• Vanavond om 20.19 is een nieuw artikel op internet geplaatst door Bild, voor jullie even vertaald.

    In heel Europa zijn de muzikanten van Tokio hotel met hun nieuwe album op succestour. Plaats 2 in Italië, Portugal en Spanje, plaats 3 in Frankrijk, overal Goudstatus. Maar wat is er dan precies in Duitsland aan de hand?

    Na enkel een week op plaats 1 glijd ‘Humanoid’ van plaats een af naar plaatz 25.

    Feit is, dat Tokio Hotel hun fans de laatste paar weken wat verwaarloosd hebben.

    Op de hele wereld werkten de vier jongens optredens en interviews af, waren in tvshows te zien. In Duitsland waren ze daartegen minder present als normaal. Branchekenners geloven ook, dat de plotselinge daling met de verkoopverhouding van de Duitse fans te maken heeft. Maanden lang hebben ze op de nieuwe cd gewacht. In de eerste week ging de run op het album los, want iedere fan wilde de nieuwe cd immers per direct hebben.

    In veel winkels was de CD zelfs uitverkocht.

    Nu, in de tweede verkoopweek, heeft de reusachtige storm zich neergelegd. Een branchekenner:“De CD zal zichzelf nu verder in de Charts houden, omdat het altijd nog mensen zijn, die de muziek nog moeten ontdekken. Zo gaat dat bij andere kunstenaren ook.

    Om het even kort samen te vatten. Cijfers vallen tegen, maar Tokio Hotel zou Tokio Hotel niet zijn als ze niet weer terug naar boven krabbelen.

    Aldus BILD.

    Bron:Bild.de
    Vertaald door:mij

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 21:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    agree met dat laatste xD
    & ach komaan seg wat voor zever is dat nu? Omdat ze de fans wat verwaarloos hbbn blabla (puh) -,- Hoe zouden we zelf zijn? We zijn een band (De Quizletband:Y)) en we zijn opeens popu in andere landen (Amerika ofzo) is het toch normaal dat we daar veel gaan blijve plkkn? Hallo, Bild heeft nog nooit van promoten gehoord ofzo --' + wrom hebbn we zolang moeten wchtn op het album? omdat ze een GOED album wouden! Ze wouden ons een goed album schenken, waar ze 4100%zkr van wrn, & achter stonden niet zo een duimzuigerke dat direct geproduceerd wordt + Kuch LAOT hebbn het vertraagd & die slimme dat jaloers was op Gustav en hem dan maar een slag met een bierfleske gaf:@
    hè ik heb gezegd(A)

    de pot op met Bild
    Xx

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 6:27 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....