• The Rasmus featuring Annette Olzon - October and April
    EIN-DE-LIJK. Weet je hoe lang ik op dit nummer heb gewacht o.o
    Aan de ene kant vind ik hem prachtig, maar aan de andere kant qua melodie ook vrij amateuristisch en hij kon wel iets meer heavy..
    Like it or not?
    En welke artiesten moeten volgens jou écht samen een nummer maken?
    Ik vind The Prodigy en Apocalyptica. Lijkt me wel gaaf als ze daar iets moois van kunnen maken ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 20:17 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Annette is gewoon geen 'hard'type, dat is het hem denk ik. En ik ga nu.. even luisteren 8'DD want ik heb ook nog niet gehoord. Stiekem vind ik het wel minder van The Rasmus eerst Tarja-Terror en dan ook nog het lef hebben om Annette te vragen, wat moeten die inmiddels allemaal wel niet van elkaar denken :'DD?!


    Wie du mir, so ich dir.

    Heb pas 30 seconden gehoord maar vind Lauri nu al helemaal schattig ZOMG! Snel verder luisteren! :9~


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik snap wat je bedoelt met dat, té zacht. Het is cheesy :8, maar opzich. Het heeft wel wat en de stemmen zijn wel mooi bij elkaar maar nee het is het toch net niet op de een of andere manier. Misschien als ik het vaker hoor dat ik het dan leuker vind. En ik zie pas dat ik het halve topic al vol heb gespamt haha :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    I like it.
    En ik kan er best mee leven dat het een wat zachter liedje is. Alle groepen hebben er zo wel eentje. De melodie is idd wel een beetje gewoontjes, maar voor de rest is het een mooi nummer. Vind ik dan (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Er hadden wat meer verschillende instrumenten ingemoeten. Maar ik vind het best een mooi nummer...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het doet me een beetje denken aan Kerstmis ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    AndreasHudec schreef:
    Ik snap wat je bedoelt met dat, té zacht. Het is cheesy :8, maar opzich. Het heeft wel wat en de stemmen zijn wel mooi bij elkaar maar nee het is het toch net niet op de een of andere manier. Misschien als ik het vaker hoor dat ik het dan leuker vind. En ik zie pas dat ik het halve topic al vol heb gespamt haha :'DD

    Cheesy, dat is het woord dat ik zocht.
    En inderdaad, ik denk dat de combinatie van de stemmen de reden is dat ik het nummer toch wel mooi vind om naar te luisteren. Lauri's stem laat die van Annette 'liever' klinken en Annette die van Lauri donkerder. Al vind ik het veel lijken op Ville in Bittersweet..
    Achja, kappen met zeiken en gewoon luisteren dan maar :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ahti schreef:
    (...)
    Cheesy, dat is het woord dat ik zocht.
    En inderdaad, ik denk dat de combinatie van de stemmen de reden is dat ik het nummer toch wel mooi vind om naar te luisteren. Lauri's stem laat die van Annette 'liever' klinken en Annette die van Lauri donkerder. Al vind ik het veel lijken op Ville in Bittersweet..
    Achja, kappen met zeiken en gewoon luisteren dan maar :3
    Ghehe precies, maar toch.. Moet ik er aan wennen (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het ook wel komisch dat bij Bittersweet Lauri's stem ontzettend schel was en hier zo kei laag :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hmm, het is wel mooi, maar er gebeurt niets in het liedje. =/

    ik vind het een geweldig nummer (H)


    ''Your guiding hand on my shoulder, will remain with me forever''. 02.21.16

    ik waas vroeger fan van the rasmus!
    de enige liedjes die ik nu nog leuk vind van hun zyn No fear& in the shadows maar volgens mij zyn die alweer best ouud(nerd)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 14:50 ]

    sooo beautiful snel downloaden


    Love is the movement <3

    Hij is mooi :O


    Put a banana in your ear!

    Ik ben helemaal verliefd op de muziek van The Rasmus.
    Het steunt mij echt als ik het moeilijk heb.


    It's heavy but you are not the only one