• Ik ben sinds vandaag officieel bang voor spiegels. want ik ging Mirrors kijken -ziek-. en nu ben ik bang voor spiegels ;3

    wie kent die film nog meer?en wat vind je er van?

    -Mirrors : Horrorfilm met Kiefer Sutherland als een nachtwaker die verwikkeld raakt in een mysterie rondom spiegels die poorten vormen naar een duistere dimensie -


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb Helloween gezien in februarie, ik ben nog steeds bang. Enge films zijn niets voor mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Had ik ook! ik was superbang!
    Ik had ook chocomel in mijn handen en ik schrok zó hard dat ik de helft van mijn chocomel morste :X

    -schaamt zich dood x'D-


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Die heb ik gezieeen ^^
    Ik moest lachen toen die gast ging kotsen door zijn zus in dat bad xd
    Ghehe, en ik was we een beetje bang voor spiegels, maar niet zo heel erg.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik ken hem
    heb em gezien op zwemstage
    en we moeste als date fzo gaan
    en tijdens de film wassek half aant slape
    ik heb daarna geen sgrik gehad
    kvond em eig ook ni egt goe maja iedere zen eige smaak :D
    persoonlijk hebbek al VELE BETERE horors en thrillers gezien ^^

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 22:42 ]


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Klinkt eng x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Spiegels zijn sowieso eng.
    Maar het engste als ik erin kijk. Dan staat er altijd zo'n monster alien ding in. ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Over spiegels gesproken,

    Ik wil eens een keer bloody mary'en maar ik durf niet. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Zonder die film te zien te hebben vind ik de spiegel al eng. en ik meen het serieus. ik heb dagen er niet ingekeken bang dat ik lelijk was en als ik erin kijk ben ik dat ook >< dus ik vermeid zoveel mogelijk de spiegel ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Stiekem vond ik hem alleen maar goor, niet eng ;x.


    I am an idiot, I move.

    telkens als ik aan geesten denk of ik heb een horrorfilm gezien durf ik niet in spiegels te kijken omdat ik bang ben KAYAKO (the grudge) te zien. :'(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/66/Kayako_Saeki_in_The_Grudge_2.png

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 23:52 ]


    So far away..

    Ik wilde hem heel lang niet zien omdat ik een nogal XL spiegel in mn kamer heb staan. uiteindelijk (onder dwang) gekeken. Was niet half zo eng als ik dacht dat hij zou zijn :P


    BAM!

    Heb ik gezien!
    Die bomma in brand vond ik nog tans grappig(A)


    Let's do this poo

    Suppressed schreef:
    Enige horror die ik ooit zag is alle Saw's en nog iets met reuzekevers die vanonder bedden etcetera, vandaan kwamen. Ik haat het niet echt, ik hou er alleen niet van. Ik hààt schrikken.


    Ik ook! Mijn broer had me een keer zo'n spelletje laten spelen een paar jaar geleden. Leuk zo'n familie ><


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Dude, ik wil hem zieeeeeeeeeeeeeen ! :Y)


    Never run out of reasons to smile...