• ok mssn een beetje een vreemde titel waar wat uitleg bij nodig is.

    het zit namenlijk zo:

    gisteren (26 juli) was de film Troy op TV. De rol van Achilles (die ene die alleen gedood kan worden als je in zijn enkel schiet) werd gespeelt door Brad Pitt, en op een gegeven moment komt hij terug van het slagveld en begint zicht te wassen. MENSE IK KAN ER NIX AAN DOEN MAAR VANAF DIE SCENE DACHT IK CONSTANT 'EY DIE LIJKT OP TOM!!!!!'

    met andere woorden: tom kaulitz lijkt op BRAD PITT!


    Hier is de link naar een foto dus zie zelf maar wat jullie er van vinden
    http://www.moviecitynews.com/arrays/images/2003/troy4.jpg



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: URL gemaakt van de link : ))


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Tom zal je dankbaar zijn maar sorry ik zie niet echt geen vergelijkingen XD. *Wedden dat als hij dat leest hij een opmerking maakt over zn vrouw, dude hij is zo voorspelbaar*


    BAM!

    Tom zal je dankbaar zijn maar sorry ik zie niet echt geen vergelijkingen XD. *Wedden dat als hij dat leest hij een opmerking maakt over zn vrouw (Angelina Jolie...) dude hij is zo voorspelbaar*


    BAM!

    ik vind hem nie lijke xD

    iewll vind van niet hoor

    brad pitt is lelijk:S

    nog nooit zo bekeken....wel vet!(H)


    {What's wrong with being different?}

    Oke.
    Nu ga ik even mijn mening zeggen, jullie mogen er van vinden wat jullie willen,
    MAAR; die reacties van: 'IIEEEEUW, Brad Pitt, Gatver, Bibber, Gruwel, en dergelijke; vind ik erover gaan.
    Brad Pitt is een van de getalenteerdste, knapste, coolste, grappigste, rijkste acteurs op deze wereld.
    Hij is wel knap; en wat maakt het uit dat hij oud is? Tom is ook geen tiener meer hoor! Pierre Bouvier van Simple Plan ook niet; en toch vinden er heel veel mensen hem knap enzo.
    Brad Pitt is niet ENG =S.
    Brad Pitt is Super. Of kijken jullie nooit tv ofzo? En zo van die reacties; zoals ik daarboven al vermeld heb, gaan er echt over. Als jullie niet vinden dat Tom op hem lijkt (& als Tom het ooit zou horen dat hij op Brad Pitt lijkt, dan zou hij een gat in het plafond springen ja! Pfoe; da's een eer voor iemand zoals Tom. Vergeleken worden met een van de beste acteurs ooit? Thah; ), maar dus als julie Niet vinde dat Tom op hem lijkt, zeg gewoon: Nee; ik vind van niet.
    Maar dan moet je toch niet zo belachelijk gaan doen? =S

    God... x[


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zie niet echt gelijkenissen fzo : )


    Listen to what we're not saying..

    geef mij Tom maar...


    The soul needs autumn.

    Egt niet dat Tom daarop lijkt. Ik vind hem meer op Gustav lijken en ik vind het bull dat jullie hem eng vinden.

    Egt niet dat Tom daarop lijkt. Ik vind hem meer op Gustav lijken en ik vind het bull dat jullie hem eng vinden.

    Vindt ik ook, Brad is toch helemaal niet eng ? [/mijn mening]
    Waarom vinden fans mensen zo vaak eng als die worden vergeleken met iemand van ToHo ?


    The soul needs autumn.

    ergens,ergens zeer,zeeer,zeeeeeeeer verweg,...


    lijkt hij er wel op,al is de gelijkenis niet zo groot

    euhm k vind em der niet eg op lijken sry,,

    mja.. hy s ook lelijk trouwens(brad pitt dan e!)


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik heb niks tgen Brad Pitt...
    Maar vind 'm hier toch ook niet echt op Tom lijken :P
    En ik ben de enige TH-fan in zowat m'n hele jaar xD Zeker in m'n klas, en voor de rest weet ik in feite niet, maar er zitten in elk geval veel haters op mijn school...
    Iemand had eens in een wc-hokje 'Tokio Hotel' geschreven, en 'Geh'. Had iemand dat doorkrast :O
    En toen heeft er iemand 'Mecki' geschreven! En dat snapten die sukkels natuurlijk niet xD Dus dat staat er nog steeds xD
    Maar ik weet dus niet wie dat geschreven heeft, in feite. Ik ken in elk geval geen TH-fans op mijn school :(
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    (...)
    Vindt ik ook, Brad is toch helemaal niet eng ? [/mijn mening]
    Waarom vinden fans mensen zo vaak eng als die worden vergeleken met iemand van ToHo ?


    Idd! =S
    Wat is er nu zo eng aan Brad Pitt? O.O
    Btw; hoe mooi is hij wel niet in 'Meet Joe Black?' ;o;o x'D.


    Where there is a sea there are pirates...

    hmm.. ik heb betere vergelijkingen gezien maar ik vind het wel knap dat het je is opgevallen.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..