo, dan moet ik snel zijn voor het 10-09 wordt. -Pakt geweer en rent naar buiten-
    WOEHOE.

    (nerd)

    dat heb je met bange mensen. die denken niet meer rationeel na (allen goth's ondervrage? komaan seg.)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik begrijp de reactie eigenlijk wel. Gothics staat vaak bekent als duivelaanbidders en 999 en 666 zijn duivelsgetallen. Eigenlijk zou het niet mogen maar ik snap het wel...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omfg. Hahahahahaha, hoe kansloos.
    Nooit geweten dat overheden zo achterlijk konden optreden en zelfs hun eigen grondwetten durven te overtreden ><


    Bored.

    das echt wel zielig. dan kunt ge ook zeggen dat de wereld vergaat op 09/09/09 ge moet al heel ver gaan om zo iets te doen


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Marihuana schreef:
    (...)
    Oo, dan moet ik snel zijn voor het 10-09 wordt. -Pakt geweer en rent naar buiten-
    WOEHOE.

    :'DDDDDDDDD
    AHAHAH XD
    Sorry is zat echt even stuk te gaan

    Maar ja ehm, wel aso als alleen goths worden ondervraagd. :') Maar aan de andere kant wel droog.

    Kzal eens kijken of ik Osama en co vandaag nog zie

    Ahm, het is nu op het Nederlandse nieuws en het gaat blijkbaar over dreigbrieven aan de scholen. Er wordt met geen woord gerept over de goths, ofzo.


    Bored.

    Cherished schreef:
    (...)
    :'DDDDDDDDD
    AHAHAH XD
    Sorry is zat echt even stuk te gaan

    Maar ja ehm, wel aso als alleen goths worden ondervraagd. :') Maar aan de andere kant wel droog.

    Kzal eens kijken of ik Osama en co vandaag nog zie

    WIL JIJ MIJN EERSTE SLACHTOFFER ZIJN? (cat)
    -Richt geweer op d'r-
    POEF :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3