• yo, ik wil mijn eigen naam het liefst vergeten, dus, zouden jullie er een voor me willen verzinnen? geen rare naam ofzo, maar serieus een naam... ik wil niet zeiken maar ik zou het erg fijn vinden om een nieuwe naam te hebben... ik ben een meisje en ik ben 15 jaar.

    Eenechte naam? Maar hoezo? Je hebt tog al een naam ofzeu.

    Ja alleen die kun je veranderen


    Lalalalalalalala.

    Wat is je echt naam misschien?
    Wil je het ajb zeggen, dan kan je daar mss een mooiere naam van afleiden.. (:

    mijn oude naam doet me veel denken aan vroeger, en dat wil ik niet langer.

    Voor jou..??
    Een gewone voor naam...??
    Amy =D [Die is mooi] Of heet je al zo..?? [Kan toch??]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb al een naam, maar die naam heeft mijn moeder me gegeven, en die is nu dood...

    ik vind Melody een leuke naam


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Selina

    camilla

    pearl

    destiny

    die vind ik wel mooi..

    Zita
    Diana

    Da vindk mooie name, vooral dan Zita, (A)


    007

    ik heb ook een nieuwe naam gehad omdat mijn oude me teveel pijn deed maar die is al weer weg nu hebb ik van me vrienden een bijnaam gekregen en dat is Liz.


    Ik heb persoonlijk hele rare smaak namen zoals : Liadan, Sakura, Elenore, Elena enz.. xD dus daar zal ik maar nix over zeggen ik zal je wat leuke namen geven ff denke..

    en eentje waarom niemand je kan pestee.. hea

    Liv
    Lola *Heel simpel*
    Sibel (spreek je uit als : Siebel)
    Layla
    Isabella
    Alicia
    Elyon.. xD alle quiz name

    pff.. ik zelf vind Sakura mooi maar das Japans dus zal jij wel nix vinden dan zou ik.. Elena pakke ofsoww of Liv


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    ik vind Melody een leuke naam

    Ik waw precies dezelfde zegge ^^

    Waarom wil je die oude niet meer? nouja

    Samantha vind ik mooi :)
    en Iris

    Waarom wil je die oude niet meer? nouja

    Samantha vind ik mooi :)
    en Iris



    mijn moeder is een paar jaar geleden overleden. en bij mijn geboorte wou zij me ontzettend graag een bepaalde naam geven. ze was altijd erg trots op me en ik kon het goed met haar vinden, vroeger waren we nog een gezellig gezin, maar nu ze dood is is mijn vader erg depresief, maar in plaats van hulp zoeken zit hij dag en nacht op kantoor te werken. ik ben daardoor vaak alleen thuis, mijn oude naam doet me daardoor pijn, ik denk dat ik me beter voel als ik een nieuwe naam heb...

    sorry dat ik zo zit te zeiken...

    (...)


    mijn moeder is een paar jaar geleden overleden. en bij mijn geboorte wou zij me ontzettend graag een bepaalde naam geven. ze was altijd erg trots op me en ik kon het goed met haar vinden, vroeger waren we nog een gezellig gezin, maar nu ze dood is is mijn vader erg depresief, maar in plaats van hulp zoeken zit hij dag en nacht op kantoor te werken. ik ben daardoor vaak alleen thuis, mijn oude naam doet me daardoor pijn, ik denk dat ik me beter voel als ik een nieuwe naam heb...

    sorry dat ik zo zit te zeiken...
    Jah nu is het wel moeilijk denk ik, maar ik denk dat je die naam zou moeten houden, het is een mooi souvenir van je mama toch?

    (...)Jah nu is het wel moeilijk denk ik, maar ik denk dat je die naam zou moeten houden, het is een mooi souvenir van je mama toch?


    daar heb je wel gelijk in, maar toch doet het nog pijn, ik doe mijn best om de elende te vergeten.