• Vannacht om 03.00 uur gaan de MTV Music Awards live vanuit New York! Het is gewoon te zien op de Nederlandse MTV, maar een beetje, tja.. laat. :X
    Wie gaat kijken?

    ik.:9~

    Edit: Nelly Furtado, Leighton Meester, Katy Perry, Ne-Yo en Chace Crawford maken deel uit van de celebs die een award zullen uitreiken. Inmiddels is ook bekend dat
    Jay-Z, Lady GaGa, Green Day, Taylor Swift, Muse en P!nk een optreden zullen geven.


    Als je het nog niet hebt gezien en de herhaling moet kijken, raad ik je dit topic niet aan. Er komen reacties in voor die verraden wie wat gaat winnen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 3:31 ]


    ok

    Taylor Swift die kreeg zo'n award,
    Begint Kanye West zo te roepen; Beyoncé is veel beter blababla .__. toen zei beyonce; jha maar ik heb al 3 awards >< En later kreeg Beyonce zo haar 4e award en toen zei ze tegen Taylor: "Nu is het jouw moment" en heeft Taylor een toespraak gehouden. Ik mag Kanye egt niet .___.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LienCullen schreef:
    Taylor Swift die kreeg zo'n award,
    Begint Kanye West zo te roepen; Beyoncé is veel beter blababla .__. toen zei beyonce; jha maar ik heb al 3 awards >< En later kreeg Beyonce zo haar 4e award en toen zei ze tegen Taylor: "Nu is het jouw moment" en heeft Taylor een toespraak gehouden. Ik mag Kanye egt niet .___.


    Ik ook niet, maar ik mocht hem al niet. Ik hoorde dat hij dronken was, en dat hij daarna eruit gezet is + zijn optreden is afgelast.

    Pink had ook op twitter gezegd: 'Kanye west is the biggest piece of shit on earth. Quote me.' 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar ik mocht hem al niet. Ik hoorde dat hij dronken was, en dat hij daarna eruit gezet is + zijn optreden is afgelast.

    Pink had ook op twitter gezegd: 'Kanye west is the biggest piece of shit on earth. Quote me.' 8D

    Omg _O__O_


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar ik mocht hem al niet. Ik hoorde dat hij dronken was, en dat hij daarna eruit gezet is + zijn optreden is afgelast.

    Pink had ook op twitter gezegd: 'Kanye west is the biggest piece of shit on earth. Quote me.' 8D

    Go Pink! awesome x'D Ik heb ook haat aan Kanye West, ik weet niet...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    whaha wel dom van kanye west maar beyonce is egt wel beter hoor dus..:P

    Kanye was inderdaad wel dom bezig, ik vond het zeilig voor Taylor. ><


    ok

    En het optreden van Lady GaGa en Pink was geweldigg!:'D


    ok

    Madenaaah schreef:
    En het optreden van Lady GaGa en Pink was geweldigg!:'D


    Die van Pink heb ik niet gezien, maar die van Lady GaGa was idd leuk :3
    alleen wat Lady GaGa soms aan had ;_; dat met die 'leeuwenmanen' of dat ding dat bebloed leek :']


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik ga de herhaling kijken.

    is al bekent wanneer die op tv komt?


    Love is the movement <3

    heb niet gezien wat was wel een beetje te laat he ;)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Pfrrt. Zolang TH niet komt, doe ik geen moeite! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.