• Ik ga echt nooit, NOOIT meer tijdens de twee tussenuren op dinsdag mee met Cielke naar haar huis. Want vandaag gingen we naar de loods (ja, Cielke woont in een boer'ngat, maar zo mag ik het niet noemen, want dan slaat ze me) en gingen we daar eerst poolen.
    Nou zou je zeggen, niets mis mee, toch? Behalve dat we vorige weer met tafelvoetbal 'Balseks' hadden uitgevonden en ik dat dus de hele tijd aan het zeggen was. Ook toen we gingen tafelvoetballen, maar dat is weer een ander verhaal.
    Nou, we waren dus de hele tijd nogal seksistisch bezig (ik zweer het je dat ze iets in mijn thee heeft gedaan!) en dat vonden we best wel erg. En toen maakte ik dus mijn opmerking: 'We're like boys with boobs!' en toen kregen we de slappe lach. Ja, die jongens bij mij op school zijn zo erg... En daarna had ze nog een opmerking: 'Maar Pim heeft toch ook tieten?' (Hij is nogal dik, maar ja...)

    Het was dus hilarisch, maar zo gestoord. Dus stiekem verheug ik me nu alweer op volgende week dinsdag x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.