• Whatthefock dude.
    Ik had net een heel droog gesprek met een vriend zegt hij 'Hou je mond dan' dus ik zeg tegen hem 'Ik hou hem toch? Ik geef hem toch niet weg? OFWEL SOMS? -gek' en dan zegt hij zo vn 'OOOOH IK VAT EM' ¬¬' en weer heel droog terug van 'Ik niet?' Like duuuude, hoe kan hij vatten wat ik zeg, als ik het zelf nog niet eens vat? En toen wou hij het me niet uitleggen en nu kan ik vanavond dus niet slapen omdat ik em niet snap ._.

    Iemand die em wel snapt? (cat) en die me kan helpen mijn nachtrust terug te vinden ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 19:09 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hoezo weet je zelf niet wat je zei?xD
    of had je het ergens gehoord ofzo?xD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Jullie snappen de betekenis van 'houden' gewoon op een andere manier.


    Happiness hit her like a train on a track

    JustHateLove schreef:
    hoezo weet je zelf niet wat je zei?xD
    of had je het ergens gehoord ofzo?xD

    Ík weet wel wat ik had gezegd. ._. maar ik snap niet waar hij het 'oh ik vat em' vandaan haalt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik denk dat hij bedoelt dat hij begrijpt dat je houden als ik bezit bedoelt en niet houen als in dicht houden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Musicbeats schreef:
    Jullie snappen de betekenis van 'houden' gewoon op een andere manier.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Exercitus schreef:
    Ik denk dat hij bedoelt dat hij begrijpt dat je houden als ik bezit bedoelt en niet houen als in dicht houden.

    Ja, denk ik ook.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vat hem ook niet :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    En nog steeeeds vat ik em niet. [/dom]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Musicbeats schreef:
    Jullie snappen de betekenis van 'houden' gewoon op een andere manier.


    You are beautiful, you are love.

    Hoe dom kan je zijn? :X
    Hij zegt: 'hou je mond dan' met als betekenis dat je gewoon niks meer moet zeggen. En jij zegt 'ik hou hem toch' met als betekenis dat jij hem niet weggeeft, maar bijhoudt. En hij dacht waarschijnlijk dat dat een grapje ofzo was. Get it? (:

    Devious schreef:
    Hoe dom kan je zijn? :X
    Hij zegt: 'hou je mond dan' met als betekenis dat je gewoon niks meer moet zeggen. En jij zegt 'ik hou hem toch' met als betekenis dat jij hem niet weggeeft, maar bijhoudt. En hij dacht waarschijnlijk dat dat een grapje ofzo was. Get it? (:

    Dankje dat je zo aardig bent :] Zal ik voortaan ook tegen jou zijn. [:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Dankje dat je zo aardig bent :] Zal ik voortaan ook tegen jou zijn. [:

    Fijn. oô