• Help!
    Ik ben gewoon zo fucking verliefd op een jongen en hij niet op mij. Want: Hij vind me alleen een leuke meid om mee te kletsen op msn. Ik ben verliefdheid zo zat he! Ik word altijd afgewezen! Waarom? Nou.. ik vind mezelf lelijk! http://i34.tinypic.com/2ue5ggh.jpg Dat ben ik. 1: Ik heb al gejankt, gejankt en gejankt! 2: Films gekeken. 3: Chocola gegeten. 4: Liefdes liedjes geluisterd. Dus.. IK KAN HET NIER MEER TEGEN!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JIJ BENT HELEMAAL NIET LELIJK
    punt uit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    JIJ BENT HELEMAAL NIET LELIJK
    punt uit.


    FML

    Heheh nu ga ik eerlijk zijn.
    Je bent schattig, en je make-up ziet er daar geweldig uit. Ik weet bijna zeker dat het daar gewoon niet door komt.


    Your make-up is terrible

    Ik wil je niet boos maken; maar je hebt geschreven dat je wordt afgewezen omdat jij jezelf lelijk vindt.
    Misschien denken jongens daar anders over maar zijn ze niet verliefd op je?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jij bent zeker niet lelijk. En weetje als een jongen jou niet leuk vind is ie gay. (krul)
    Maar bedenk je maar dat er op een dag jouw soulmate voorbij komt lopen. En dan is het sneu als je de liefde aan de kant hebt gezet.
    Weetje, niet ieder mooi meisje is altijd gelukkig in de liefde. Dat meen ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Jij bent zeker niet lelijk. En weetje als een jongen jou niet leuk vind is ie gay. (krul)
    Maar bedenk je maar dat er op een dag jouw soulmate voorbij komt lopen. En dan is het sneu als je de liefde aan de kant hebt gezet.
    Weetje, niet ieder mooi meisje is altijd gelukkig in de liefde. Dat meen ik.


    Je hebt gelijk, kijk maar naar mij. (cat) /ego

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 21:49 ]


    Your make-up is terrible

    En oja;
    Ga niet weg kwijnen omdat hij je niet leuk vind. Zoek afleiding, ga leuke dingen met vriendinnen doen of ga opzoek naar een andere leuke jongen. Óf laat juist de jongens voor even wat ze zijn en geniet van het vrijgezellenleventje. Dat is ook niet verkeerd hoor (;


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    OMG, jij gaat nu je mond houden.
    Want.
    1. jij bent een mooi meisje
    2. daarom durven de meeste jongens waarschijnlijk niet eens op je af te komen, waardoor jij je afgewezen voelt
    3. je hoeft je geen zorgen te maken, je bent jong
    4. je hebt geen vriendje nodig. c'mon voor de aandacht/seks is echt een slap excuus. dus je hebt hem nergens voor nodig
    5. je komt sowieso wel over hem heen, want er zijn nog zoveel andere leuke jongens ^-^ Al denk je dat natuurlijk nu niet.

    Geloof me, ik heb altijd gelijk.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    je bent heelemaal niet lelijk!!!!
    misschien moet je werken aan je zelfvertrouwen, want als je je zelf mooi vind vinden anderen dat meestal ook.
    btw je bent zekker niet lelijk!


    To The Stars Through Adversity

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, kijk maar naar mij. (cat) /ego

    Ik heb altijd gelijk.
    Maar ik ben ook niet gelukkig in de liefde. Mijn crush zla me waarschijnlijk nooit zien staan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik lees hier net mezelf!
    Maar bij mij is het allemaal nog erger!
    Dat van jou is nog niks, tegenover mij!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chill schreef:
    Ik lees hier net mezelf!
    Maar bij mij is het allemaal nog erger!
    Dat van jou is nog niks, tegenover mij!


    Pronk niet zo met je problemen en open je eigen topic.


    Your make-up is terrible

    jij bent helemaal niet lelijk!
    dat mag je niet van jezelf denken, en je moet altijd denken dat je er terug boven op komt ^^
    bij mj is het ook gelukt (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als je niet tevreden bent met jezelf, merken jongens dat ook. Een beetje zelfvertrouwen mag best! :Y)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 22:45 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Demure schreef:
    JIJ BENT HELEMAAL NIET LELIJK
    punt uit.


    mee eens!