• Hey. Ik heb al een paar jaar een goede vriend; Jarne. Maar nu hoor ik van René [ een andere vriend. ] Dat hij denkt dat ik aan de drugs ben ö Maar dat ben ik dus echt niet Dus ik ging hem dat zo vragen op msn, even een samenvatting:

    Ik vroeg waarom hij dat dacht. Toen kreeg ik als antwoord: 'Omdat je veel met rené omgaat, en volgensmij krijg je het ook van hem.' Toen had ik zoiets van; wtf? Dus ik had zo gezegt dat het niet zo was enzo. En toen zei hij dat hij het van allemaal mensen had gehoord. Maar hij wil niet vertellen wíé dat zijn. Toen vroeg hij even later of ik boos was. En ik gaf als antwoord; 'Ja, wel een beetje. Ik dacht dat wij goede vrienden zijn maar je gelooft me nieteens.'

    Nu heb ik wel weer zoiets van: Laat hem denken. Maar ik zit er wel een beetje mee dat hij tegen allemaal mensen gaat zeggen: 'Anke is aan de drugs!' Terwijl hij niet eerst even naar mij toe gaat om het na te vragen? ;'D

    En nu, want ik weet dus even niet what to do?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 17:37 ]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Das best een fucking naaistreek van hem. Ik zou echt boos worden ;x maar goed jij bent mij niet[goedvoorjou =D] en dus denk ik dat je het in hjet echt moet uitpraten


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk dat je het even moet laten sudderen. Later weer over beginnen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    de naam ankeaddicted is wel lekker toepasselijk hierbij trouwens.

    Brainfreeze schreef:
    de naam ankeaddicted is wel lekker toepasselijk hierbij trouwens.
    mihi, best erg. ;'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Gewoon laten, jij weet dat je geen drugs gebruikt. En als hij zo over je denkt, dan moet je hem maar laten denken wat hij wilt.
    En als hij aan alle mensen gaat zeggen dat je aan de drugs bent terwijl dat niet zo is, lijkt hij mij niet een goede vriend.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 17:25 ]


    You can run but not hide

    Brainfreeze schreef:
    de naam ankeaddicted is wel lekker toepasselijk hierbij trouwens.
    Gheheh inderdaad. En wat heet drugs, zowieso, daar vind ik jou het type niet voor en die vriend van je zou dat wel moeten weten eigenlijk.

    Je moet idd gewoon zeggen dat je het niet leuk vond dat hij het tegen anderen heeft gezegd, meer kun je er nu ook niet meer aan doen, behalve aan die vriend vertellen dat je het gewoon niet leuk vind.


    Wie du mir, so ich dir.