• Zou jij later gaan roken? Waarom wel of waarom niet?

    Nee ik ga da nimmer doen

    maar ik heb wel een tijdje gerookt door een vriendin maar ik ben er mee gestopt

    Zoals ik er nu overdenk: Nee, het is doelloos en ik leef nu ook al (bijna) 14 jaar zonder die sigarettentroep. Het is alleen maar geld verspilling & nog slecht voor je ook.


    Sweet dreams will come true.

    De meeste zeuren dat van 1 worden het er 2 en dan 3 en dan ben je 10 jaar later en heb je er een miljoen op gerookt, maar dat hoeft toch nii altijd waar te zijn?!
    [Levend voorbeeld; ik]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou het niet weten,Eeerlijk waar ; O
    Maar het is vies ;P
    Ik heb al een trekje gehad en ik stikte bijna dood xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik kan geen toekomst voorspellen x'D


    bla bla bla

    het stinkt het is duur en ik word er misselijk van.
    ben zo blij met dat rook verbod heb ik naar het werk geen koppijn meer xD!

    door mij vriendinnen heb ik een tijd gerookt. en af en toe wil ik er nu nog wel 1tje pakken maar dan laat ik het staan want ik heb iemand beloofd er van af te blijven:P.. en daar hou ik me aan :P..

    het stinkt het is duur en ik word er misselijk van.
    ben zo blij met dat rook verbod heb ik naar het werk geen koppijn meer xD!


    Mijn vader is er kei-pissig op... en nu is hij ook een beetje boos op mij, omdat ik het groot gelijk vind x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jakkes nee hoor :8

    ik mag nu al roken maar ik wil en doe het dus ook nie(nerd)

    Never XD
    het is vies, slecht voor je gezondheid, het stinkt en je krijgt er gele tanden van, BLEH

    NEIN

    heb ik 3 keer ofzo gedaan, meer geloof ik,maar dat ik zo ontzettend vies, en verslavend.. ik heb er egt moeite mee gehad om niet naar iemadn te stappen van boven de 16 om te vragen of hij een keer sigaretten voor me wil mee nemen,

    Niet aan beginnen!ook niet proberen!


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik niet...

    Proberen misschien wel..

    Mr draan bginnen nooit.

    Ik wil het opzich wel proberen voor een keertje,maar daar blijft het bij.En mensen ga nou niet zeggen van: "Ja dat zegt iedereen" enzeu want daar heb ik niks aan laat mij mijn eigen mening hebben en mijn eigen leven lijden:W


    mee eens :)