• echt waar ! Hij heeft een bierbuik die elke moment van zijn romp kan vallen, om de vijf centimeter een plukje haar op zijn vettig hoofd, hij draagt sandalen met witte sókken erin, hij draagt altijd zo van die overhemden die meer het caliber hebben van een gordijn dan wat anders, hij krabt aan zijn gat als hij op bord schrijft, hij is een spast en hij stínkt !! Wie heeft er nog zo van die vieze leerkrachten ><

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 8:48 ]


    Just a simple "I love you" (:

    XxMysterious schreef:
    zit je op het esdal college oosterstraat in emmen? mijn (inmiddels ex-)wiskundeleraar was ook zo ranzig,, heb nog een nachtmerrie over hem gehad xD

    oja en op de basisschool was er een leraar, die ik gelukkig nooit heb gehad(a'), maar de stinkt VRE-SE-LIJK uit z'n bek en heeft een heel ranzig uiterlijk ;o
    is een keer met z'n verjaardag/sinterklaadfeest ofzo had zijn HELE klas allemaal deo, mondgeurtjes, shampoo en luchtverfrissers gekocht. het heeft niks geholpen!! xDxD wel lache natuurlijk :Y)


    Je bedoelt Brian! x'D Omg, jij had geluk dat je na een halfjaar weg mocht, dude.
    Hij loopt nu ook op mijn nieuwe school |:. Geeft-ie ook les. MAAR GEEN DERDE KLAS. omg. dat vind ik wel leuk x'D

    ik heb geen vieze leraren verder.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou mijn lerares Wiskunde is wel wat vies. Nu ja, vies is niet het woord maar gewoon ... ouderwets. Ze heeft van dat lang rost haar (met grijze strepen) dat ze in een vlecht en dan in een soort lange dot doet. En ze draagt winter zomer dezelfde sandalen. Ze heeft ook maar 5 paar verschillende kledingspullen in haar kast hangen (waaronder 1 broek - ofwel heeft ze verschillende broeken van hetzelfde model en kleur). En ze heeft een lijfgeur. Das wel het ergste x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    nah die van mij is gay en net gordon :'D so funny xD
    maar je mag alleen niets van hem `-.- maar het is iniedergeval geen goorneet ><


    A Noble was Born in Chaos

    XxMysterious schreef:
    zit je op het esdal college oosterstraat in emmen? mijn (inmiddels ex-)wiskundeleraar was ook zo ranzig,, heb nog een nachtmerrie over hem gehad xD

    oja en op de basisschool was er een leraar, die ik gelukkig nooit heb gehad(a'), maar de stinkt VRE-SE-LIJK uit z'n bek en heeft een heel ranzig uiterlijk ;o
    is een keer met z'n verjaardag/sinterklaadfeest ofzo had zijn HELE klas allemaal deo, mondgeurtjes, shampoo en luchtverfrissers gekocht. het heeft niks geholpen!! xDxD wel lache natuurlijk :Y)

    nee, ik zit wel in een college, maar niet het esdal ><


    Just a simple "I love you" (:

    ik niet :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nu niet nee maar in m'n basisschoolperiode in groep 5 en 6 had ik een meester, Hans heette ie
    En die stonk altijd verschrikkelijk uit z'n mond.
    Hij was al bijna 50 of in de 50 en hij woonde nog bij z'n moeder O.o


    It's heavy but you are not the only one

    ik !

    hij heeft vette lange grijze haren die altijd in een staart zitten , hij heeft een kromme rug en hij draagt elke dag dezelfde wollen rode trui :o

    en als hij praat is het zo monotoon xd


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    nee, die van mij zijn allemaal heel proper (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Arme jij .
    Ik gelukkig niet .


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ieeeuw. Nou als ik dat van jou zo hoor, vallen de leraren op mijn school wel mee haha. :')

    OMFG
    ik heb echt medelijden met jou :O


    RAWR! i'm a dinosaur

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 8:48 ]


    Just a simple "I love you" (:

    Blijf dan maar bij hem uit de buurt!!:O Enge vent...

    Iewl.
    Mijn lerares Wiskunde is ook vies.
    Ze heeft de hele week hetzelfde aan.
    Stinkt uit haar mond.
    Haar string schijnt altijd door.
    Ze zit altijd heel dicht bij je hoofd met haar bil, als ze iets aan iemand uitlegt.
    En ze gaat bijna met pensioen. x]


    hoi, jij bent leuk.