• ALLE ROLLEN ZIJN BEZET


    heey


    ik ga een quizz maken over THhet gaat erover dat 2 mensen zich elkaar hard gaan playen dus hard to get gaan ze spelen de vriendinne van het meisjj helpen haar een klein beetjj en de vrienden van die jongen dat wordt tom die helpen hem ook maar wie gaat er uit eindelijk winnen?.....

    vriendin bill BILLxKxBITCH
    vriendin gustav GUSTIPIRAAT Roxy
    vriendin georg TOMxKxBITCH
    vriendin andreas TOMPIRAAT


    Bf van demi
    -GUSTIPIRAAT
    -BILLPIRAAT
    -DamnRose


    Willen jullie asjeblief snel reageren zodat ik snel aan men quizz kan beginnen (A)

    Dit moet ik weten

    Naam:
    leeftijd:
    karakter:
    hobby:
    foto van jezelf:
    een tekstje om je voor te stellen!!:


    X. Demi


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    vriendin bill


    Lalalalalalalala.

    vriendin Georg

    Naam:Charissa

    leeftijd: 17

    karakter: bitchy ego,lief ongeduldig

    hobby: streetdance, tekenen en zingen en drummen

    foto van jezelf: http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg

    een tekstje om je voor te stellen!!: Hay schatties. Ik ebn een meisje genaamd Charissa, mooi niet?? Wel ik ben 17 en word 28/12 18jaar. ik ben fan van TH en het meeste van Tom en georg. Muziekstyl is Hiphop,R&b,pop enrap en een beetje Rock. Ik heb een eigen styl namelijk mezelf. Ik doe aan zingen en drummen en ik teken heel graag. Streetdance volg ik al zo een 11jaartjes. Ik ga zo afstuderen in bio-esthetiek dat is schoonheid. IK Haat spinnen en insecten, donder en bliksem en tomaten. ik hou van mijn vriendin, dansen, uitgaan en ijsjes. Ik heb een jongere zus Sara van 15 en een oudere zus Jasmine van 25. Mijn ouders zijn gescheiden,!!! Bubai schatties.<333


    *He's the one.

    vriendin bill


    je hebt de rol lieford

    Xx demi je wet wel van ElmoKid


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^


    Naam: Siham

    leeftijd:18

    karakter: Bitchy,lief,behulpzaam,hard to get&humoristisch

    hobby:Muziek luisteren&shoppen

    foto van jezelf: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=57762

    een tekstje om je voor te stellen!!:

    Haay ik ben Siham en ben 18 jaar oud.Eindelijk niet meer afhankelijk van die mensen die zich ouders noemn.Ik ben een hele grote fan van Tokio Hotel en Jonas Brothers,ik heb dan ook een crush op Joe en Bill.Verder ben ik een bitchy persoon die mensen wel eens een klap verkoopt,maar over het algemeen ben ik wel gewoon lief en behulpzaam.Trouwens ik heb een enorme hekel aan chocola,dus please geef mij NOOIT chocola.Ooh shit mijn vriendin belt.Tschhüs





    Lalalalalalalala.

    SIham wil je wel nog ff die vragen invullen


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)

    je hebt de rol lieford

    Xx demi je wet wel van ElmoKid



    whaaaa dankje schat(:


    Lalalalalalalala.

    vriendin Georg

    Naam:Charissa

    leeftijd: 17

    karakter: bitchy ego,lief ongeduldig

    hobby: streetdance, tekenen en zingen en drummen

    foto van jezelf: http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg

    een tekstje om je voor te stellen!!: Hay schatties. Ik ebn een meisje genaamd Charissa, mooi niet?? Wel ik ben 17 en word 28/12 18jaar. ik ben fan van TH en het meeste van Tom en georg. Muziekstyl is Hiphop,R&b,pop enrap en een beetje Rock. Ik heb een eigen styl namelijk mezelf. Ik doe aan zingen en drummen en ik teken heel graag. Streetdance volg ik al zo een 11jaartjes. Ik ga zo afstuderen in bio-esthetiek dat is schoonheid. IK Haat spinnen en insecten, donder en bliksem en tomaten. ik hou van mijn vriendin, dansen, uitgaan en ijsjes. Ik heb een jongere zus Sara van 15 en een oudere zus Jasmine van 25. Mijn ouders zijn gescheiden,!!! Bubai schatties.<333


    je hebt ook de rol:D


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Yay Char we zitten er samen in(:


    Lalalalalalalala.

    Jups I know.<3333


    *He's the one.

    eigenlijk moet het hele hippegroepjj erin komen


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ja doe dat(:


    Lalalalalalalala.

    dan moeten we gewoon allemaal BF's worden van elkaar(:


    Lalalalalalalala.

    ja doe dat,!!! xD


    *He's the one.

    Jup vind ik een goed idee.<33


    *He's the one.

    Ja doe dat(:


    zeg ff wie er allemaal in zit van het hippegroepjj dat zet ik zer erbij


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^