• Oke, ik wil dat jullie eerst en vooral weten dat ik een super grote fan ben van TH en dan vooral van Tom.. Maar eigenlijk..
    Je moet eens naar die interviews kijken van zijn One Night Stand.


    interview: zo is sex met een fan

    zo is sex met een fan
    bravo;
    sex met fans wat is het eigenlijk [dran]
    Tom;
    wat kan er gebeuren? Onder onze fans zijn toch echt leuke meiden. Waarom zou ik het uitsluiten [ grijnst ]
    bravo;
    aha! Is er een bijzondere belevenis met een fan?
    Tom;
    er was een situatie vorig jaar tijden de Schrei- tour. Na een concert zijn we als altijd gelijk naar het hotel gegaan, daar stonden nog fans. We hebben 30 minuten handtekeningen gegeven, daarna wou ik eigenlijk naar bed gaan.
    bravo;
    eigenlijk?
    Tom;
    ik ben met de ligt naar boven gegaan. In de gang naar m’n kamer stond een meisje. Toen ik haar voorbij liep heeft ze me heel lief aangekeken. Ik heb ook teruggekeken, toen ben ik mijn kamer binnen gegaan.
    bravo;
    dan is er toch niks gebeurd?
    Tom;
    toch toch [lacht] een paar minuten later klopte ze op m’n deur. Ik liet het bad vollopen en zette de tv aan. Toen stond daar plotseling dat meisje en had me toegelachen. Ik heb haar eerst gevraagd wat er waan de hand was. Ze zei dat ze zo graag een keer met me wou praten. En daarbij zeer uitdagen gekeken. Ik heb toen gezegd, oké is goed, praten in de hotelkamer. Daarop had ze heel lief gelacht. Ik heb ze toen binnen gelaten. Na concerten ben ik altijd zo emotioneel äusgewühlt, dan ben ik niet zo toerekeningsvatbaar. een seconde later heb ik weer gedacht dat het dom was geweest om een vreemd meisje mijn kamer binnen te laten. Maar ze was al binnen, en ja dan kan ik haar er ook niet gelijk uitsmijten.
    bravo;
    en toen zijn jullie gelijk in bad gesprongen of?
    Tom;
    nee, dat water heb ik laten weg lopen en wat te drinken gepakt uit de minibar. De gordijnen waren helmaal dicht, maar niet, omdat ik een meisje binnen had. Ze zijn be mij altijd dicht en ook heb ik altijd de niet storen [“don’t disturb”] bordje aan mijn deur hangen. Ook als ik meerdere dagen in een hotel ben. Ik kan er niet tegen als er iemand plotseling in me kamer staat om de minibar te vullen. Oeps, ik zak van het onderwerp af.
    bravo;
    vertel hoe het verder ging.
    Tom;
    we gingen op het bed zitten en voor het eerst elkaar echt aangekeken, maar niks gezegt. Ik zei toen “voor iemand die wilt praten zeg je weinig” , ze had me toen aangekeken en een beetje dichterbij geschoven. Naja toen ging het los
    bravo;
    en hoe was het?
    Tom;
    het was super!!! Ik geloof dat we samen een leuke avond hadden. Precieze details ga ik niet verraden, maar ze was 17 en werd kort daarna 18
    bravo;
    hebben jullie haar verjaardag gevierd?
    Tom;
    nee[lacht] haar verjaardag was een paar dagen later, maar dat was erg leuk geweest.
    bravo;
    wat gebeurde er na de sex?
    Tom;
    daarna hadden we echt honger en heb ik de roomservice gebeld. Het was al na 11 uur en er was alleen nog de nacht kaart. Maar ik had zo’n zin in pennen met tomatenroomsaus, wat helaas alleen overdag op de kaart stond. Dat is mijn lievelingseten, en ik wou weten of dat het net zo lekker smaakte. Ik heb de mensen van de roomservice uiteindelijk overgehaald en even later hebben we pennen met tomatenroomsaus en parmasaanse kaas in bed gegeten.
    Bravo;
    Zijn er nog meer nachten uit voort gekomen?
    tom;
    nee, terwijl het zo mooi was, is het bij deze nacht gebleven. Ik heb haar telefoonnummer gevraagd, die ze me ook gegeven had. Ze had toen gelacht en gezegd dat ik haar toch niet zou bellen en dat ze dat ook niet verwachte. En dat ik daar niks op moest zeggen. Ze had het helemaal niet verwijtend bedoeld. Het klonk zelfs bij nog lief.
    bravo;
    en heb je haar nog gebeld?
    Tom;
    nee nog niet
    bravo:
    bel je haar misschien nog bij de volgende tour?
    Tom;
    misschien, wie weet wat er op de nieuwe tour gebeurd. Ik hou er niet van zoeits te plannen. Als zulke momenten ontstaan is dat het mooiste. Ik hou daar van. Zo ben ik dan. Bill is daar kompleet anders in. Hij wacht op de grote liefde en kan überhaupt niet inzien, dat ik een One-Night-Stand emotioneel vind, hoe spontaan hij ook is. Wanneer ik Bill dat vertel kan hij me wel schieten [lacht] maar ik heb het met hem natuurlijk “trotzdem versteckt”[???] Wat maakt het uit, er zijn genoeg andere dingen waar Bill en ik compleet de zelfde mening hebben.



    En zo zijn er wel meerdere dingen..
    Ik vind gewoon, hij is mega heet enzo, maar volgens mij is hij helemaal niet zoals je denkt.
    Ook bij "het perfecte meisje voor Tom":


    Lengte: niet langer dan mij.
    haarkleur: blond,bruin of rood.
    style: topjes, mini rokjes( meisjes mogen best hun benen laten zien)
    karakter: maakt niet uit, als het maar een beetje een bitch is.
    voor haar het belangrijkste: SEX
    borsten: groot,groot
    armen: maakt niet uit.
    waar moet ze naar luisteren: Tokio Hotel
    waar moet je wonen: maakt niet uit.
    fan of niet: Fan
    waar wil je haar ontmoeten: maakt niet uit.


    Zie je, het belangerijkste voor hem is enkel SEX SEX SEX. En hij wilt dat je grote borsten hebt, en mooi bent. Het maakt hem niet of je lief of niet lief bent. Hij kijkt enkel naar het uiterlijk.
    Ik zat vroeger elke avond in mijn bed te huilen omdat ik wist dat hij me nooit zou willen enzo, en ik ben zeker dat er nog veel meer zijn die dat doen.. Maar eigenlijk, .. is hij dat helemaal niet waard! En nu ga ik misschien allemaal slechte reacties krijgen van 'Hoe durf je zo over Tom te praten' maar dat kan me niet schelen, want ik ben zelf ook een grote fan van Tom. Maar ik wou het gewoon even zeggen, en ik hoop dat jullie het dan ook inzien.. x

    Euuhm, kom jij er nu pas achter ?xD


    ok

    Je hebt gelijk maar verlieft op iemand worden die wereldberoemt is en alle meisjes kan krijgen die hij wilt is sowieso niet echt slim.

    Ik vind hem zo-ie-zo een player,En ik haat players.

    Maar Tom kijkt wel niet alleen naar het uiterlijk hoor, das gewoon zijn imago ^^

    Ehm... trouwens, heel veel zeggen; "tom is player" enzo, maar dat is niet zo. Als Tom een serieuze relatie heeft, is hij juist heel trouw.
    Maar goed, alsnog blijft het en patser, en ik hou niet van patsers :'D

    dAT WIST IK AL X'D


    don't Worry...Be gay.

    Ehm... trouwens, heel veel zeggen; "tom is player" enzo, maar dat is niet zo. Als Tom een serieuze relatie heeft, is hij juist heel trouw.
    Maar goed, alsnog blijft het en patser, en ik hou niet van patsers :'D


    Jaa, dat geloof ik best, x)
    Maar ik vindt hem gewoon wat té zelfzeker van zichzelf.. :s

    OUDDD!!!!
    Maar toch het is een tijdschrift,roddels, je moet niet alles geloven en als je ooit 1 ding zegt net zoals tom met zijn 25 meisjes blijf je daar aan vast zitten dus hij heeft idd een imago hoog te houden

    Nhja,Dit wist ik al;P
    Ik houd sowieso niet van patsers die denken dat ze alles kunnen maken enzoow,Mhjaa hij blijft knap*zucht*Maar tis niet zo dat ik hem kei leuk vind en dat ik helemaal kapot verliefd ben;P
    Ik heb iemand anders op het oog*zucht*:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nja, nu pas door xD
    sorry, maar huilen om iemand die zo beroemd is zou ik niet kunne, ik vind hem dn miss wel knap, mr verliefd eigelijk ni xD
    en daarbij das to gheeel onrealistisch da ge daarmee een koppel wordt xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nouja en?? mij noemen ze toch ook sexistj(ookal heb ik nog nooit sex gehad:() daarbij da van tom is allang geleden da wist ik al als ik nog ma een weekj fan was ofzo dusja tom is dan mss wel wat sexverslaafd(ik ook:P) ma da wilt toch ni zeggen da hij geen gevoelens heeft ofzo??? ik zal tom in ieder geval nooit een player noemen da vin ik totaal iets anders xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nouja en?? mij noemen ze toch ook sexistj(ookal heb ik nog nooit sex gehad:() daarbij da van tom is allang geleden da wist ik al als ik nog ma een weekj fan was ofzo dusja tom is dan mss wel wat sexverslaafd(ik ook:P) ma da wilt toch ni zeggen da hij geen gevoelens heeft ofzo??? ik zal tom in ieder geval nooit een player noemen da vin ik totaal iets anders xD

    Whah medegenoot ofzo xD mn tweelingzus en een vriendin vn me zeggen dat ik altij mr aan 1 ding denk xD
    Nja heb op wb eigenlijk ook wel 'sex met tom' geroepen xD enzo mrjah xD
    Heb zelf zo oit eens in het midde vn het straat lekker luid 'sex' gezegd xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ehm.. Best oud nieuws x'D
    I agree, maar geen player. Het gaat hem volgens mij niet echt om het aantal meisjes, of het 'hebben om het hebben goedoe', maar gewoon om sex. Hij kwétst er opzich niemand mee. De meisjes die met hem naar bed gaan weten volgens mij ookwel dat het gewoon sex om de sex is, en niet omdat hij toch zoooveel van je houdt. =l En als je wel wilt dattie dat wel doet moet je niet meteen met hem naar bed gaan x'D Eigenlijk ben ik het wel eens met zijn punt, als hij graag seks wil, en die meiden ook, zonder verdere problemen, waarom niet?
    Ja okee, hijkomt misschien playerig over, maar volgens mij maakt hem dat zelf niet echt uit. En sowieso, hij is 18, hij heeft nog tijd genoeg om ooit later een vaste relatie te vinden, wat nu sowieso al bijna onmogelijk is aangezien hij steeds op tour is. Dus heeftie steeds one night stands. Als hij dit graag doet in z'n vrije tijd, oke dan, moet hij weten x'D


    Mew <3

    maar kan je het dan we lee player noemen ?
    want een echt relitie hebbe ze niet :O


    don't Worry...Be gay.