• Mensjes,, Heb een Probleem ..

    Mijn vadr heeft wat aangeboden gekregen, en alsie daarop ingaat is de kans dat ik nr Amerika ga verhuizen HEEL GROOT. en ben ik hier nog geen jaar meer..


    MAAR IK WIL NIET NAAR AMERIKA TOE (klinkt misschien gek, maar dn moek mn hele leven hier 8erlaten. incl. mijn band)

    Wat moet ik doen?

    God, dat is wel heel erg? Misschien moet je je vader vertellen dat je ECHT niet hier wilt blijven, en dat als hij het toch doet je getraumatiseerd zult worden en de rest van je leven bang zult zijn. En als je 40 bent zul je straatvrees krijgen, dat betekend dat je de straat niet meer op wilt en je zult depressief worden.
    Kortom: Je vader ruïneert je leven.

    Achja, een beetje overdrijven mag wel, toch?


    rules don't stop me

    God, dat is wel heel erg? Misschien moet je je vader vertellen dat je ECHT niet hier wilt blijven, en dat als hij het toch doet je getraumatiseerd zult worden en de rest van je leven bang zult zijn. En als je 40 bent zul je straatvrees krijgen, dat betekend dat je de straat niet meer op wilt en je zult depressief worden.
    Kortom: Je vader ruïneert je leven.

    Achja, een beetje overdrijven mag wel, toch?


    moet ik ns proberen x']

    bij een van je andere familie leden gaan wonen? die wel hier in nederland wonen?


    i like cookies :Y)

    bij een van je andere familie leden gaan wonen? die wel hier in nederland wonen?



    Al geprobeert, mr vn ons mam moet ik dn mee want ik ben haar kind ofzoiets.


    :(

    OH! Dat is echt klote voor je. Maar ik denk dat je er niet meer zoveel aan kunt doen, omdat je ook niet bij iemand anders kunt wonen.
    Probeer anders gewoon je vader over te halen, heel verdrietig doen, vooral NIET boos worden. En misschien helpt een goed gesprek?

    OH! Dat is echt klote voor je. Maar ik denk dat je er niet meer zoveel aan kunt doen, omdat je ook niet bij iemand anders kunt wonen.
    Probeer anders gewoon je vader over te halen, heel verdrietig doen, vooral NIET boos worden. En misschien helpt een goed gesprek?


    Zal k proberen, tnx :)

    YW en succes :'D

    Dankje:)

    OMFG! Ik zou dan echt depressief worden met al die mensen daar die heeel snel Engels praten ofzeu.

    OMFG! Ik zou dan echt depressief worden met al die mensen daar die heeel snel Engels praten ofzeu.


    Me2.

    Het is rot voor je dat je niet weg wilt(ookal is Amerika echt geweldig) maar je ouders hebben het tóch voor het zeggen of ze naar Amerika verhuizen of niet. Je kunt er dus eigenlijk weinig aan doen..

    Jah, das wel erg voor je, wij gingen ooit eens bijna naar Oosterijk ofz gaan, maar ik wou niet, en heb echt zo gehuilt ö

    Maar nu zou ik het niet meer zo erg vinden, zeker niet naar Amerika, das gelijk een mega stoer land xD

    Maar natuurlijk als je da nie wilt, is het verschrikkelijk, en je moet ook heel veel achterlaten ö mis moet je er eens goed met je pa over praten =)

    Je ouders maken zelf de keuze waar ze heen gaan, kun jen iets aandoen. Mss kun je ze wel tot het besef brengen dat ze ook heel joùw leven overhoop gaan gooien en het helemaal verknallen [oke, verknallen is ietsje overdreven, maar weet even geenander woord. x)]


    Turning up the volume

    Oei; das kei erg! Ik zou gewoon zeggen dat je het hier niet wilt achterlaten omdat je het hier goed hebt enzo. Verder zou ik het echt niet weten wat je moet zeggen. Ik zou dat gewoon super veel keer blijven herhalen en hopen dat ze van gedacht gaan veranderen... x


    Tanya is de beste.

    das egt lullig..zou nie wetuh wat te doen :(
    mag k voor je gaan?! ik wil zoooooooooo graag naar amerika :(
    xx.