• Ghehe, dat bekende topic álweer. Het is in Berlijn zeker 3-4 graden kouder als in Nederland en als het dan ook gaat regenen, vriest je kont er bijna af als je de hele dag moet wachten.

    Vanaf half 10 smorgens waren we daar. Iedereen had zoiets van 'wtf Nederlanders'. We waren dus zegmaar de enigste Nederlanders. Er was 1 pool, 2 italianen en de rest dan duitsers. Een van die italianen heb ik savonds nog ruzie meegehad. Ze was aan het voorkruipen, dus ik zei dat ze moest oprotten, deed ze natuurlijk net weer of ze geen engels kon, terwijl ze de hele dag engels praatte. Tegen zo'n achterbaks gedrag kan ik niet, dus ik werd ontzettend pist. Ik greep der dus bij der nek vast en zei dat ze moest opbokken met der neppe achterbakse gezeik. Uiteindelijk is ze zo bang geworden dat ze nog voor het concert weggelopen is.

    Blowsight speelde in het voorprogramma en ze hekenden ons nog. Ze waren zo verbaasd dat wij helemaal naar Berlijn kwamen, maar dat vonden ze dus super vet. [We stonden trouwens weer 1/2e rij] toen die eenmaal weg waren kwam niet veel later Cinema Bizarre op. En toen ze ons herkende waren ze gelijk helemaal vrolijk en opgefokt. Want we hadden wel gezegd dat we zouden, maar ze hadden zoiets van 'ja ja eerst zien dan geloven'. Het was helemaal geweldig [daar volgt nog een verhaal over, voor die mensen die het vorige lazen die weten wel wat ik bedoel]. Toen het concert eenmaal afgelopen was besloten we ze nog even op te wachten. Maar ze kwamen niet naar buiten omdat ze daar nog eerst helemaal gingen douchen en stuff, dus echt anderhalf uur in de regen zitten wachten ofzo. Toen heb ik snel nog een briefje geschreven voor Strifsel. Toen kwamen Romeo en Yu met de bus naar de poort en toen moest Yu naar buiten om de poort open te maken.

    Iedereen bleef daar staan en durfde hem neit aan te spreken ofzo. Dus ik liep naar hem toe, heb heel even met hem gepraat. In de regen, haha. En hem een briefje gegeven wat hij beloofde aan Strify te geven. Ze waren ontzettend lief allemaal en hebben nog naar ons zitten zwaaien en stuff.

    maar nu ga ik weer omdat internet op is. En Anouk, heb nog geprobeerd een handtekening voor je te scoren maar ging niet meer, sorry.

    xx


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Jep, maar tour is bijna afgelopen of dit was het afsluitingsconcert, kan ook nog. Maar binnenkort komen er weer nieuwe data vrij.


    Ook in Nederland? _O_

    Anyway, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Ik ben wel een beetje jaloers, haha. :x
    Maar ondanks de regen was het gelukkig wel leuk, hoop ik? Vast wel :').


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Ook in Nederland? _O_

    Anyway, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Ik ben wel een beetje jaloers, haha. :x
    Maar ondanks de regen was het gelukkig wel leuk, hoop ik? Vast wel :').
    Het was een van de fijnste dagen van mijn leven tot nu toe, dus het was zeker geslaagd. Regen hoort bij Berlijn en de herfst dus dat vind ik niet eens zo erg. En wat betreft die data, ze hadden nog geen plaatsen in Nederland, willen ze wel en ze gaan hun best doen, dus ga er maar vanuit van wel. Grote kans dat ze weer in Utrecht, Eindhoven en Melkweg komen.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Het was een van de fijnste dagen van mijn leven tot nu toe, dus het was zeker geslaagd. Regen hoort bij Berlijn en de herfst dus dat vind ik niet eens zo erg. En wat betreft die data, ze hadden nog geen plaatsen in Nederland, willen ze wel en ze gaan hun best doen, dus ga er maar vanuit van wel. Grote kans dat ze weer in Utrecht, Eindhoven en Melkweg komen.


    Inderdaad.
    Ach, achteraf was het het wel waard. ^^
    Woeh, ik hoop dat ze naar NL komen want ik moet ze live zien.
    En jij waarschijnlijk ook B]


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Ach, achteraf was het het wel waard. ^^
    Woeh, ik hoop dat ze naar NL komen want ik moet ze live zien.
    En jij waarschijnlijk ook B]
    Hahah precies, maar ga er maar vanuit. De fanbasis hier in Nederland is inmiddels bijna net zo groot als die van DE, dus ze hebben geen andere keus willen ze de fans tevreden stellen denk ik zo, haha. Beter voor ons(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Het is daar zowieso 4/5 graden kouder en het waait daar heeeeul hard :'D. Dus zeg ze maar dat het toch écht waar :'DDD. Waarom denk je dat er daar in de winter meer sneeuw valt :'D? Ook omdat het daar dus kouder is. Anders zeg je gewoon, als jullie me niet geloven neem me dan maar mee naar Berlijn dan bewijs ik het :Y)


    Help waar is mijn witte berenmuts? x'D

    -heeft zo'n lekker warme dikke muts-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ooh dat is egt vet cool ik ben jaloeerss


    Simple, but effective.