• Jaa, je kent dat wel. :Y)
    Zo'n tekstje en dan moet je van die woordjes invullen en dan krijg je zo'n (grappig) tekstje.
    Ik vind dat altijd wel leuk om te lezen, hèhè. B)

    Tijdens een vak waar je een hekel aan hebt toets ben je stiekem aan het spieken bij naam beste vriendin. Ze schrijft een beetje beroerd, dus het kost je de grootste moeite haar antwoorden te lezen. Opeens valt er een schaduw over je tafeltje. naam enge leraar staat - met alleen zijn kledingstuk aan – naast je. “Eruit jij!” Buldert hij.
    Na de les draagt hij je op om vijftig strafregels te schrijven. Als hij het lokaal uitloopt, struikelt hij over een etenswaar. Je probeert je lach in te houden, maar dat lukt natuurlijk niet. Boos draait naam zelfde enge leraar zich om, terwijl hij naar je wijst met een voorwerp. “Honderd strafregels!” Brult hij. IJverig begin je te schrijven. Net als je begint te dagdromen over crush gaat de deur langzaam open. naam schoolhunk kijkt je aan. “Hey koosnaampje, moet jij ook nablijven?” Je stamelt ja, terwijl je een kleur + lichaamsdeel krijgt. Hij gaat voorzetsel je zitten en lacht naar je. “Liefje, ik heb jou altijd al geweldig gevonden. Je lijkt als twee druppels water op actrice.” Zelf dacht je altijd dat je meer weg had van een dier, maar je bent wel blij met deze ontwikkeling.
    Je neemt een slokje van je drankje, fluit titel van een summersong en vertelt naam zelfde schoolhunk dat je gisteren een supertoffe kleur + kledingstuk hebt gekocht bij naam kledingwinkel. Hij luistert geïnteresseerd en vertelt dat hij zelf een nieuw kleur + vrouwelijk kledingstuk heeft aangeschaft. Dat vind je wel een beetje apart, maar toch ben je blij dat hij zo aardig tegen je doet. Hij heeft ook een zúlke prachtige lichaamsdeel. Op de muziekinstrument in de hoek speelt hij jouw lievelingsliedje. Dit is echte liefde! Je strafregels zijn in no time gemaakt. Na nummer honderd kus je hem op zijn lichaamsdeel en loop je het lokaal uit. “Wil je met me werkwoord?” Hoor je hem nog roepen. Dat laat je je geen cijfer keer zeggen. Je sprint terug en roept: “Natuurlijk lief scheldwoord, dat doen we morgen op school wel!” Stralend loop je naar buiten: dit wordt het beste schooljaar ooit!


    Jeweetwel, nu moet je zo zelf een woordje invullen bij wat vet gedrukt staat.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 21:32 ]

    Dit was de mijne;
    Tijdens een biologie toets ben je stiekem aan het spieken bij Stefanie. Ze schrijft een beetje beroerd, dus het kost je de grootste moeite haar antwoorden te lezen. Opeens valt er een schaduw over je tafeltje. Neyens staat - met alleen zijn rechtersok aan – naast je. “Eruit jij!” Buldert hij.
    Na de les draagt hij je op om vijftig strafregels te schrijven. Als hij het lokaal uitloopt, struikelt hij over een kauwgom. Je probeert je lach in te houden, maar dat lukt natuurlijk niet. Boos draait Neyens zich om, terwijl hij naar je wijst met een bril. “Honderd strafregels!” Brult hij. IJverig begin je te schrijven. Net als je begint te dagdromen over Alex Turner gaat de deur langzaam open. Jan kijkt je aan. “Hey poepie, moet jij ook nablijven?” Je stamelt ja, terwijl je een blauwe neus krijgt. Hij gaat aan je zitten en lacht naar je. “Liefje, ik heb jou altijd al geweldig gevonden. Je lijkt als twee druppels water op Rachel Bilson.” Zelf dacht je altijd dat je meer weg had van een giraf, maar je bent wel blij met deze ontwikkeling.
    Je neemt een slokje van je wodka-red bull, fluit Seasons en vertelt Jan dat je gisteren een supertoffe groene onderbroek hebt gekocht bij H&M. Hij luistert geïnteresseerd en vertelt dat hij zelf een nieuwe oranje BH heeft aangeschaft. Dat vind je wel een beetje apart, maar toch ben je blij dat hij zo aardig tegen je doet. Hij heeft ook zúlke prachtige oren. Op de drum in de hoek speelt hij My Mistakes Were Made For You. Dit is echte liefde! Je strafregels zijn in no time gemaakt. Na nummer honderd kus je hem op zijn knie en loop je het lokaal uit. “Wil je met me tenen?” Hoor je hem nog roepen. Dat laat je je geen 14 keer zeggen. Je sprint terug en roept: “Natuurlijk knoedel, dat doen we morgen op school wel!” Stralend loop je naar buiten: dit wordt het beste schooljaar ooit!

    Hier is de mijne ;)
    Tijdens een wiskunde toets ben je stiekem aan het spieken bij Sarah.Ze schrijft een beetje beroerd, dus het kost je de grootste moeite haar antwoorden te lezen. Opeens valt er een schaduw over je tafeltje. Peeters - met alleen zijn onderbroek aan – naast je. “Eruit jij!” Buldert hij.
    Na de les draagt hij je op om vijftig strafregels te schrijven. Als hij het lokaal uitloopt, struikelt hij over een koekje. Je probeert je lach in te houden, maar dat lukt natuurlijk niet. Boos draait Peeters, terwijl hij naar je wijst met een schaar. “Honderd strafregels!” Brult hij. IJverig begin je te schrijven. Net als je begint te dagdromen over Mauro gaat de deur langzaam open. Sam kijkt je aan. “Hey lolly, moet jij ook nablijven?” Je stamelt ja, terwijl je rode ogen krijgt. Hij gaat op je zitten en lacht naar je. “Liefje, ik heb jou altijd al geweldig gevonden. Je lijkt als twee druppels water op Angelina Jolie.” Zelf dacht je altijd dat je meer weg had van een aap, maar je bent wel blij met deze ontwikkeling.
    Je neemt een slokje van je Fanta, fluit Vamos a la playa en vertelt Sam dat je gisteren een supertoffe rode beha hebt gekocht bij Zeeman. Hij luistert geïnteresseerd en vertelt dat hij zelf een nieuwe rose rok heeft aangeschaft. Dat vind je wel een beetje apart, maar toch ben je blij dat hij zo aardig tegen je doet. Hij heeft ook zúlke prachtige ogen. Op het keyboard in de hoek speelt hij Heaven when you kiss me. Dit is echte liefde! Je strafregels zijn in no time gemaakt. Na nummer 100 kus je hem op zijn achterwerk en loop je het lokaal uit. Wil je met me vrijen?" hoor je hem nog roepen. Dat laat je je natuurlijk geen 1000 keer zeggen. Je sprint terug en roept: "Natuurlijk suffie, dat doen we morgen op school wel!" Stralend loop je naar buiten: dit wordt het beste schooljaar ooit!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 23:56 ]

    Isaaa! Had je tenen? x'D

    Tijdens een wiskundetoets ben je stiekem aan het spieken bij Ubercyber :]. Ze schrijft een beetje beroerd, dus het kost je de grootste moeite haar antwoorden te lezen. Opeens valt er een schaduw over je tafeltje. Mevrouw Roozendaal - met alleen een latex pakje aan – naast je. “Eruit jij!” Buldert zij.
    Na de les draagt zij je op om vijftig strafregels te schrijven. Als zij het lokaal uitloopt, struikelt ze over een patatje oorlog. Je probeert je lach in te houden, maar dat lukt natuurlijk niet. Boos draait Roozendaal zich om, terwijl zij naar je wijst met een buttplug. “Honderd strafregels!” Brult zij. IJverig begin je te schrijven. Net als je begint te dagdromen over Floris gaat de deur langzaam open. Big Brother kijkt je aan. “Hey Roosje, moet jij ook nablijven?” Je stamelt ja, terwijl je een rode neus van de verkoudheid krijgt. Hij gaat voorzetsel je zitten en lacht naar je. “Liefje, ik heb jou altijd al geweldig gevonden. Je lijkt als twee druppels water op Kate Beckinsale.” Zelf dacht je altijd dat je meer weg had van een slang, maar je bent wel blij met deze ontwikkeling.
    Je neemt een slokje van je XXL Mokka camarel milkshake, fluit titel van Hate This een vertelt Big Brother dat je gisteren een supertoffe rode kanten string hebt gekocht bij Hunkemoller. Hij luistert geïnteresseerd en vertelt dat hij zelf een nieuw roze korset heeft aangeschaft. Dat vind je wel een beetje apart, maar toch ben je blij dat hij zo aardig tegen je doet. Hij heeft ook een zúlke prachtige borsten. Op de gitaar in de hoek speelt hij Follow The Reaper van Children Of Bodom. Dit is echte liefde! Je strafregels zijn in no time gemaakt. Na nummer honderd kus je hem op zijn oog en loop je het lokaal uit. “Wil je met me bibabatsen :]?” Hoor je hem nog roepen. Dat laat je je geen 13 keer zeggen. Je sprint terug en roept: “Natuurlijk lief bondagekonijntje, dat doen we morgen op school wel!” Stralend loop je naar buiten: dit wordt het beste schooljaar ooit!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 11:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tijdens een wiskunde toets ben je stiekem aan het spieken bij Laura. Ze schrijft een beetje beroerd, dus het kost je de grootste moeite haar antwoorden te lezen. Opeens valt er een schaduw over je tafeltje. Jeroen - met alleen zijn broek aan – naast je. “Eruit jij!” Buldert hij.
    Na de les draagt hij je op om vijftig strafregels te schrijven. Als hij het lokaal uitloopt, struikelt hij over een skittle. Je probeert je lach in te houden, maar dat lukt natuurlijk niet. Boos draait Jeroen zich om, terwijl hij naar je wijst met een geweer. “Honderd strafregels!” Brult hij. IJverig begin je te schrijven. Net als je begint te dagdromen over Steen gaat de deur langzaam open. Steen kijkt je aan. “Hey Anne, moet jij ook nablijven?” Je stamelt ja, terwijl je een rood hoofd krijgt. Hij gaat voor je zitten en lacht naar je. “Liefje, ik heb jou altijd al geweldig gevonden. Je lijkt als twee druppels water op Vanessa Hudgens.” Zelf dacht je altijd dat je meer weg had van een schildpad, maar je bent wel blij met deze ontwikkeling.
    Je neemt een slokje van je Cappuccino, fluit Holiday en vertelt Steen dat je gisteren een supertoffe blauwe blouse hebt gekocht bij de H&M. Hij luistert geïnteresseerd en vertelt dat hij zelf een nieuw roze rokje heeft aangeschaft. Dat vind je wel een beetje apart, maar toch ben je blij dat hij zo aardig tegen je doet. Hij heeft ook een zúlke prachtige ogen. Op de gitaar in de hoek speelt hij Moments That Matter. Dit is echte liefde! Je strafregels zijn in no time gemaakt. Na nummer honderd kus je hem op zijn neus en loop je het lokaal uit. “Wil je met me rappen?” Hoor je hem nog roepen. Dat laat je je geen 1000 keer zeggen. Je sprint terug en roept: “Natuurlijk poepzak, dat doen we morgen op school wel!” Stralend loop je naar buiten: dit wordt het beste schooljaar ooit!


    Geniaal! x'D
    Dit staat ook altijd in de Cosmo Girl :3

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 11:47 ]


    dream, dare, fly!

    Tijdens een wiskunde toets ben je stiekem aan het spieken bij Saar. Ze schrijft een beetje beroerd, dus het kost je de grootste moeite haar antwoorden te lezen. Opeens valt er een schaduw over je tafeltje. Mevrouw Nelissen staat - met een bloes met diepe decoté dinges aan – naast je. “Eruit jij!” Buldert zij.
    Na de les draagt zij je op om vijftig strafregels te schrijven. Als zij het lokaal uitloopt, struikelt zij over een duitse dikke worst. Je probeert je lach in te houden, maar dat lukt natuurlijk niet. Boos draait mevr. Nelissen zich om, terwijl zij naar je wijst met die worst. “Honderd strafregels!” Brult zij. IJverig begin je te schrijven. Net als je begint te dagdromen over Gilles gaat de deur langzaam open. Emiel kijkt je aan. “Hey lieverd, moet jij ook nablijven?” Je stamelt ja, terwijl je een paars been krijgt. Hij gaat naast je zitten en lacht naar je. “Liefje, ik heb jou altijd al geweldig gevonden. Je lijkt als twee druppels water op Angelina Jolie.” Zelf dacht je altijd dat je meer weg had van een kikker, maar je bent wel blij met deze ontwikkeling.
    Je neemt een slokje van je warme choco, fluit Holiday en vertelt Emiel dat je gisteren een supertof blauw bloesje hebt gekocht bij de zeeman. Hij luistert geïnteresseerd en vertelt dat hij zelf een nieuw paarse ketting heeft aangeschaft. Dat vind je wel een beetje apart, maar toch ben je blij dat hij zo aardig tegen je doet. Hij heeft ook een zúlke prachtige ogen. Op de harp in de hoek speelt hij jouw lievelingsliedje. Dit is echte liefde! Je strafregels zijn in no time gemaakt. Na nummer honderd kus je hem in zijn nek en loop je het lokaal uit. “Wil je met me trouwen?” Hoor je hem nog roepen. Dat laat je je geen twee keer zeggen. Je sprint terug en roept: “Natuurlijk beschimmeld teennageltje, dat doen we morgen op school wel!” Stralend loop je naar buiten: dit wordt het beste schooljaar ooit!

    :D


    - hoi ;D

    Decadence schreef:
    Isaaa! Had je tenen? x'D

    Zoals je kan zien; duhh!

    Geniaal! x'D
    Dit staat ook altijd in de Cosmo Girl :3

    Jaa, ik vond een oude Cosmo Girl terug en toen kwam ik daarop uit en ik vind dat altijd wel leuk. :')

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 12:56 ]

    Unhearted schreef:
    (...)
    Jaa, ik vond een oude Cosmo Girl terug en toen kwam ik daarop uit en ik vind dat altijd wel leuk. :')


    Jaah inderdaad die dingen zijn gewoon leuwk :3
    Ik doe dat vaak met een vriendin van me dan mag ik die van haar invullen en zij die van mij dan komen er vet melige dingen uit x'D


    dream, dare, fly!

    Tijdens een Chemie toets ben je stiekem aan het spieken bij Bianca. Ze schrijft een beetje beroerd, dus het kost je de grootste moeite haar antwoorden te lezen. Opeens valt er een schaduw over je tafeltje. De Boeck staat - met alleen zijn sokken aan – naast je. “Eruit jij!” Buldert hij.
    Na de les draagt hij je op om vijftig strafregels te schrijven. Als hij het lokaal uitloopt, struikelt hij over een granaatappel. Je probeert je lach in te houden, maar dat lukt natuurlijk niet. Boos draait De Boeck zich om, terwijl hij naar je wijst met een handtas. “Honderd strafregels!” Brult hij. IJverig begin je te schrijven. Net als je begint te dagdromen over Pieter gaat de deur langzaam open. Pieter kijkt je aan. “Hey Lize, moet jij ook nablijven?” Je stamelt ja, terwijl je een groene teen krijgt. Hij gaat voor je zitten en lacht naar je. “Liefje, ik heb jou altijd al geweldig gevonden. Je lijkt als twee druppels water op Keira Knightley.” Zelf dacht je altijd dat je meer weg had van een papagaai, maar je bent wel blij met deze ontwikkeling.
    Je neemt een slokje van je SevenUp, fluit Boom Boom Pow en vertelt Pieter dat je gisteren een donkerblauwe pull van Abercrombie & Fitch hebt gekocht bij Zara. Hij luistert geïnteresseerd en vertelt dat hij zelf een Rode BH heeft aangeschaft. Dat vind je wel een beetje apart, maar toch ben je blij dat hij zo aardig tegen je doet. Hij heeft ook een zúlke prachtige kont. Op de banjo in de hoek speelt hij I'm yours. Dit is echte liefde! Je strafregels zijn in no time gemaakt. Na nummer honderd kus je hem op zijn oksel en loop je het lokaal uit. “Wil je met me poetsen?” Hoor je hem nog roepen. Dat laat je je geen 1.000.000 keer zeggen. Je sprint terug en roept: “Natuurlijk lief kutwijf, dat doen we morgen op school wel!” Stralend loop je naar buiten: dit wordt het beste schooljaar ooit!


    All was well.