• Hallo Leute,

    Zoals de titel al zegt. Live vanuit Berlijn! Het is hier heerlijk en het is echt of ik na lange tijd eindelijk thuis ben gekomen. Nu is het al helemaal zeker voor mij dat ik hier na mijn opleiding ga wonen.

    Vandaag en gister hebben we (ik en mijn zus) Berlijn wat verkend. We hebben Universal en ZDF al gezien. Ook in KaDeWe geweest en gewinkeld -en wat voel ik me nu arm!! Tis daar duur gek o.o-. Vanavond heeft het voor het eerst geregend en het is hier behoorlijk fris, maar al met al nog steeds fantastisch. Terwijl we op die achterlijke U en S bahnen hebben moeten wachten konden we genieten van een eigen privé vuurwerk show.

    We zijn naar BrandenburgerTor geweest en ik heb alle plaatsen bezocht die Nena gebruikte om te filmen in haar clip `Leuchtturm`. Super vet natuurlijk, wat dat wilde ik al heel erg lang doen! Ook al verschillende keren lang het huis van Cb gekneurd -Nee ik ga niet zeggen waar dat ligt :'D- en vandaag zijn we zelfs een paar vrienden van CB tegengekomen, super vet natuurlijk, maar die kennen ons toch niet haha!!

    Omdat het topic nu wel erg lang word ga ik maar weer stoppen. Ik mis Quizlet enorm en ben dinsdag/woensdag weer terug online!!!

    xx. Kirsten

    ps. Haat aan de Duitse toestenborden!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


    Let's do this poo

    Cool hoor! (hoera)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik mis jou en CB! :'(
    Veel plezier!^^


    -

    Wauw, super gaaaf. o.o
    Veel plezier daar nog de laatste daagjes! x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    BTW; Die toetsenborden zijn niet stom. (cat)

    OEh have fun there :Y)


    Life is more than that you eyes can see