• Het maakt me bang =.=
    Wie kijkt..?
    & wat is uw favorite horrorfilm
    .

    Tranquillity schreef:
    Die wil ik zieen! oO
    Ben net terug van Final Destination 4 :Y)


    Aah, die heb ik gezien in 3D (: Die was grappig xD ook al zat er weinig verhaal in. De 1é FD Film vond ik nog het leukst n.n

    Maar. Kijk, en geef je reactie over de clown.

    Ehm, nee dankje, geen horrorfilms voor mij.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gravitation schreef:
    (...)

    Aah, die heb ik gezien in 3D (: Die was grappig xD ook al zat er weinig verhaal in. De 1é FD Film vond ik nog het leukst n.n

    Maar. Kijk, en geef je reactie over de clown.

    Van mij was hij geen 3D en ik vond het wel jammer. Ik vond wel dat er verhaal inzat, maar minder dan de andere Destination films. En sommige dingen waren een beetje ver gezocht en ze hadden wat met ingewanden had ik zo het gevoel :') Ik vind de derde film nog altijd leukst, maar de eerste heb ik wel nog niet gezien ^^
    1408 kijk ik een andere keer. Waarschijnlijk op filmavond met mijn vriendin, we zien wel. En dan geef ik mijn mening over de clown :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Van mij was hij geen 3D en ik vond het wel jammer. Ik vond wel dat er verhaal inzat, maar minder dan de andere Destination films. En sommige dingen waren een beetje ver gezocht en ze hadden wat met ingewanden had ik zo het gevoel :') Ik vind de derde film nog altijd leukst, maar de eerste heb ik wel nog niet gezien ^^
    1408 kijk ik een andere keer. Waarschijnlijk op filmavond met mijn vriendin, we zien wel. En dan geef ik mijn mening over de clown :Y)


    Watch out 4 the clown.

    xD Oh okee, ik vond dat er teveel ingewanden waren en te weinig verhaal, maar ik zat meer met mn vriendin te praten omdat dr ex achter ons zat dan op het verhaal te letten. Er kwam wel vaak bloed op me afgespetterd trouwens, dat hield me ook van het verhaal af denk ik ;P..

    zo een saaie film the grudge is veel engerxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    raindrups schreef:
    zo een saaie film the grudge is veel engerxD


    Seriously? Ik vond The Grudge niet eng >,<. Japanse versie; Ju-On wel trouwens (:

    Waar gaat die film over? xD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    Waar gaat die film over? xD

    Een kamer & een clown (:

    Is die nu weer op TV? O.o
    Die is net geweest! ><
    Ik heb die gezien toen, die sloeg eigenlijk op niet veel!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gravitation schreef:
    (...)

    Watch out 4 the clown.

    xD Oh okee, ik vond dat er teveel ingewanden waren en te weinig verhaal, maar ik zat meer met mn vriendin te praten omdat dr ex achter ons zat dan op het verhaal te letten. Er kwam wel vaak bloed op me afgespetterd trouwens, dat hield me ook van het verhaal af denk ik ;P..

    Wahah, ik denk dat ik de hele tijd zou willen gaan rennen met dat bloed op mijn gezicht of kleren of zo :') Best dat het van mij geen 3D was of ik tierde de hele zaal bijeen. >< Tsja, er waren inderdaad een beetje veel ingewanden. En het einde vond ik nogal stom, dat de personages in skeletten veranderden --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wahah, ik denk dat ik de hele tijd zou willen gaan rennen met dat bloed op mijn gezicht of kleren of zo :') Best dat het van mij geen 3D was of ik tierde de hele zaal bijeen. >< Tsja, er waren inderdaad een beetje veel ingewanden. En het einde vond ik nogal stom, dat de personages in skeletten veranderden --'


    Achja, weer ns wat anders.

    Gravitation schreef:
    (...)

    Achja, weer ns wat anders.

    Tsja, als je het zo ziet :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Tsja, als je het zo ziet :'D


    (:, ze moeten toch wat verzinnen. Ik vond het einde wel sterk,
    Ik had al verwacht dat die text op de tavel stond ;/. K ging uiteindelijk de visioenen proberen te ontrafelen' Maar het was te ver gezocht soms ;D.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 22:49 ]

    lijkt me wel een chille film , maar ook weer eng

    Die heb ik nog niet gezien en er zijn best wel veel horrors die me bang maken :')


    Happiness hit her like a train on a track