• Kreeg ik vandaag dit berichtje. Gaat er iemand heen? - Ik kreeg dit bericht op hyves (lid van dé grootste twilight hyves)

    Twilight NL Con 2010

    Twilight NL Con 2010 is de allereerste Twilight Conventie in Nederland en daar moet jij natuurlijk bij zijn!
    Op Twilight NL Con 2010 kun je onder andere verwachten:

    Workshops, maak je eigen twilight armband voor maar €8,-!

    Play a Scene, speel jouw favoriete scene uit de film na, of bekijk de scènes van andere bezoekers!

    Eclipse Fanmade Trailer Wedstrijd, stuur jouw zelfgemaakte Eclipse trailer in, en maak kans op een mooie Twilight prijs! Ben je niet zo creatief in het maken van trailers? Kom dan kijken naar de andere creaties!

    Twilight Prom, het bal op Twilight NL Con lijkt net op die uit de Twilight film. Kom en dans op je favoriete muziek uit de films!
    In de Dealerroom kan je je Twilight collectie aanvullen met verschillende collectibles of merchandise! Maar je kan natuurlijk ook gewoon een kijkje komen nemen.

    Er is genoeg muziek op Twilight NL Con! Om 19:00 uur kan je genieten van een optreden van Muscle Museum, de beste Nederlandse Muse coverband.
    En als klap op de vuurpijl is daar natuurlijk de Special Guest: Justin Chon! Hij speelt Eric Yorkie in de Twilight films. Wil je hem een vraag stellen? Kom dan naar de Q&A! Justin probeert daar alle vragen van de fans te beantwoorden. Is een vraag stellen niet genoeg en wil je Justin Chon graag persoonlijk ontmoeten? Dat kan! Zorg ervoor dat je, nadat je je gewone toegangsticket hebt gekocht, een van de 100 Meet & Greet kaartjes bemachtigt. Als jij zo’n kaartje hebt, mag je Justin ontmoeten, hem vragen stellen, spullen laten signeren en er wordt een foto van jullie gemaakt die je na afloop mee krijgt! Een Meet & Greet kaartje kost €25,- en zal ongeveer een maand na de gewone kaartverkoop starten. Houd de site hiervoor in de gaten!

    Wil je meteen al zeker zijn van een Meet & Greet kaartje en overal als eerste in kunnen? Wil je vooraan zitten bij Mainstage, waar onder andere de Q&A plaatsvindt? Ook dat kan!
    Voor €70,- heb je een VIP ticket. Dit houdt in dat je een toegangsticket en een Meet & Greet ticket hebt, maar dus ook dat je overal voorrang krijgt! Zelfs bij het inchecken!
    De verkoop van de VIP tickets begint op het zelfde tijdstip als die van de gewone tickets.

    De conventie vindt plaats in Nieuwegein, om precies te zijn in ’t Veerhuis. De allereerste Twilight conventie begint op 15 mei om 10:00 uur en eindigt om 21:00 uur. Een hele dag lang Twilight!

    Na al dit geweldigs gehoord te hebben wil je natuurlijk zo’n toegangskaartje voor Twilight NL Con 2010.
    Dat kan! Koop vanaf Donderdag 17 september, 21:00 uur één van de 1200 tickets op www.twilightnlcon.nl . Voor maar €25,- heb je al een toegangsticket! Op deze site vindt je ook al het nieuws rondom Twilight NL Con 2010.

    We hopen je op 15 mei te zien in ’t Veerhuis!

    Team Twilight NL Con
    www.twilightnlcon.nl
    info@twilightnlcon.nl

    Dat kreeg ik dus.
    + Update:
    MEET & GREET KAARTVERKOOP!

    Een tijdje geleden heb je een mailtje ontvangen met daarin informatie overTwilight NL Con en de start van de kaartverkoop. Voor de mensen die deze mailing gemist hebben, hier nog even de belangrijkste informatie op een rijtje:

    Twilight NL Con is de eerste onofficiële Nederlandse Twilight Conventie die op 15 mei in Nieuwegein zal worden gehouden.

    Details en tickets kun je vinden op www.twilightnlcon.nl
    Iedereen die deze mailing wel heeft gelezen en de site heeft bekeken weet natuurlijk allang dat Justin Chon komt, en daar gaat deze mail over!

    De kaartverkoop van de Meet & Greet start namelijk op 15 oktober, om 21:00 uur op www.twilightnlcon.nl De kaartjes kosten 25 euro per stuk, en om een Meet & Greet kaartje te kunnen kopen, moet je eerst een normaal toegangsticket bestellen. Wil je naar de Meet & Greet om een klein babbeltje met Justin Chon te maken, spullen te laten signeren en een foto
    te maken? Wees er dan snel bij! Er zijn in totaal maar 100 Meet & Greet kaarten beschikbaar.

    Dus, koop alvast een normaal ticket (als je dat nog niet had gedaan) en zit op 15 oktober om 21:00 klaar achter je computer om een Meet & Greet kaartje te bemachtigen!

    We hopen je op 15 mei 2010 in t Veerhuis in Nieuwegein te zien!

    Team Twilight NL Con

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 16:46 ]

    Wow, duur zeg. Is iemand überhaupt zo gek om zoveel geld daarvoor te betalen? Wel leuk dat Justin Chon komt btw.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wou heel graag maar de andere spelers van de film komen niet dus nee ik ga niet :(

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey