• Ik vindt het zo rot dat Keisha uit de Sugababes is gesmeten , de enige resterende orginele zangeres is nu uiteindelijk ook verbannen uit de groep

    eerlijk gezegd , ik kan Amelle niet zien .. volgens mij heeft ze zo iets schijnheiligs , en die nieuwe heeft een michael Jackson neus - trek

    niks tegen de Michael Jackson fans

    hier

    Jade Ewen , het nieuwe lid

    wat is jullie mening?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 14:23 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Verplaatsing naar Muziek.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Die Amelle is een schijnheilige bitch. Zij heeft vorige jaar ofzo ook haar vriendje of zo beschuldigd van verkrachting terwijl dat helemaal niet waar was. Ik luister bijna nooit naar de Sugababes, maar de manier waarop ze die Keisha behandeld hebben is gewoon laag.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jade Ewen? is dat dat meisje die mee heeft gedaan aan eurosong vorig jaar, met het nummer my time ofzo iets? Want ik hou van dat liedje.

    En Keisha is de beste, dat ze solo gaat. Ze gaat vast meer hits scoren dan.

    :X


    Some people make the world special just by being in it

    Ze heeft inderdaad zo'n neus :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Jade Ewen is idd die dat heeft meegedaan aan eurosong...

    omfg.


    keisha was awesome.
    ondanks dat ik dt soort muziek niet luister.
    eeen voor een gaat iedereen eruit, en uiteindelijk zijn er alleen nog maar nieuwe...


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Is die Mutya dus ook al weg? What the hell have I missed. Die gasten op de foto ken ik helemaal niet O.O


    No growth of the heart is ever a waste

    WTH,
    Nu zijn het al helemaal de Sugababes niet meer.
    Keisha was de enige originele left.
    Echt stom.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk dat ik de sugababes nu een stuk minder leuk ga vinden...
    Keisha was mijn favoriet in de sugababes, qua zingen en gewoon...favoriet
    Wanneer is dit gebeurd? (loop ik weer eens achter =.= *voelt zich dom*)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Daisuki schreef:
    Ik denk dat ik de sugababes nu een stuk minder leuk ga vinden...
    Keisha was mijn favoriet in de sugababes, qua zingen en gewoon...favoriet
    Wanneer is dit gebeurd? (loop ik weer eens achter =.= *voelt zich dom*)


    geloof me ik was serieus geschokt , ik had nooit gedacht dat Keisha haar zou laten doen ..

    dit vint ik gewoon de sugababes niet meer -_-


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Is Keisha uit de sugababes? Dat is klote! Ik ben echt geschokt. Ik ben het helemaal met je eens. Zij was als enige over van de orginele groep! Dit vind ik echt stom. Dat nieuwe lid past er niet eens bij. Ik ben er gelijk geen fan meer van! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mijn lievelings is Amelle en er was zo'n blond wijf die niet kon zingen ervoor in de plaats gekomen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ParaBones schreef:
    mijn lievelings is Amelle en er was zo'n blond wijf die niet kon zingen ervoor in de plaats gekomen.


    ? is dat niet Siobhán i.p.v Ammelle datj bedoelt? x


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Alysse schreef:
    En Keisha is de beste, dat ze solo gaat. Ze gaat vast meer hits scoren dan.

    :X

    hoe kun je sugababes het best verneuken?

    ten 1e; gooi dat ene meisje met die piercing er uit. [ ben haar naam ff kwijt]

    Ten 2e; haal die andere kut trut amelle ofso er bij

    ten 3e; gooi keisha eruit.


    Wedden dat hun binnenkort ten onder gaan?


    I solemny swear i am up to no good