• ]oke..... xD
    ik had vandaag een..heele Genante dag O.o
    het begon zo:

    ik ging me aankleden x'D,en ik doe me radio vet hard aan (avril lavigne : The best damn Thing) en ik begin mee te zingen en zo :'D
    en ik begin gwn een beetje heel gestoort te doen en zo ,springen dansen alles :'D (you know) maar wat ik dus niet in de gaten had,was dat me gordijnen en rolgordijn heelemaal open waren O_o en er was een galzen wasser bezig met mijn ramen te lappen, Opzig Zou je denken: naja lkkr boeiend >< MAAR DIT WAS NIET ZOMAAR EEN GLAZEN WASSER,
    het was net een christiano ronaldo(ofso>< ) de 2e :OO_o
    hij was ZO facking lkkr x'D
    maar ik had dus niet door dat hij de heletijd meekeek -.-',dus ik roep zo : I'M THE BEST DAMN THING THAT YOUR EYES HAVE EVER SEEN (ofso O_o),daarna hoor ik zo getik op me raam en zie ik die gozer staan , en OMG..OMG OMG OMG OMG OMG OMG...-.-' hij had geen t-shirt aan heh >< .ik stond ZO voor schut -.-'


    nou de ochtent dus :'D
    het klinkt heel DOM maar als je het zelf meemaakt is het ZO erg ><
    ook net: ik geef zo me zusje haar melk (in een fles you know) til ik haar op en klop ik op haar rug omdat ze een boer moest laten, kotst dat kind over me heen ¬¬ heb ik natuurlijk weer

    Nu jullie :) x'D


    don't Worry...Be gay.

    ik moest op kamp met de allerlelijkste en vieste jongen Slowen,want er ws een misverkiezing & Alle jonges stemden op mij, en ook op die lelijke,en jaa uiteindlijk wonnen wij allebei,en moest ik ermee Slowen,en dn had ook nog iemand het gefilmt...Het kan niet erger...
    Maar daarna heb ik ook wel me de Heetste vn Kamp gesloowt [muwahahahah]
    xx


    dat had ik ook, met mijn gala
    een of ander klein/stom/ugly joch uit een parallelklas moest persé met mij. me vrienden natuurlijk direct naar de filmmer en vragen of ie het ging filmen... dus die gast kwam er aan met de kamera... gelukkig mochten we na 30 seconden wisselen ofzo en botsten ik natuurlijk weer tegen me ex aan... egt great -_- nu roepen me vrienden de hele tijd: je vindt hem nog wel leuk... niet cool!


    I am an idiot, I move.

    Hmm, deze is nogal recent xD:
    Ik was met een vriendin en mijn tweelingzus naar Leuven en we hadden zin in ijs xD
    Nja natuurlijk koos ik voor chocolade ijs xD Maar da was een beetje aan het smelten ofzo, en op een of andere manier weet ik te smossen o.O
    hing mn broekje dus vol met bruin gesmolten ijs o.O
    nja natuurlijk op een verkeerde plaats..
    heb ik daar nog mee op de trein moetn zitten ook :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    omg nu gaat iedereen zo'n topic maken :S


    don't Worry...Be gay.

    omg ik had laatst ene uitje met een leuke jongen dus mijn dag was helemaal goewd.
    ik ren naar binnen en gil: OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en val direct om,....
    en toen stond die leuke jongen voor mijn neus O_o

    omg nu gaat iedereen zo'n topic maken :S

    idd vet dom....
    ze hebben nix anders te doen

    aaaaslp vojpreo y]-r ]I-R TO-]4RYO]59YTP[

    pgt[ekgtr4yo¥»üó’
    zo ><
    iedereen moet hier reageren (A)


    don't Worry...Be gay.

    had ook iets xD (lang verhaal hoowr)

    ik ben met mijn pa op zolder om de tv naar beneden te sleuren, alleen we waren vet melig xD
    Dus ik zei:' Jonge opie beter gooien we dit elektronen ding naar beneden!'
    Miijn pa: 'Okeej is goed '
    alleen ik dagt dat hij een grapje maakte dus ik loop richting de deur en hij naar het raam :P
    valt dat ding uit onze handen en valt op me voet xD
    ik vet pijn hebben en mijn pa zegt: ' JIJ STOUT jij mag mijn poepi snoepi snoezzii nii pijn doen!!:P' (ja hij heeft soms hele lollige acties)
    dus hij pakt de TV op en gooit hem uit het raam en de TV gaat in stukken...
    het grappige was alleen dat er net iemand snel onderdoor liep en liep door met z'n hoofd gericht op de TV. stapt ie in een bak verf en even later een emmer met heet water :'D
    egt nii normaal xD

    aaaaslp vojpreo y]-r ]I-R TO-]4RYO]59YTP[

    pgt[ekgtr4yo¥»üó’
    zo ><
    iedereen moet hier reageren (A)

    watte? XD

    IS het erg als ik hier HELEMAAL stuk ga van het lachen?

    Arme jij :P

    IS het erg als ik hier HELEMAAL stuk ga van het lachen?

    Arme jij :P

    whahaaa je bent nii de enigste

    die gazewasser had het lekkerste lichaam wat mijn ogen ooit hadden gezien ja :O e ndan sta ik ff avril lavine te zingen tewijl hij ff met een big smile mee staat te kijken -.-


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    watte? XD

    Patriciaasn he (A)


    don't Worry...Be gay.

    ik was bij een tankstation met me vader hij was dus ff gaantankgeld betalen fzoo ik stapte uit en ik ging in het winkeltje ik vroeg zo aan mijn vader mag ik cola hij zo okee! ik : ok dankje :) hij kocht het dus ik dronk het met auwhoeren op en komt er een lkkrding aan en ik spuug cola over hem heen OHMYGAWD! ik werd knalrood en moest best lachen hij want hij zei: oh gosh mijn T-shirt! x'D njha dit was 1 van mijn genante acties ;)

    ...hmm, ik heb een keer de auto van mn vader, [PERONGELUK] met een schuursponsje gewassen... en nu vertelt hij dat aan LETTERLIJK iedereen , omg, schaamte....


    You move me ......... Kurt

    mwihihi, bij het terugkome van het secretariaat zomaar het verkeerde lokaal binnestappe XD