• PEEPZ !


    Ik gaa een nieuwe serie beginnen ^^

    NIET over TokioHotel (dit keer,, HEB HELEMAAL NIKS TEGEN TH MAAR DIT IS WEER WT ANDRS ^^ Ben trouwens wel th fan heur x3).
    Maar over: RYAN SHECKLER ! (skater uit Amerika voor de niet-mtv-kijkenden x3)


    We doen gewoon net of niemand vn hun vrkering heeft x3

    Deze rollen heb ik nog nodig:

    - Vriendin Casey
    Bezet door: AnneliBeest

    - Vriendin Tony
    - BF Taylor
    Bezet door: xBOS

    - Dochter Steve (Steve = Ryans Agent ^^)
    Bezet door: RockStar23
    - Nichtje Ryan
    Bezet door: Fabiola

    - Nichtje Casey
    Bezet door: Abandonment

    - Nichtje Tony



    Graag even dit laten weten:


    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk:

    Innerlijk:

    Hobby's:

    Haat:

    Stukje tekst:

    Hier hebben we een PROMOTIE-forum voor ;)

    Ik wil zijn: Nichtje Casey :$
    Naam: Julie
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Mag het ook een site zijn? Dan deze: http://i28.tinypic.com/29qlctc.jpg
    Innerlijk: Lief, aardig, maar als ze je niet kent een enorme bitch
    Hobby's: Muziek maken, zingen, muziek luisteren, dansen, druk zijn, stappen, lol maken, niet luisteren, regels breken.
    Haat: Mensen die denken dat ze beter zijn, verliezen, geweld, ruzie
    Stukje tekst:

    Haaaaaallo persoontje dat ik niet ken!
    Normaal ben ik een enorme bitch, maar omdat jij het bent zal ik maar eens aardig doen. Ik ben Julie, ik ben 16 jaar. Ik heb mijn haar roze geverfd. Eigenlijk mag ik mijn haar niet verven, laat staan roze, maar ik vind het cool dus ik doe het gewoon. Het is trouwens voor mij nog een grotere reden om het te doen. Ik en Casey doen een soort van wedstrijd namelijk: wie het meeste regels breekt. Op dit moment staan we gelijk, maar ik ga winnen, wacht maar! Ik kan namelijk niet tegen verliezen. Casey is mijn aller, aller, ALLER liefste nichtje, en tevens ook mijn enigste nichtje. Ik speel geen instrument, en zit niet op zingen. Maar ik hou van muziek maken. Vraag me niet hoe het komt. Verder hou ik van de kleuren felgroen, felblauw en felroze. En grijs is ook wel leuk. Meer hoef je niet te weten vind ik.
    DUS DOEI <3


    rules don't stop me

    (...)

    Zal ik zeggen ^^


    merci


    Live life limitless.

    (...)

    merci

    Np ^^