• Hallo,

    Zoals altijd in een schrijverswedstrijd moeten er mensen afvallen, ook mensen waarvan je denkt dat ze het wel verdienen en/of kunnen. Dan moet je prioriteiten stellen. Ik wil tegen iedereen die sowieso al door de 1e ronde is gekomen zeggen dat je zeker een talent hebt. Ik vond het behoorlijk moeilijk om deze ronde te kiezen dus kan je nagaan hoe de volgende ronde wordt! En de ronde daarop... én daarop... O.o in elk geval ben ik heel blij dat jullie allemaal meedoen want jullie maken écht mooie verhalen (:

    Amen. ^^


    En nu even alle gekkigheid om een stokje... De winnaars van deze ronde zijn:

    1 Yankee
    2 Wunderkind
    3 Striflicious
    4 Onderbroek
    5 Matix
    6 DoemDaDa "ingeleverd"
    7 Courageous
    8 BrokenPoetry

    Héél erg gefeliciteerd en veel success met de volgende opdracht (:

    Opdracht ronde 3:

    Schrijf een verhaal over twee personen van hetzelfde geslacht die verliefd op elkaar zijn, maar wat niet door hun omgeving wordt geaccepteerd.

    (ik neem aan dat er hier geen bijv. extreem christelijke mensen zitten die niks van homosexualiteit en/of Bisexualiteit moeten hebben, en zo ja hebben die pech want ik kan heel slecht tegen homo haat. (cat))

    Je verhaal kan uiterlijk zondag 22 november ingeleverd worden. In de vorige 2 ronde’s heb ik het nog wel door de vingers gezien als je je verhaal was vergeten in te leveren voor de dealine, maar nu verwacht ik toch wel dat jullie er zelf aandenken. (:
    Er zullen deze ronde 5 mensen doorgaan.

    Heel veel succes guys.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 13:27 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    mensen gelieve je verhaal vandaag inleveren!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Waarom ben ik veel te ongeduldig naar de uitslag?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Waarom ben ik veel te ongeduldig naar de uitslag?

    Je bent niet de enige :')
    En, even melden dat mijn naam verandert is van Courageous naar Hannahisleuk (:


    Never run out of reasons to smile...

    Onderbroek schreef:
    Waarom ben ik veel te ongeduldig naar de uitslag?

    Je bent inderdaad niet de enige. ;D


    hoi, jij bent leuk.

    Er is nu meer dan een maand niet in dit topic gepost.
    Daarom sluit ik nu dit topic en is de wedstrijd bij deze geeindigd.