• Ik en mijn beste vriend kwamen dus de school uitgewandelt om naar de fietsenkelder te gaan om mijn fiets te gaan halen.En natuurlijk was die deur weer opslot en stond de helft van de school op de trap naar de fietsenkelder te wachten dus is het een hel om dan terug naar boven te geraken met je fiets.En ik zei dus 'Aargh, die van het secetariaat zijn ook voor niks goe hé' en guess what .. Natuurlijk stond iemand van het secetariaat naast mij.Ik kon wel door de grond zakken van schaamte!(cat)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ai, lijkt me pijnlijk om daar achter te komen dat hij naast je staat.
    Maar de waarheid is er om gezegd te worden ^^

    Micaiah schreef:
    Ai, lijkt me pijnlijk om daar achter te komen dat hij naast je staat.
    Maar de waarheid is er om gezegd te worden ^^


    Ja, maar het probleem is .. ze kennen mij al op het secetariaat, en das geen goei teken .. dus ja x)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hahaaaaa :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ach
    Ik heb een hele reputatie op het secretariaat :X
    Maar ik zal de ergste even vertellen. *kuch*
    Het was vrijdag, eerste speeltijd om 10:05. Ik pak mijn gsm (mobiel) maar zie niet dat een leerkracht iets verderop staat. Die pakt mijn gsm (mobiel) af en die van Sacha ook. Wij dus heel de dag onbereikbaar. :X Wij gaan na het 7ste lesuur naar het Secretariaat, er is dus sinds dit jaar een nieuwe bij en die stond er dus, die wist ze niet liggen. Toen moest ze bij de studie dus moesten wij aan meneer Ribbens vragen. We lopen dus naar voor bij de schoolpoort, vragen het hem, lag het op de bureau. We gaan weer naar het secretariaat, op slot. We gaan naar het lerarenlokaal, krijgen we geen sleutel mee. Dan gaan we dus naar het studielokaal waar die nieuwe van het secretariaat dus was. "Ja, ik mag hier niet weg." zeikt ze dan. Dus ik kwaad. Zitten we al een kwartier te lang op school, ik ga het weekend niet gsm (mobiel)-loos doorbrengen. En ik zeg dat dan ook. Ik maak daar een kabaal tot ze ons de sleutel geeft. (A)


    Don't walk away and leave without a reason.

    OMG dat is lachen leuk toch weet diegene ook de waarheid :P


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    heb ook een keer gezegd dat het eten van school naar kak smaakte en der stond een van de keukenvrouwen achter mij(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Haha,
    ach. Nu weten ze dat ook en doen ze er misschien wat aan?

    aah niet echt zo handig als je het mij vraagt (:

    oho die mensen mogen de waarheid ook weten!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Waar zit jij op school? Want in mijn vorige school, hadden we ook een fietsenkelder :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik had een keer: ik zat gewoonin de les", me mobie had ik aa staan en niet op stil(vergetn) mar dcan iemand van mijn klas sms'te me stiekem en ik heb zo'n ringtoon van : muwhahahaha ddat hoorde iedwereen keihard!!! dat was echtlagge. maar ik moest mijn mob. inleveren:(


    all i need is love, all i get is homework

    Daar hoef je je niet voor te schamen. Dan weten ze tenminste de waarheid x)

    Hahaaaah :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Had ook een x zoiets, werd meteen bij de directeur geroepen:X
    Sloeg trouwens echt nergens op'

    is toch niet zo heel beschamend? misschien een beetje bot, maar ze weten in ieder geval wel meteen wat je vind toch?