• Nou, het volgende TH concert, ik weet niet waneer die komt.x'D Maar is het niet een idee als een paar mensen daar heel vroeg naar toe gaan, en daar een groot spandoek maken met QUIZLET erop. Iedereen die dat ziet en die ook werkelijk van quizlet is moet daar dan komen.^^;; En dan gaan we verzamelen ensjOw.=D
    Of,ofofofofof
    Ik zat net te denken.=D Mischien is het leuker dat we dan allemaal een dag van tevoren komen met onze slaapzakken.<3 MUHAAHHAAHHA, ik zie het al helemaal voor me.x3 Leuk idee of niet ?x'D


    ok

    Ik ben ook van Belgie... Ik kan dus niet meedoen =( (:


    Tanya is de beste.

    Ik ben ook van Belgie... Ik kan dus niet meedoen =( (:


    Pffff, jammer dat zoveel mensen van België komen-.-
    Maar jullie kunnen die actie toch ook uitvoeren.x'D Wanneer TH een optreden geeft in België ?x'D Ik bedoel, ik ben er zelf ook niet zeker van dat ik mag slapen enso, maar het lijkt me een leuk idee voor de gene die wel mogen, weetje.^^


    ok

    (...)

    Pffff, jammer dat zoveel mensen van België komen-.-
    Maar jullie kunnen die actie toch ook uitvoeren.x'D Wanneer TH een optreden geeft in België ?x'D Ik bedoel, ik ben er zelf ook niet zeker van dat ik mag slapen enso, maar het lijkt me een leuk idee voor de gene die wel mogen, weetje.^^


    Ik gaa zowiso slapen x3
    Vindn ons pap en mam goed:P

    (Net gvraagd x3)

    KHoop dt jij oowk mag ^^

    (...)

    Pffff, jammer dat zoveel mensen van België komen-.-
    Maar jullie kunnen die actie toch ook uitvoeren.x'D Wanneer TH een optreden geeft in België ?x'D Ik bedoel, ik ben er zelf ook niet zeker van dat ik mag slapen enso, maar het lijkt me een leuk idee voor de gene die wel mogen, weetje.^^


    Jaa tuurlijk :) Ik ga er heus niet om treuren dat het hier niet is. We kunnen nog altijd met andere dingen komen hé. En het lijkt me echt super fijn voor jullie. Dat lijkt me echt super veel fun enzo ! :P x


    Tanya is de beste.

    (...)

    Jaa tuurlijk :) Ik ga er heus niet om treuren dat het hier niet is. We kunnen nog altijd met andere dingen komen hé. En het lijkt me echt super fijn voor jullie. Dat lijkt me echt super veel fun enzo ! :P x


    IK WIL OOK NR CONCERTS IN BELGIE x3

    Van pap mag t alsk vrvoer regel x3

    WIE VN BELGIË GAAT DR DN MEE BIVAKEREN x3?

    Ik wil wel; maar weet niet of het mag. Zoiezo mag ik dat niet maarjah =(

    & Waar ergens gaan bij jullie de meeste concerten door? Zo kan ik weten of dat voor mij ver rijden is of met de trein ofzo. Want ik wil ook in de buurlanden naar concerten (: ..Als het niet té ver is..:P x


    Tanya is de beste.

    IK IK IK IK x33


    Turning up the volume

    (A)


    Turning up the volume

    Ik wil wel; maar weet niet of het mag. Zoiezo mag ik dat niet maarjah =(

    & Waar ergens gaan bij jullie de meeste concerten door? Zo kan ik weten of dat voor mij ver rijden is of met de trein ofzo. Want ik wil ook in de buurlanden naar concerten (: ..Als het niet té ver is..:P x


    WIJ GAAN GWEUN SAMEN JOU OUDRS OVRHALEN x3

    Wnt andrs moek nog alleen xD


    En btw: 4 november 2007 ging ik in Essen bivakeren,, en dr waren ook zweden enzeuw. MAAR IK LAG LEKKER VOORAAN, PUH x3

    IK IK IK IK x33


    GA JIJ MEE:D?

    Hmmm, waarschijnlijk is de volgende in Ahoy.^^
    In Heineken Music Hall in Amsterdam denk ik niet-.- Want als ze Ahoy vol krijgen, en Goffertpark half vol, dan heb je wel heéél erg veel plaats nodig voor de fans.x'D Dus ik denk dat het een groot arena wordt, welke weet ik niet zeker. Maar hopelijk Ahoy.^^ Want ik woon in Rotterdam.x'D
    Oké, ik zit nu bullshit te typen.:3 Let niet op mij fzeu.^^


    ok

    (...)

    GA JIJ MEE:D?

    Yipp x)


    Turning up the volume

    (...)
    Yipp x)


    Jeuj ^^

    Ik wil ook. :( Want als je niet blijft overnachten dan heb je toch zoiezo geen kans dat je helemaal vooraan staat, wel? :S


    Tanya is de beste.

    Moet wel nog vragen, mrjah, na veel zagen zal ek wel mogen. ben al 2 keern iet kunnen gaan naar hun concert! Nu ga ik & blijf ik slapen. Punt uit!


    Turning up the volume