• omg ik krijg net een brief dat ik weer zo'n spuit moet gaan halen . Maar ik heb er gewoon zon schijt aan. Ik wil niet. Mijn moeder heeft die brief nog niet gezien. de 1e keer viel ik flauw op een beton plaat. Toen bloede me hoofd. 2e keer heb ik een uur bij de ehbo gelegen omdat ik niks meer zag. Ik heb zon angst voor spuiten dat ik gewoon ga flippe en wegren ....-schaamt zich- ze mogen me alles geven maar geen Spuiten!


    xoxo


    Its Now or Never. <3

    dan ga je toch niet? :]


    In time we hate that which we often fear.

    Als ik een spuit moet krijgen, denk ik altijd aan iets leuks dat gebeurt is of aan mijn kat. En voor ik het wist was het al gedaan :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    voor BMHK? doe het nog 1 keer, anders zijn die andere twee keer voor niks geweest..

    Musicbeats schreef:
    Als ik een spuit moet krijgen, denk ik altijd aan iets leuks dat gebeurt is of aan mijn kat. En voor ik het wist was het al gedaan :Y)


    Mijn hond is net gestorven..


    Its Now or Never. <3

    Probeer gewoon zo veel mogelijk te relaxen.. ik haat spuiten ook maar uiteindelijk zeg ik altijd zi tie er al in.. XD blijkt ie al klaar te zijn.. En je moet er ook niet naar kijken want veel doen dan.. ik nooit.. xD want dan weet ik ook dat ik om val..


    ...

    Krullie schreef:
    voor BMHK? doe het nog 1 keer, anders zijn die andere twee keer voor niks geweest..


    maar die 3 spuiten zijn precies het zelfde of ik hem krijg of niet?
    Het is net 5 % dat je hem krijgt. En ik ben kerngezond.


    Its Now or Never. <3

    NERDHEAD schreef:
    Probeer gewoon zo veel mogelijk te relaxen.. ik haat spuiten ook maar uiteindelijk zeg ik altijd zi tie er al in.. XD blijkt ie al klaar te zijn.. En je moet er ook niet naar kijken want veel doen dan.. ik nooit.. xD want dan weet ik ook dat ik om val..


    Kijk iedereen heeft een angst ergens voor. Meschien jij voor spinnen of hoogttevrees.?
    Nou ik ben dus bang voor spuiten.
    ik ga da gewoon zo zwaar ademen en trillen en dan hem ik geen stem meer. En kga gewoon zo hard huilen he. Omg te erg.En dan kan ik dus echt niet relaxe.


    Its Now or Never. <3

    Krullie heeft gelijk.. die eerste 2 heb je (uiteindelijk) ook overleeft..

    anders heb je die andere 2 ook voor niks gehad


    Love is overrated

    Outrageous schreef:
    Krullie heeft gelijk.. die eerste 2 heb je (uiteindelijk) ook overleeft..

    anders heb je die andere 2 ook voor niks gehad


    beter 2 dan geen.
    Wat zou jij doen als je gewoon al ging huile als je die spuit zag?


    Its Now or Never. <3

    Nou, dan doe je'm niet, he.
    Het is uiteindelijk jouw keuze hoor. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Als je echt niet wil, zou ik het niet doen. Praat er anders eens over met je moeder of dokter. Misschien kunnen zij je helpen ^^


    Never run out of reasons to smile...

    Is dat die spuit tegen baarmoederhalskanker? ik moet die derde ook nog hebben en ik zie er ook tegenop, want mijn tweede deed eigenlijk echt wel pijn. Ik kon mijn arm en half uur niet bewegen .__. maar ach, ik moet 'm hebben dus tsja, dan is dat maar zo.

    xEmergency schreef:
    (...)

    Mijn hond is net gestorven..

    Sorry dat wist ik niet..
    Sterkte!


    Happiness hit her like a train on a track

    xEmergency schreef:
    (...)

    beter 2 dan geen.
    Wat zou jij doen als je gewoon al ging huile als je die spuit zag?


    anders doe je je ogen dicht?

    -is niet lullig bedoeld ik probeer te helpen-


    Love is overrated

    en als je hem echt niet wil.. dan ga je toch niet?

    ik heb ze allemaal niet gehad
    (I think it's bullshit)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 12:23 ]


    Love is overrated