• Ja, jouw mening over het nieuwe album van Tokio Hotel.

    Heb je de Engelse of Duitse versie?
    Of allebei?

    En wat vind je ervan?

    Heb je liever de oude stijl, of de nieuwe?

    Tell me. ^^

    Ikzelf had leuker verwacht. Sommige liedjes vind ik echt niets aan.. Doe mij maar lekker de oude stijl.


    -

    Duits,
    liever de oude stijl,
    maar ik wen me er wel aan.

    Ik heb vandaag de Duitse gekocht en ben niet van plan de Engelse momenteel te gaan luisteren..

    En ik mis de oude stijl, ja. :X
    Ik heb nu CB opgezet, omdat dat veel vertrouwder voelt tegenover TH en dat mis ik.


    Let the Night embrace you

    Duits en de oude stijl. Ik vind de nieuwe nummers wel even wennen en stiekem wat tegenvallen :X.


    I am an idiot, I move.

    Weet ik niet eigenlijk ik heb alleen Automatisch ofzeu geluisterd en ik vond het nou niet bepaald geweldig. Ik ben dan wel al meer dan een jaar geen fan meer maar sommige oude nummers van schrei vind ik nog wel mooi. Dus ik heb liever de oude stijl.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Owja, ik vind het leuk voor de jongens en de fans dat ze weer helemaal terug zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherished schreef:
    Duits,
    liever de oude stijl,
    maar ik wen me er wel aan.


    Ja ik ook wel.

    Ik vind bv Alien en Geisterfahrer best wel leuk, maar Für Immer Jetzt en Hunde niet veel aan. Maarja, dat komt omdat ik dit ook zo níet-Tokio Hotel vindt. :X


    -

    Ik heb 'm niet en wil 'm ook niet eigenlijk.
    Ik heb Automatisch op de computer en sinds vandaag Geisterfahrer. En dat vind ik echt een mooi liedje. Het doet me op de een of andere manier denken aan vroeger.
    En ik vind de vroegere stijl leuker en mooier. :') Ik zit nu al de hele avond hun 'oude' liedjes weer te luisteren en dat is nog eens leuk.

    ik heb enkel automatisch gehoord in het duits,en dat vond ik best goed (:


    everybody needs a song.

    Ik ben eigenlijk wel al een jaar ofzo geen fan meer en dat zie ik mezelf ook niet opnieuw worden. :')

    Esmaye schreef:
    (...)

    Ja ik ook wel.

    Ik vind bv Alien en Geisterfahrer best wel leuk, maar Für Immer Jetzt en Hunde niet veel aan. Maarja, dat komt omdat ik dit ook zo níet-Tokio Hotel vindt. :X

    Ja ik heb meer met hun eigen sound inderdaad. Weet ook niet hoe ze dit ooit live willen verwerkelijken. Dat worden waarschijnlijk hele andere versies.
    Maarja, Automatisch is wel het leukst...


    Ik mis de betekenisvolle dingen zoals spring nicht, stick ins gluck, ich brech aus, wenn nichts mehr geht, en bv schrei een beetje :x
    Dit is allemaal zo'n gezeik over liefde

    Ik vind het best een leuk album :3


    dream, dare, fly!

    Ik denk, dat wij Tom op de piano gaan zien spelen als deze nummers live worden gespeeld!^^ En is het jullie ook opgevallen dat de versie van Love & Death die uitgelekt was heel anders is dan degene op het album?

    Ik vind het wel een leuk album, ik vind hun oude sound leuk maar deze ook. Ik vind dat ze volwassener klinken qua muziek.


    -

    Ik heb hem niet, maar als ik enkele liedjes beluister dan heb ik toch liever de oude stijl.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Duits, en mij bevalt het wel.
    Lass uns laufen vind ik echt super. Of geisterfahrer, sonnensystem, humanoid, etc. vind ik echt top.


    You'll never dream alone. <3

    BoIsRawr schreef:
    Duits, en mij bevalt het wel.
    Lass uns laufen vind ik echt super. Of geisterfahrer, sonnensystem, humanoid, etc. vind ik echt top.

    Lass uns Laufen <3


    -