• Hallo iedereen. <3
    Weken geleden ben ik gestopt met mijn Bill Kaulitz story, ''Save me from the lake of hate''. Mijn reden was omdat ik dacht dat Bill's arrogantie werkelijk vanuit zijn ware karakter kwam, en mijn liefde voor hem begon weg te zakken. Ook wilde ik nieuwe verhalen gaan schrijven.
    Maar nu, als ik niet over Bill schrijf, lukt het gewoon niet meer.
    Ik schaam me erg voor dat ik geen vertrouwen meer in hem had. Ik had veel en veel beter moeten weten, en gewoon trouw aan hém moeten blijven. Niet aan wie toonde te zijn.
    Ik heb nu twee korte verhalen geschreven, over Bill's harde leven in de showbizz wereld. Over hoe het hem uitput en leeg zuigt, en over hoe ik elke dag de glans in zijn ogen meer en meer zie verdwijnen. Het doet mij, en ik weet wel zeker jullie ook, ongelofelijk veel pijn om hem zo te zien lijden. Hij heeft het nergens aan verdient! <3 Ik schaam me zo... Hij heeft zijn vertrouwen in mij, als fan, nooit laten zakken. Maar ik had dat wel in hem gedaan... Niet te geloven. Hij lijkt helemaal gebroken op alle manieren, als hij over thuis en over liefde praat. De arme lieverd. <3 Ik heb hem en de band, één heb ik met een vriendin geschreven, twee brieven geschreven. Daar schrijven we dat we ons ongelofelijk zorgen maken over hun, en dat we van hun houden en nog steeds in hun geloven.
    Ik ben nu opnieuw een grote fan. En ik voel dat ik gewoon verder móét schrijven over Bill Kaulitz, omdat ik me dan nog dichter bij hem voel. <3
    Mijn vraag is dus, als ik opnieuw over Bill Kaulitz ga schrijven (misschien ook wel een vervolg op ''Save me from the lake of hate''), zouden jullie hem dan lezen?

    God bless you. <3

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 22:12 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik volg zelf eigenlijk geen Tokio Hotel verhalen, maar ik denk dat als het een goede verhaallijn en schrijfstijl heeft je veel kans maakt onder mensen hier :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ik denk dat ik opnieuw wel weer zou starten met lezen ;)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Maar alsnog weet je z'n echte karakter niet, meis. Bijna niemand weet dat, want hij líjkt zo lief, en aardig tegenover fans, maar ook Bill heeft weleens een ochtendhumeur en kan heel arrogant zijn..
    Het is niets om je voor te schamen, hij geeft je zo'n indruk, maar ik denk ook weer niet dat hij zich daar zorgen over maakt, maar dat terzijde. Gewoon lekker doorgaan met schrijven, het is toch fictie dusja. :')


    -

    NocteObscura schreef:
    Maar alsnog weet je z'n echte karakter niet, meis. Bijna niemand weet dat, want hij líjkt zo lief, en aardig tegenover fans, maar ook Bill heeft weleens een ochtendhumeur en kan heel arrogant zijn..
    Het is niets om je voor te schamen, hij geeft je zo'n indruk, maar ik denk ook weer niet dat hij zich daar zorgen over maakt, maar dat terzijde. Gewoon lekker doorgaan met schrijven, het is toch fictie dusja. :')

    Ja, dat is waar. Je hebt in heel veel gelijk.;) Maar het doet toch heel veel pijn om hem opeens zo ongelukkig en ongezond te zien. Terwijl hij vroeger iedereen zo veel energie gaf. Ik weet dat hij het toch niet zal merken als er één fan minder zou zijn, maar volgens mij kun je echt aan zijn ogen aflezen dat hij helemaal uitgeput is.:(


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    CaramelHeart schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar. Je hebt in heel veel gelijk.;) Maar het doet toch heel veel pijn om hem opeens zo ongelukkig en ongezond te zien. Terwijl hij vroeger iedereen zo veel energie gaf. Ik weet dat hij het toch niet zal merken als er één fan minder zou zijn, maar volgens mij kun je echt aan zijn ogen aflezen dat hij helemaal uitgeput is.:(


    Nee, dat kan ik me inderdaad heel goed voorstellen, hij is er op sommige momenten zeker slecht aan toe. Ik snap dat je dat als fan heel erg vind om aan te zien, die tijden heb ik ook gehad. Maar dit is wat er van hem over is, helaas. Ik snap je gevoel, ik huilde vroeger altijd omdat ik niet bij hem was. Die tijden waren verschrikkelijk, ik was altijd chagrijnig. Misschien komt die tijd bij jou nog, maar ik heb die tijd al gehad: Je gaat inzien dat ook Bill een vreselijk persoon kan zijn.

    En als je dan ziet/hoort dat Bill een vriendin heeft, of wat dan ook, breek je. Heb ik ook gehad vroeger, als ik naar foto's keek waarop hij zoende. Ik wilde niet onder ogen zien dat hij zo ver weg was. Inmiddels doe ik dat wel en op zich is er wel een enorme last van m'n schouders afgevallen. Ik hou van hem, en heel veel fans doen dat, om de persoon wie ze zien. Maar er zijn er maar heeel weinig mensen die zijn echte persoonlijkheid kennen, en van hem houden hoe hij écht is. Wij houden van het beeld wat we krijgen door dé Bill Kaulitz, zanger van Tokio Hotel.

    Maar over het algemeen kan ik me heel goed in jou verplaatsen, hoor. <3


    -

    NocteObscura schreef:
    (...)

    Nee, dat kan ik me inderdaad heel goed voorstellen, hij is er op sommige momenten zeker slecht aan toe. Ik snap dat je dat als fan heel erg vind om aan te zien, die tijden heb ik ook gehad. Maar dit is wat er van hem over is, helaas. Ik snap je gevoel, ik huilde vroeger altijd omdat ik niet bij hem was. Die tijden waren verschrikkelijk, ik was altijd chagrijnig. Misschien komt die tijd bij jou nog, maar ik heb die tijd al gehad: Je gaat inzien dat ook Bill een vreselijk persoon kan zijn.

    En als je dan ziet/hoort dat Bill een vriendin heeft, of wat dan ook, breek je. Heb ik ook gehad vroeger, als ik naar foto's keek waarop hij zoende. Ik wilde niet onder ogen zien dat hij zo ver weg was. Inmiddels doe ik dat wel en op zich is er wel een enorme last van m'n schouders afgevallen. Ik hou van hem, en heel veel fans doen dat, om de persoon wie ze zien. Maar er zijn er maar heeel weinig mensen die zijn echte persoonlijkheid kennen, en van hem houden hoe hij écht is. Wij houden van het beeld wat we krijgen door dé Bill Kaulitz, zanger van Tokio Hotel.

    Maar over het algemeen kan ik me heel goed in jou verplaatsen, hoor. <3

    Wooow! o.O Dat moet echt een verschrikkelijke tijd voor je geweest zijn. Dat spijt me echt voor je. <3 Gelukkig is het nu over!

    Ik heb zelf nooit zo'n periode gehad, in mijn vier jaar tijd fan. Ik werd altijd heel vrolijk als ik hem zag. Hij maakte me altijd rustig, of juist heel energiek.;)
    Ik weet dat Bill ook een persoon is, en dat hij ook zijn slechte kanten heeft. In mijn verhalen schrijf ik ook hoe hij op mij overkomt. Iemand die altijd wel energiek wilt zijn, maar lang niet altijd iedereen vertrouwd en voor iedereen iets wilt doen. Hij lijkt mij soms een beetje en teruggetrokken persoon. Maar ik houd van hem, omdat hij mij altijd heeft laten voelen dat ik niet alleen ben. <3 Ik houd van de echte Bill die nog steeds in hem zit.
    Ook al heb ik hem nooit echt gekend, ik weet dat die gevoelens niet nep waren.
    En dat mis ik juist zo erg aan hem... Die puurheid. Hij was zo uniek. Natuurlijk, elk mens is uniek. Maar volgens mij snap je wel wat ik bedoel? ;)
    Ik voel me schuldig omdat het voelt alsof ik hem in de steek heb gelaten. Alsof ik even vergeten was dat hij mij door veel dingen heeft geholpen.:$

    In elk geval, ik hoop dat er nooit meer zo een periode bij jou komt. <3
    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    CaramelHeart schreef:
    (...)
    Wooow! o.O Dat moet echt een verschrikkelijke tijd voor je geweest zijn. Dat spijt me echt voor je. <3 Gelukkig is het nu over!

    Ik heb zelf nooit zo'n periode gehad, in mijn vier jaar tijd fan. Ik werd altijd heel vrolijk als ik hem zag. Hij maakte me altijd rustig, of juist heel energiek.;)
    Ik weet dat Bill ook een persoon is, en dat hij ook zijn slechte kanten heeft. In mijn verhalen schrijf ik ook hoe hij op mij overkomt. Iemand die altijd wel energiek wilt zijn, maar lang niet altijd iedereen vertrouwd en voor iedereen iets wilt doen. Hij lijkt mij soms een beetje en teruggetrokken persoon. Maar ik houd van hem, omdat hij mij altijd heeft laten voelen dat ik niet alleen ben. <3 Ik houd van de echte Bill die nog steeds in hem zit.
    Ook al heb ik hem nooit echt gekend, ik weet dat die gevoelens niet nep waren.
    En dat mis ik juist zo erg aan hem... Die puurheid. Hij was zo uniek. Natuurlijk, elk mens is uniek. Maar volgens mij snap je wel wat ik bedoel? ;)
    Ik voel me schuldig omdat het voelt alsof ik hem in de steek heb gelaten. Alsof ik even vergeten was dat hij mij door veel dingen heeft geholpen.:$

    In elk geval, ik hoop dat er nooit meer zo een periode bij jou komt. <3
    God bless you. <3



    Nja, dankje. <3

    Inderdaad, ik ben blij dat die tijd achter de rug is, want daar word niemand blij van, :').
    In ieder geval hoop ik niet dat jou dat overkomt, uit ervaring weet ik dat het kut is, wat ik net ook al vertelde.
    Genau, hij komt zo op ons over, en die kant van hem zijn alle fans gaan aanbidden. Best wel grappig eigenlijk. :'DD
    Je hebt gelijk, iedereen is uniek, Bill ook. Ik vind het ook erg jammer om hem als fan echt te zien lijden, en hij gaat echt kapot, dat is een groot deel van de fans al opgevallen. Al heb ik wel het idee dat het íets beter gaat. Maar dat kan ik me ook verbeelden.

    Ah, da's lief, dankjewel. ^^
    Als er iets is of zo mag je het gerust zeggen (:
    <3


    -