• Die ben ik nu aan het kijken.Hij is leuk en lekker luguber^^(meschien niet slim om hem te kijken terwijl ik alleen thuis ben).Hij gaat over Jack the ripper.En ik vind die vent intresant.Ik weet amper wat over hem en zijn moorden maar wat ik weer vind ik 'leuk',intresant.Die vent was echt een ginie.Klinkt vreemd,ik weet het, maar als je er over na denkt is hij het wel.
    En Johnny Depp speelt er in^^.sorry maar ik vind hem knap en hij is een goede acteur.
    Wie kijkt hem nog meer?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ik heb het boek gevonden op zijn nederlands in die bieb hier.Wat een wonder is,het is namelijk een verschikkelijke bieb.

    Wow, das mooi. Hoe heet hij in het Nederlands? Want ik wil mijn verslag erover doen maar ik mag alleen een "Nederlandse" boek doen. Ookal lees ik nooit Nederlandse boeken...


    YOU SPEAK LIES MR. BEAR

    BattleRoyale schreef:
    (...)
    Wow, das mooi. Hoe heet hij in het Nederlands? Want ik wil mijn verslag erover doen maar ik mag alleen een "Nederlandse" boek doen. Ookal lees ik nooit Nederlandse boeken...

    Ik moet boekverslagen maken van boeken die door nederlanders zijn geschreven en ze moeten ook nog romans zijn--'
    Hij heet: Portret van een moordenaar.
    Best logies egenlijk


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik moet boekverslagen maken van boeken die door nederlanders zijn geschreven en ze moeten ook nog romans zijn--'
    Hij heet: Portret van een moordenaar.
    Best logies egenlijk

    Nu je het zegt, Ja, heel logisch...
    Ik moet ook eigenlijk een Nederlandse schrijver hebben... Maar ik trek me er niets van aan. Ik lees wat ik wil =)


    YOU SPEAK LIES MR. BEAR

    BattleRoyale schreef:
    (...)
    Nu je het zegt, Ja, heel logisch...
    Ik moet ook eigenlijk een Nederlandse schrijver hebben... Maar ik trek me er niets van aan. Ik lees wat ik wil =)

    Haha.als ik dat doe heb ik een probleem met mijn lerares.Die is zoo erg he.Als het boek sex bevat dat vind ze hem alleen goed volgens mij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Haha.als ik dat doe heb ik een probleem met mijn lerares.Die is zoo erg he.Als het boek sex bevat dat vind ze hem alleen goed volgens mij.
    Wow, haha. Ik lees meestal alleen horrors en zo... Mijn leraren vinden mijn verslagen altijd 'erg verassend'. Ze vinden de onderwerpen meestal niet zo leuk =)


    YOU SPEAK LIES MR. BEAR

    BattleRoyale schreef:
    (...) Wow, haha. Ik lees meestal alleen horrors en zo... Mijn leraren vinden mijn verslagen altijd 'erg verassend'. Ze vinden de onderwerpen meestal niet zo leuk =)

    Ik ook wel.
    Vorig jaar had ik een verslag over de boek van Darren Shan.Mijn leraar zei dat het een heel gezellig boek is.Je had zijn kop moeten zien hilaries.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik ook wel.
    Vorig jaar had ik een verslag over de boek van Darren Shan.Mijn leraar zei dat het een heel gezellig boek is.Je had zijn kop moeten zien hilaries.
    Darren<3 I love him. Ik heb zijn hele Cirque du Freak serie en heb bijna alle Demonata boeken. Hij is echt awsome.


    YOU SPEAK LIES MR. BEAR

    BattleRoyale schreef:
    (...) Darren<3 I love him. Ik heb zijn hele Cirque du Freak serie en heb bijna alle Demonata boeken. Hij is echt awsome.

    Dit is eng,ik ook.Ik ben nu een stoet vand doden aan het lezen.Dat is een volwassen boek van hem.Ik wist niet dat hij ook volwassen boeke schreef.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dit is eng,ik ook.Ik ben nu een stoet vand doden aan het lezen.Dat is een volwassen boek van hem.Ik wist niet dat hij ook volwassen boeke schreef.
    Haha, niets engs aan. Hij is gewoon een geweldig schrijver. Ik wist wel dat hij volwassen boeken schreef, maar heb nog geen te pakken gehad. Ik moet maar snel online kijken. Ik heb 30 horror boeken thuis liggen, die ik allemaal nog moet lezen. Ik koop ze, maar lees ze niet. Als het er goed uitziet, koop ik het. Ik moet het echt gaan afleren... Maar ik zit nu wel 3 verschillende te lezen. City of the Dead + Urban Gothic van Brian Keene. En Blood Crazy van Simon Clark. Ze zijn geweldig! Als je van de "Gorey Details" houdt =)


    YOU SPEAK LIES MR. BEAR

    BattleRoyale schreef:
    (...)Haha, niets engs aan. Hij is gewoon een geweldig schrijver. Ik wist wel dat hij volwassen boeken schreef, maar heb nog geen te pakken gehad. Ik moet maar snel online kijken. Ik heb 30 horror boeken thuis liggen, die ik allemaal nog moet lezen. Ik koop ze, maar lees ze niet. Als het er goed uitziet, koop ik het. Ik moet het echt gaan afleren... Maar ik zit nu wel 3 verschillende te lezen. City of the Dead + Urban Gothic van Brian Keene. En Blood Crazy van Simon Clark. Ze zijn geweldig! Als je van de "Gorey Details" houdt =)

    Klinkt gezellig.Ik lees nu een stoet van doden en het dodenboek.Vooral die laatse is leuk,gaat over een moordenaar en over het oude egypte.Ik ben gek op horror en geschiedenis boeken.Het liefst gecombineert zoals het dodenboek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Klinkt gezellig.Ik lees nu een stoet van doden en het dodenboek.Vooral die laatse is leuk,gaat over een moordenaar en over het oude egypte.Ik ben gek op horror en geschiedenis boeken.Het liefst gecombineert zoals het dodenboek.
    Is het ook. Nice, ik zal ze eens proberen in het Engels te vinden. Beiden door Darren Shan? Geschiendenis is ook erg interresant. Maar het ligt eraan over welk onderwerp.
    Naja, ik moet gaan. Ik spreek je nog wel hierover =) Good Night.


    YOU SPEAK LIES MR. BEAR

    BattleRoyale schreef:
    (...) Is het ook. Nice, ik zal ze eens proberen in het Engels te vinden. Beiden door Darren Shan? Geschiendenis is ook erg interresant. Maar het ligt eraan over welk onderwerp.
    Naja, ik moet gaan. Ik spreek je nog wel hierover =) Good Night.

    Nee dodenboek is van een ander weet niet meer wie.Zeg ik je nog wel.
    sweetdreams


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik had hem vorige week op de dvd al gezien x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Is er een Nederlands boek over? D:
    Is hij niet al te dik? -houd niet van dikke boeken-


    I live for the applause, you will die for it.

    Die heb ik ook gezien!
    Kvind hem vet goed<3


    Let's do this poo