• Ik moet voor Frans woordjes leren én zinnetjes.
    Nou, de woordjes die kende ik een week geleden állemaal, maar nu krijg ik ze maar niet in mijn hoofd gepropt.. En die zinnetjes zijn er meer dan normaal en ik vind die zinnetjes leren altijd wat moeilijker. EHEWHEH, en het moet voor morgen (huil)

    Wat is een handige manier om goed te leren? Want ik leer het nu op WRTS.nl


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik schrijf ze altijd eerst allemaal op, plus de vertaling, en dan leer ik ze per 5 woordjes. (:


    Never run out of reasons to smile...

    rest in peace(flower)

    kidding
    gewoon computer afsluiten, blaadjes knippen en op de ene kant het franse woord zetten en op de andere kant het Nederlandse. doe ik ook altijd en ik kan heel goed frans, daardoor.

    Ik maak er een liedje van als ik tijd heb of anders zeg ik ze gewoon zo vaak op (heel snel achter elkaar) tot ik ze niet meer vergeet xD
    Schrijven doe ik eigenlijk nooit, maar ik heb nie zo'n problemen met Frans...


    Got up on the wrong side of life today

    Heb je niet een site dat bij Frans hoort? Wij hebben daarvoor Carte Orange. Meestal staat die site achterop je werkboek. Ik oefen daar wel eens mee, en het is heel handig. Misschien ook eens proberen, als je zo'n soort site hebt?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    in de wc plakken, en dan op de wc gaan zitten 8). of.. ga naar woordjesleren.nl, daar kan je je online overhoren.
    Of.. oefen op je vader. Als je zinnen moet zeggen; stel dat hij zich stoot aan het aanrecht. Dan zeg jij: "Tu as mal?" of zo.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    of wacht! je moet spiekbriefjes maken. [maar dan stiekem niet gebruiken] het schijnt als je die spiekbriefjes maakt dat je hersenen ook alles onthoud.(krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room