• Ja, ik maak me zorgen. Over wie? M'n vader... Hij is dus ondertussen al een uur en een kwartier naar de frituur en het is nog geen 10 minuten rijden. Misschien 5 minuten, of iets meer... Ik snap het echt niet x.x Want er heeft daar nog nooit veel volk gestaan. Ach ja, ik zal me wél weer zorgen maken voor niets zeker?

    Edit: Inderdaad, jullie hebben weer eens gelijk. De sukkel is thuis gekomen met het verhaal dat er té veel volk stond... maar ondertussen maak ik me wel zorgen hea? x.x Dat die kerel volgende keer zijn gsm maar eens mee neemt!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 18:47 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Misschien issie iemand tegen gekomen waar hij nu mee aan het praten is.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    waarschijnlijk is er een grote groep mensen voor hem ofzo. of bel hem anders even?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hush schreef:
    Misschien issie iemand tegen gekomen waar hij nu mee aan het praten is.


    Was ik ook al aan het denken maar m'n vader is niet zo'n sociaal iemand en àls hij met iemand zou praten zou het hoogstens een kwartietje duren ;x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    consience schreef:
    waarschijnlijk is er een grote groep mensen voor hem ofzo. of bel hem anders even?


    Die arsch heeft natuurlijk zijn gsm thuis gelaten x.x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    dat had ik ook wel eens maar dan met mijn broer,, we waren aleen thuis, en hij ging Patat halen, en bleef zoon 2 uur weg..
    Hij was inderdaat iemand tegen gekomen daarzo en sotnd daar heel lang mee te praten..
    En als je je echt zorgen maakt, moet je gewoon even bellen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Had ik ook laatst, mijn ouders bleven een half uur langer weg dan verwacht; bleek niets aan de hand te zijn.


    hoi, jij bent leuk.

    Bellen of ga er snel heen?

    Of is hij al trug?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Als je je echt super veel zorgen maakt kun je zelf naar de frituur rijden met je fiets ofzo


    For once I want to be the car crash.

    je kan naar hem toe gaan..
    als je zeker weet dat he hem niet mis zou kunen lopen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..