• een eenjarig Chinees meisje is zwanger van haar eigen zusje. De Britse krant The Sun meldt dat de buik van Kang Mengru sinds haar geboorte steeds groter groeide. Uiteindelijk brachten haar ouders haar naar het ziekenhuis, waar de zeer zeldzame afwijking foetus in foetu (baby in baby) werd geconstateerd. Dit betekent dat Kangs eeneiige tweelingzusje zich binnenin haar buik ontwikkelt. De baby zal middels een operatie worden verwijderd.



    echt raar hoe kan zoiets

    Er was ook ooit een man van ong. 35 jaar. Die kreeg opeens buikpijn en het ging maar niet over. In het ziekenhuis bleek hij de embryo van zijn ongeboren tweelingbroer in zijn buik te hebben.


    Think before you act.

    ja twas ook zo een verhaal van een 25 jarige vrouw die moest bevallen maar ze was zo bang daze uit het ziekenhuis gelopen is en ze kon nie van de zenuwen bevallen en da kindje is versteend in haar buik en eeft daar meer dan 40 jaar gezeten


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wtf. Eerste keer dat ik zoiets hoor. Ö
    Echt erg dat!
    Maar die kan wel zeggen; Ik was al zwanger van mijn 1 jaar en toch nog maagd! ;D
    Sorry. ;x
    Maar wel erg, hoe kan zoiets toch. Ocharme, nu heeft ze geen zusje meer...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Iel.


    when words fail, music speaks.

    Wow!! :O Freakkyy! wist niet dat dat kon?! maar wat sneu!! :| Gaan ze dan niet dood ofzo???:|


    You are beautiful, you are love.

    AAHAHAH.
    Sorry maar dat klinkt facking raar. B]


    -

    Echt zielig voor dat arme kindje ..


    -

    Raar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    _O
    mm kdacht eigenlijk wrom ltn ze dat kind dan niet bevalln, majah 'n kind van 1..en amai das ook 'n kans op 548424545454215454512158
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Omg best wel eng eigenlijk ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat klinkt erg onmogelijk. 0o Dat zoiets toch kan, jeetje.

    Ze is toch niet echt 'zwanger' ?
    Dat andere kind is gewoon in haar buik gegroeid sinds dat ze ontstaan zijn zegmaar..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het meisje is niet zwanger hea (: Dat kindje zit in haar buik echt. In de krant stond dat de Foetus niet meer leefde?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zit het kind in haar buik of baarmoeder?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    dat is nog al gebeurt,ik heb dit soort dingen al gehoort toen ik nog 10 was (:
    dat een heel jong kind zwanger was omdat ze tweelingzus bij de geboorte niet geboren werd,maar later ontdekt werd dat die in de buik van het andere kindje zat.
    maar de foto is idd wel schrikwekkend vind ik.


    everybody needs a song.