• Ik weet het zeker, hoor. Ik hoor hier niet. Ik zou niet op aarde moeten zijn. Dit leven is niets voor mij, ik had eigenlijk een engeltje moeten zijn.
    Ik snap leven niet
    Ik begrijp mensen niet. Waarom kunnen jullie nu niet gewoon helemaal jezelf zijn? Wat hebben jullie te verliezen?

    Ik zweer het, ik ben een fout van de natuur. Ik hoor hier niet, ik moest een engel zijn.
    Niet dat ik persé dood wil, maar zo voelt het.


    Sorry,
    Xo'


    everything, in time

    Soms heb ik net hetzelfde gevoel, maar niet nu.
    En als ik me zo voel denk ik aan de mensen die me zouden missen.
    En dan weet ik dat ik die mensen geen verdriet zou willen aandoen.
    Als je wil praten ofzo mag je altijd een pb sturen.


    Happiness hit her like a train on a track

    Soms heb ik het gevoel gehad dat iedereen beter af was zonder mij.

    Ik haatte mezelf, vond mezelf niets waard.

    Maar ik ben sterker geworden, en heb stand gehouden.

    En daar ben ik echt heel erg trots op.


    -

    Geniet van je leven, het kan soms zo mooi zijn. Omdat het even wat slechter gaat, hoef je toch zoiets nog niet te denken. Iedereen zijn of haar leven heeft zin. Je merkt het misschien niet altijd maar er zijn mensen die je nodig hebben en van je houden. Je familie, je vrienden,...voor hen alleen al ben je superbelangrijk!

    Leven is ingewikkeld omdat mensen ingewikkeld zijn.
    Ik heb eens gezegd: Je moet echt een legendarisch psychiater zijn om mensen te snappen.

    En soms heb ik ook van die momenten waarop ik me echt verslagen voel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je moet proberen het beste eruit te halen,(krul)

    Puberteit I guess? X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik snap het ook niet. Waarom zou je niet gewoon jezelf zijn? (zie singature) Mischien hoor je er wel bij. Bij de kleine minderheid die het gevoel heeft om er niet bij te horen. Kun je nog volgen?


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Nahw sterkte..


    I don't need words to feel those lips.

    Ik voel me niet zoals 'ik hoor hier niet' maar wel van 'ik hoor dit leven niet te hebben, ik wil dit leven niet' dat heb ik wel. ik woon in een dorp, op 't platte land en dan kijk ik naar buiten, tussen de huizen door en dan zie ik geen 'wereld' zeg maar, dat het na die huizen de het leven stopt, er is geen avontuur zeg maar het leven heeft niks te bieden, en dan voel ik me wel uit kut. maarja, alleen op school heb ik 't een klein beetje, 'ik hoor hier niet' omdat ik myn school gewoonweg een ***school vind.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 20:48 ]


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    Ik weet hoe je je voelt, ergens.
    Deze maatschappij is er gewoon zo op ingesteld dat iedereen de beste en mooiste moet zijn, kosten wat het kost.

    En jij, jij bent een engel in mensenvorm. Je redde mij keer op keer, en daar ben ik je tot op de dag van vandaag, en voor alijd dankbaar voor. Schat, ik hou van je. Ontzettend veel, ALS JE DAT MAAR NOOOIT VERGEET!


    Save me with your love tonight.

    Volgens mij weet jij niet helemaal wat je zegt, een engel zijn is veel meer dan wat jij denkt dat het is. (:

    Goh, zo denk ik er ook elke dag over!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mietjuh schreef:
    Volgens mij weet jij niet helemaal wat je zegt, een engel zijn is veel meer dan wat jij denkt dat het is. (:
    Wat een engels is interpeteert toch iedereen anders.Zij ziet een engel anders dan jij(denk ik dan) en ik zie een engel waarscheinlijk weer anders dan jullie.
    Hoe zie jij engelen dan?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 21:00 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wanneer jij dat over jezelf zegt, denkt en voelt zegt dat iets over JOU, niet zozeer over anderen en mensen om je heen.(dit geld ook voor ALLE anderen die reageren in dit topic met 'dat heb ik ook') Je bent hier niet zonder reden. En als je er niet geweest zou moeten zijn was je nu allang dood geweest.

    Het leven is niet makkelijk. Het is kut, gemeen en ontzettend hard. In mijn inmiddels 19 jaar durende leven heb ik al 3 x zoveel meegemaakt, moeten doorstaan en overleven als de gemiddelde volwassen. Meer jezelf zijn als ik ben op dit moment gaat bijna niet. Ik ben vreemd, raar en mensen kunnen totaal geen hoogte van mij krijgen. Ik ben mezelf. Ik lach, huil, schreeuw wanneer ik wil en tegen wie ik wil. Ieder heeft het recht te leven dus jij ook.

    Het leven is wat jij eruit maakt. Je moet iedere dag weer vechten en knokken om datgene te verslaan waar je zo’n hekel aan hebt. Je zult zien, dat wanneer je dat eindelijk overwonnen hebt, je de volgende dag weer opnieuw wakker zult worden er weer iets zult ervaren waar je wat van moet leren.

    Zo is het leven. Als jij iets wilt bereiken moet je ervoor gaan. Maar als jij zegt.. dat jijzelf het leven niet waard bent.. Dan kun je je ook gaan afvragen waarom? En in plaats van weg te gaan zakken in zelfmedelijden kun je jezelf ook bij elkaar rapen en wel worden tot de persoon die jij wilt worden! Misschien vat jij (of anderen) dit nu wel heel gemeen en kil op. Maar dit is gewoon de waarheid en niet zozeer alleen mijn mening. Wil jij écht leven en gelukkig zijn dan moet je dat doen. En je door echt niemand tegen laten houden.. Door niemand niet.. En als je iets zegt of wilt, dan moet je er ook écht voor gaan. ‘Kan ik niet’ bestaat niet.

    Ik hoop dat je dit niet negeert tijdens het overlezen van de reacties enkel omdat je het ziet als kritiek of confrontatie. Misschien als je er is over na gaat denken heb je er wel iets aan..

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 21:01 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Exercitus schreef:
    (...)Wat een engels is interpeteert toch iedereen anders.Zij ziet een engel anders dan jij(denk ik dan) en ik zie een engel waarscheinlijk weer anders dan jullie.
    Hoe zie jij engelen dan?

    Nou, geloof het of niet, maar ik heb hier een heel exact beeld van.