• 'k moet dus voor school een boek lezen (weliswaar volwassenenliteratuur) en 'k weet eigenlijk geen goed boek.
    'k wou eerst Dagboek van een geisha lezen, maar die hebben ze niet in de bib.
    Iemand van jullie een idee?

    Het doet er niet toe hoe dik die is, zolang het laar voor volwassenen is bedoelt ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Echt Sexy.

    Tja, het klinkt voor kinderen. Maar is toch écht volwassenliteratuut. Maar ik ben 13, en zelfs ik snapte het en vond het wel leuk.
    En dan moet je het bovenste boek hebben!;) En het is niet eens zo dik hoor. :'D

    Succes!:'D


    everything, in time

    1953 van Rik Launspach. Dat schijnt een heel mooi boek te zijn. Of Het huis van de moskee van Kader Abdolah. Ik ben nu een ander boek van hem aan het lezen, ook voor school.
    Verder weet ik op dit moment niet zoveel (A)

    Het gouden ei van Tim Krabbé?^^

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 13:48 ]


    -

    Everlasting schreef:
    Het gouden ei van Tom Krabbé?^^

    Die is dus altijd uitgeleend in de bib! Die wilde ik vorig jaar al lezen x').


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Die heeft ook maar 5 hoofdstukken, daar ben je zo door heen. Maar ik zou echt dat boek proberen te bemachtigen, hij is leuk! :Y)


    -

    Everlasting schreef:
    Die heeft ook maar 5 hoofdstukken, daar ben je zo door heen. Maar ik zou echt dat boek proberen te bemachtigen, hij is leuk! :Y)

    Die is idd leuk :')

    Courage schreef:
    1953 van Rik Launspach. Dat schijnt een heel mooi boek te zijn. Of Het huis van de moskee van Kader Abdolah. Ik ben nu een ander boek van hem aan het lezen, ook voor school.
    Verder weet ik op dit moment niet zoveel (A)

    Die eerste hebben ze niet in de bib en de andere is uitgeleend ._.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het Parfum?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Die eerste hebben ze niet in de bib en de andere is uitgeleend ._.

    Spijkerschrift dan? Ook van Kader Abdolah.

    Fortune schreef:
    Het Parfum?

    Die heb ik al gelezen! ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Everlasting schreef:
    Het gouden ei van Tim Krabbé?^^

    Fuck off man, wij zijn verplicht om allemaal dat boek te lezen. En het is dan nog een mottig kopietje ook. OÖ

    Echt Sexy - Renate Dorrestein
    Nieuwe Buren - Saskia Noort
    De verbouwing - Saskia Noort
    Terug naar de kust - Saskia Noort
    De eetclub - Saskia Noort
    Die van Saskia Noort zijn allemaal Literaire Thrillers. Ik weet niet of je dat leuk vind, maar die van Saskia Noort zijn niet moeilijk om te lezen, vind ik dan. Ik denk wel dat ze iets van haar in de bieb hebben. ;D
    Successs.
    Trouwens, Carry Slee heeft ook allemaal boeken voor volwassenen. Ben even de titels vergeten, maar die zijn ook niet zo moeilijk. :'D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 14:31 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Felicitous schreef:
    Echt Sexy - Renate Dorrestein
    Nieuwe Buren - Saskia Noort
    De verbouwing - Saskia Noort
    Terug naar de kust - Saskia Noort
    De eetclub - Saskia Noort
    Die van Saskia Noort zijn allemaal Literaire Thrillers. Ik weet niet of je dat leuk vind, maar die van Saskia Noort zijn niet moeilijk om te lezen, vind ik dan. Ik denk wel dat ze iets van haar in de bieb hebben. ;D
    Successs.
    Trouwens, Carry Slee heeft ook allemaal boeken voor volwassenen. Ben even de titels vergeten, maar die zijn ook niet zo moeilijk. :'D


    Zie je wel dat Echt Sexy gewoon cool is. ^^


    everything, in time

    Jeffrey Deaver - De Slaappop
    Murakami - ...
    Margaret Murphy


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Desolate schreef:
    (...)

    Zie je wel dat Echt Sexy gewoon cool is. ^^

    'k zal meteen is zien of ze die hebben in onze bieb ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay